Zaglebie - Legia

Data: 2010-09-19 13:59:23
Autor: smiglostopy
Zaglebie - Legia
Legia zagrala z widocznym "zebem" w porownaniu do ostatniego meczu z GKS widac bylo, ze chca pokazac walke. No i pokazali. Gryzli trawe przez 90 minut. Ostry pressing, ktory przynosil niezle efekty. Zaglebie wychodzilo ze swojej polowy raz na 20 minut... ale co z tego? Jedyne zagrozenie bramki to obroncy Zaglebia, ktorzy probowali sami strzelic bramke. Tak jak w kazdym innym elemencie gry Legia byla od Zaglebia lepsza takze w tym. Jak zenujaco slabe Zaglebie nie potrafilo strzelic na bramke to gola zafundowal Wawrzyniak.

Widac, ze na treningach cwicza dlugie rozgrywanie pilki. Wychodzilo do dosc niezle. Zaglebie pilke wachalo tylko sporadycznie, a jak juz przejeli to zaraz stracili... ale co z tego? Atak nie istnieje! Ofensywna 2ga linia nie istnieje! Jedyny chlopak, ktory staral sie zrobic cos konstruktywnego to Kucharczyk. Reszta slabizna. Tydzien temu pisalem, ze frustrujaca byla porazka ze slabym GKSem. Na tle Zaglebia GKS zagral jak Barcelona. Jesli przegrywamy z takimi ogorkami to trzeba zweryfikowac cele na ten sezon. Co prawda 4 porazki to jeszcze nie koniec swiata, ale na zmiane w najblizszej przyszlosci nie ma co liczyc. Nawet jak sie chlopaki zepna na Lecha (choc pewnie i tak nie czuja atmosfery tego meczu) i jakies punkty wywalcza to z gra jak w ostatnich 2 meczach nie ma co liczyc na konkretne wyniki. 2ga bramka dla Zaglebia z tylka. Powinien byc jeden punkt, ale co z tego? Takie Zaglebie dobra druzyna powinna pojechac 3:0, no ale to samo pisalem tydzien temu...

Data: 2010-09-19 08:54:10
Autor: Klepa
Zaglebie - Legia
On 19 Wrz, 15:59, "smiglostopy   " <smiglost...@gazeta.SKASUJ-TO.pl>
wrote:

2ga bramka dla Zaglebia z tylka. Powinien byc jeden punkt, ale co z tego?
Takie Zaglebie dobra druzyna powinna pojechac 3:0, no ale to samo pisalem
tydzien temu...

Zgadzam się, że druga bramka z niczego i tak naprawdę to sędzia
powinien wtedy gwizdnąć faul na Manu, przynajmniej tak mi to na
pierwszy rzut oka wyglądało.
Jednak nie powinno to zaciemniać obrazu tego meczu. Legia nie
stworzyła żadnej dobrej sytuacji bramkowej, a bramka Legii to tylko i
wyłącznie głupota obrońcy Zagłębia.
Zagłębie jest bardzo słabym zespołem ale obecna Legia jest jeszcze
słabsza i tyle. Widać to bardzo po takim Kucharczyku, który po
przyjściu z młodej Legii prezentował ten same jak nie troszeczkę
lepszy poziom.

Klepa

Data: 2010-09-19 18:00:03
Autor: yamma
Zaglebie - Legia
Klepa wrote:

[...]

Warto też przypomnieć wynik dzisiejszego meczu Młodej Legii z Modym Zagłębiem zakończonym wymęczonym remisem 1:1 gdzie w składzie ML grali Wawrzyniak, Iwański i Giza. Ja się wcale nie dziwię, że Urban nigdzie nie może znaleźć zatrudnienia. W zimie Walter będzie musiał znowu sięgnąć głęboko do kieszeni. Piekarski pewnie płacze rzewnymi łzami, bo zarobek może być duży a jego szanse chyba zmalały do minimum.
yamma

Data: 2010-09-19 09:16:49
Autor: Klepa
Zaglebie - Legia
On 19 Wrz, 18:00, "yamma" <ya...@wp.pl> wrote:
Warto też przypomnieć wynik dzisiejszego meczu Młodej Legii z Modym
Zagłębiem zakończonym wymęczonym remisem 1:1 gdzie w składzie ML grali
Wawrzyniak, Iwański i Giza.

