Zagłębie-Lech

Data: 2009-11-27 22:07:22
Autor: tomus_king
Zagłębie-Lech
Ale chyba tylko Zaki byłby w stanie o to się pokusić.

Hehe, głodnemu chleb na myśli :)  chyba nie przypadkowo piszesz o nim akurat teraz

Zieliński obronił chyba końcówką swoją posadę i ze spokojem może przygotowywać Lecha do rundy wiosennej.
Mam nadzieję że dwa ostatnie mecze w tym roku również przyniosą sporo punktów, komplet oczywiście byłby mile widziany.

Oglądałem tylko 2 połowe ale z tego co słyszałem to Wojtkowiak kontuzja, za wiele wariantów nie będziecie mieć w defensywie. A jak jeszcze Peszko będzie pauzował to z przodu to Lewandowski pozostanie sam sobie. --

Data: 2009-11-27 23:13:32
Autor: Cavallino
Zagłębie-Lech
Użytkownik " tomus_king" <tomus_king.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hepiip$emb$1inews.gazeta.pl...
Ale chyba tylko Zaki byłby w stanie o to się pokusić.

Hehe, głodnemu chleb na myśli :)  chyba nie przypadkowo piszesz o nim akurat
teraz

Wiadomo, że jest na ustach, ale nie o to chodzi.
Reiss go kiedyś scharakteryzował (cytowałem to na grupie) że to klient, który włoży głowę tam, gdzie inny bałby się włożyć nogi.
Pasuje jak ulał do sytuacji, nie sądzisz?

Oglądałem tylko 2 połowe ale z tego co słyszałem to Wojtkowiak kontuzja, za
wiele wariantów nie będziecie mieć w defensywie.

Ponoć dostał w nerw, ból straszny, ale chyba nic długotrwałego.

A jak jeszcze Peszko będzie pauzował to z przodu to Lewandowski pozostanie
sam sobie.

Peszko pauzował chyba ze dwa mecze temu, więc jeszcze trochę pogra.
Np. 1 mecz. ;-)

No i gdy nie gra Peszko to Wilk przejmuje jego rolę, więc nie dramatyzowałbym aż tak.

Data: 2009-11-27 22:36:56
Autor: tomus_king
Zagłębie-Lech
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

> [...]

Pasuje jak ulał do sytuacji, nie sądzisz?

Pasuje. Ale obrońca miał bliżej, ciężko byłoby do piłki dolecieć głową, na jeszcze dodatek tak by jej nie stracić :)

> [...]

Np. 1 mecz. ;-)
No i gdy nie gra Peszko to Wilk przejmuje jego rolę, więc nie dramatyzowałbym aż tak.

Przejmie, ale każdy widzi że Peszko w ofensywie daje wiele więcej niż Wilk. Jak sprawdziłem gracie u siebie z Piastem i Koroną, z takimi przeciwnikami defensywne ustawienie raczej nie wchodzi w rachubę. --

Data: 2009-11-28 12:30:05
Autor: Cavallino
Zagłębie-Lech
[...]

Ale ja nie twierdzę, że z tego dało sie strzelić gola głową.
Za to zarobić karnego jak najbardziej.

No i gdy nie gra Peszko to Wilk przejmuje jego rolę, więc nie
dramatyzowałbym aż tak.

Przejmie, ale każdy widzi że Peszko w ofensywie daje wiele więcej niż Wilk.

Wiadomo, w tej chwili to jeden z najwartościowszych graczy w tej lidze.
Ale trzeba go odbierać z dobrodziejstwem inwentarza - jego nieustępliwość oznacza kartki i pauzy.
A bez niej to nie byłby ten sam gracz.
Więc nie ma co dramatyzować.

Jak sprawdziłem gracie u siebie z Piastem i Koroną, z takimi przeciwnikami
defensywne ustawienie raczej nie wchodzi w rachubę.

A kto powiedział że będzie defensywne?
Po prostu wejdzie inny gracz, słabszy niż Peszkin, ale niekoniecznie od graczy Piasta od Korony.

Zagłębie-Lech