Relacja z tego meczu która raczej nie jest pochlebna dla wspomnianej
trójki.
http://www.sport.pl/pilka/1,65039,8395541,Mloda_Ekstraklasa__Iwanski_nie_dal_Mlodej_Legii_trzech.html

O ile Wawrzyniak i Giza to najpewniej prezentują poziom tych
rozgrywek, to mimo wszystko zdziwił (choć to może jednak za duże
słowo) Iwański.
Wydawało mi się że będzie chciał pokazać że Skorża błąd popełnił a on
odwala pańszczyznę. Ja nie wiem jak można tak niepoważnego zawodnika
powoływać do reprezentacji.
Nie może być tak że to piłkarz decyduje kiedy mu się chce.

Klepa

Data: 2010-09-19 18:27:28
Autor: yamma
Zaglebie - Legia
Klepa wrote:

Wydawało mi się że będzie chciał pokazać że Skorża błąd popełnił a on
odwala pańszczyznę. Ja nie wiem jak można tak niepoważnego zawodnika
powoływać do reprezentacji.

Dla mnie to jest niepojęte. Fakt, że piłkarze po pewnym czasie traktują granie jak pańszczyznę i tylko wysokie zarobki trzymają ich przy tym zawodzie ale Iwańskiemu w tym sezonie kończy się kontrakt i wiele wskazuje na to, że będzie się później woził z szukaniem jelenia tak jak Grzelak.
yamma

Data: 2010-09-19 16:29:44
Autor: yamma
Zaglebie - Legia
smiglostopy  wrote:

Widac, ze na treningach cwicza dlugie rozgrywanie pilki. Wychodzilo
do dosc niezle.

Słuchaj, z tych treningów absolutnie nic nie wynika. Gra Legii przypomina mi grę Polonii z początków Bakero. Jak zapewne pamiętasz cudem uniknęła spadku. Jak do Legii przychodził Białas, pierwszą rzeczą jaką zrobił to poprawa stałych fragmentów gry. Przyniosło to kilka cennych zwycięstw. Kiedy drużyna jest w fazie przebudowy ten element to jest podstawa. Absolutna podstawa! Wszystkie ekipy grają z Legią bezpardonowo faulując i murując swoją bramkę. Żeby rozklepać taką defensywę potrzebna jest stabilność w drużynie i dobre zgranie. Tego nie ma i jeszcze długo nie będzie, własnie z powodu tejże przebudowy. Co innego stałe fragmenty gry, tutaj w kilka tygodni o wiele prościej jest wyćwiczyć kilka, kilkanaście wariantów. Zwłaszcza, że w drużynie jest kilku grajków, którzy potrafią głową uderzyć (Astiz, Jędrzejczyk, Vrdoljak i Mezenga). Generalnie Skorża nie dość, że nie potrafi wymóc na piłkarzach dyscypliny taktycznej to jeszcze na treningach zajmuje się wszystkim tylko nie tym co powinien.

2ga bramka dla Zaglebia z tylka. Powinien byc jeden punkt, ale co z
tego? Takie Zaglebie dobra druzyna powinna pojechac 3:0, no ale to
samo pisalem tydzien temu...

Dolicz do tego skandaliczną postawę kolejnego sędziego, który nie zauważył ewidentnej ręki w polu karnym i kilku fauli. Ja nie wiem co się z tymi gamoniami dzieje. To już trzeci mecz gdzie przeciwnik gra w 12-tkę.
yamma

Data: 2010-09-19 17:59:02
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:

Jak zenujaco
slabe Zaglebie nie potrafilo strzelic na bramke to gola zafundowal Wawrzyniak.

To jego już ułaskawili?

Data: 2010-09-19 21:12:42
Autor: Andrzej Zbierzchowski
Zaglebie - Legia
W dniu 2010-09-19 15:59, smiglostopy pisze:
Jak zenujaco
slabe Zaglebie nie potrafilo strzelic na bramke to gola zafundowal Wawrzyniak.

Kiełbowicz.

A co do Legii mam trzech następnych kandydatów do MESA. Borysiuk i Radović za zaangażowanie a Cabral - za poziom sportowy.
--
"Komunizm to ustrój, w którym lud pracujący miast i wsi będzie zjadał
owoce swojej pracy ustami swoich przedstawicieli"

Data: 2010-09-20 00:31:31
Autor: smiglostopy
Zaglebie - Legia
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> napisał(a):
W dniu 2010-09-19 15:59, smiglostopy pisze:
> Jak zenujaco
> slabe Zaglebie nie potrafilo strzelic na bramke to gola zafundowal Wawr=
zyniak.

Kie=B3bowicz.

Rzeczywiscie.  --

Data: 2010-09-20 16:26:48
Autor: Marcin Kasperski
Zaglebie - Legia
Andrzej Zbierzchowski <a@vp.pl> writes:

[...]

Jak tak dalej to wzmacnianie ME pójdzie, to przyjdzie Jóźwiakowi z
Piszem wznawiać kariery, a może i Bednarza zaproszą...

Data: 2010-09-20 17:54:58
Autor: yamma
Zaglebie - Legia
Marcin Kasperski wrote:

Jak tak dalej to wzmacnianie ME pĂłjdzie,

Że co? Że wzmacnianie? No to obejrzyj sobie skrót spotkania z młodym Zagłebiem http://legia.com/www/index.php?akt=17644 Polecam akcję od min. 1:02. Obserwuj uważnie zachowanie Gizy (to ten w środku boiska z nr 7 na koszulce). To zachowanie ma swój rezultat w 1:19 gdy idzie kontra Zagłębia. Ja rzekłbym, że to jest znaczące osłabienie Młodej Legii.
yamma

Data: 2010-09-20 19:45:33
Autor: hermar
Zaglebie - Legia
Marcin Kasperski wrote:
Jak tak dalej to wzmacnianie ME pójdzie, to przyjdzie Jóźwiakowi z
Piszem wznawiać kariery, a może i Bednarza zaproszą...

Lobbyści z ITI mogą przecież przepchnąć sobie ustawę
i zorganizować obowiązkową służbę wojskową dla wybranych
jak to za starych dobrych dla Legii czasów było : )
a powrotu 'CWKS' w nazwie klubu
wielu śpiewaków stadionowych się ucieszyło by przecież..

--
www.marcinhernik.com

Data: 2010-09-20 20:18:04
Autor: Marcin Kasperski
Zaglebie - Legia
Lobbyści z ITI mogą przecież przepchnąć sobie ustawę
i zorganizować obowiązkową służbę wojskową dla wybranych
jak to za starych dobrych dla Legii czasów było : )

Teraz to raczej mogłaby być obowiązkowa służba medialna. Każdy planujący
występy w telewizji musiałby odbyć staż w TVN, które delegowałoby do ITI
;-)

Bah, to nawet się zapina, alternatywną tańszą metodą mógłby być staż w
Polsacie czyli w Śląsku.

Data: 2010-09-19 21:18:49
Autor: gienio
Zaglebie - Legia
Poziom meczu tragiczny. Cały czas się zastanawiam co niektórym podobało się
w grze Legii. Tak słabej warszawskiej drużyny nie widziałem w Lubinie od
lat. Zagłebie nastawiło się na głęboką defensywę i kontry. Liczyło się przede
wszytskim zdobycie punktów bez względu na styl i to się udało. Mi taka
podejście do meczu wogle się nie podoba ale w obecnej sytuacji cieszę się
ze zdobycia 3 pkt. W Zagłebiu ciągle katastrofalnie gra M. Bartczak co
znacząco wpływa na kipeski styl gry. Poza tym szwankuje współpraca pomiędzy
trzema napastnikami, którzy znajdują się na boisku bez względu na to kto
tam gra. Wiosną wzorowa współpraca pomiędzy Micanskim, Traore i Kędziorą
była jednym z głównych atutów drużyny.

A co do bramki Kędziory to żadna z powtórek nie przeknuje w 100% że piłka
całym obwodem przekroczyła linie.

Data: 2010-09-20 00:08:55
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "gienio" <brak@abrakadabra.pl> napisał w wiadomości news:

A co do bramki Kędziory to żadna z powtórek nie przeknuje w 100% że piłka
całym obwodem przekroczyła linie.

Już po kontrowersjach w L+Extra, więc już wiadomo że piłka NIE PRZEKROCZYŁA linii, drugiego karnego NIE BYŁO, a legioniści naszczekali się po próżnicy jak zwykle.

Data: 2010-09-19 22:46:12
Autor: Gniewomir
Zaglebie - Legia
W dniu 2010-09-19 15:59, *smiglostopy* napisał(a) co następuje:

[cut]
Jesli przegrywamy z takimi ogorkami to trzeba zweryfikowac cele na ten sezon.

O tak. Cel nr 1: Wyjście ze strefy spadkowej :-) Ale najwcześniej po meczu z Lechią.

--
*Gniewomir*
Życie jest doprawdy zabawne: Jedno słowo wyszeptane przed ołtarzem i już jesteś żonaty; Jedno słówko wyszeptane przez sen i juz jesteś rozwiedziony. - Vittorio de Sica

Data: 2010-09-20 00:28:57
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:i754vr$5ga$1inews.gazeta.pl...
Legia zagrala z widocznym "zebem" w porownaniu do ostatniego meczu z GKS
widac bylo, ze chca pokazac walke. No i pokazali. Gryzli trawe przez 90
minut. Ostry pressing, ktory przynosil niezle efekty.

I znowu kolega jakiś inny mecz widział:
http://www.sport.pl/pilka/1,70994,8398206,Ekstraklasa__Legii_zmiany_nie_pomogly.html
"Skorża dokonał rewolucyjnych zmian w składzie, ale w Lubinie Legia znowu była nijaka. Długo utrzymywała się przy piłce, ale tylko dlatego że gospodarze jej na to pozwolili. W pierwszej połowie wręcz wymusili to cofając się na własną połowę. Zespół Skorży grał nieźle przez dziesięć minut, ale w grze ofensywnej jest jeszcze słabszy niż w defensywie, w której popełnia koszmarne błędy.

Legioniści nie stwarzali zagrożenia pod bramką Zagłębia, okazje do zdobycia gola były winą lubinian, których nie trzeba było nawet specjalnie naciskać, by się mylili. Legia nie umiała wykorzystać ich słabości. Ofensywni piłkarze nie nadążali za skrzydłowymi. Podania w pole karne nie miały adresata. Alejandro Cabral znowu nie pokazał, że technicznie jest lepszy od Rogera Guerreiro. Sił miał najwyżej na kwadrans każdej połowy, przegrał w sobotę większość pojedynków indywidualnych. To nie było jedyne słabe ogniwo Legii - skrzydłowy Manu nie dość, że był bezproduktywny i zagubiony, to jeszcze powolny i ociężały Choto słabo kierował obroną.

Bezradność - to słowo najlepiej podsumowuje występ warszawian w Lubinie."

Wydaje mi się, czy dwóch z w/w to ci sami, których yamma określił mianem "udanych transferów"?
Wymagania chyba spadają.

Data: 2010-09-20 00:29:47
Autor: smiglostopy
Zaglebie - Legia
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):

I znowu kolega jakiś inny mecz widział:
http://www.sport.pl/
pilka/1,70994,8398206,Ekstraklasa__Legii_zmiany_nie_pomogly
.html

Jakbys zalinkowal do meczu, a nie opisu to bys sie przekonal. Zreszta i opis duzo od mojego nie odbiega.

Pressing Legii byl przez cale 90 minut. Walka tez. Chcieli tylko nie umieli. O brak zaangazowania nie mozna miec po tym meczu pretensji.

Data: 2010-09-20 10:16:26
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

Pressing Legii byl przez cale 90 minut. Walka tez. Chcieli tylko nie umieli.

To chyba jeszcze gorzej, bo w ogóle nadziei nie zostawia?

Data: 2010-09-20 11:43:02
Autor: Smok Eustachy
Zaglebie - Legia
Dnia Mon, 20 Sep 2010 00:29:47 +0000, smiglostopy    napisał(a):
/.../

[...]

No to jest szansa że się ich nauczy.

Data: 2010-09-20 13:48:35
Autor: Mane
Zaglebie - Legia
W dniu 2010-09-20 13:43, Smok Eustachy pisze:

No to jest szansa że się ich nauczy.

Umiejetnosci? Chyba nie w tym wieku :D

Data: 2010-09-20 14:32:19
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "Smok Eustachy" <smok.eustachy@wurg.pl> napisał w wiadomości news:i77hc6$43d$1news.net.icm.edu.pl...
[...]

W następnym życiu chyba.

Data: 2010-09-20 02:09:11
Autor: castrol
Zaglebie - Legia
On 20 Wrz, 00:28, "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SP...@konto.pl>
wrote:

Wydaje mi się, czy dwóch z w/w to ci sami, których yamma określił mianem
"udanych transferów"?
Wymagania chyba spadają.

Jak czytam co wyprawia Legia, to przypominają mi się dyskusje
wakacyjne o tych wypasionych transferach i to jak się tym podniecał
yamma. Widać ile te grajki są warte i dlaczego jednak kluby się ich
pozbywały :D

To co pisali goście na tych forach zagranicznych okazało się po prostu
prawdą :D

Data: 2010-09-20 11:15:24
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
wrote:

[...]

Dokładnie.
Bez tego jego pierdzielenia (i legijnego marketingu też), obecna sytuacja nie byłaby niczym szczególnym, bo wiadomo że zgrywanie musi potrwać i z dnia na dzień drużyny się nie zbuduje.
Ale w konktekście tych szumnych zapowiedzi warto byłoby teraz posypać głowę popiołem i przyznać iż się niewąsko przesadziło, zamiast palić głupa i dalej nawijać jak to miliony Euro będą grać zamiast Legii.

Data: 2010-09-20 11:27:52
Autor: yamma
Zaglebie - Legia
castrol wrote:

[...]

Widzę, że znów musze poprosić o cytaty. Tylko ostrzegam, już jeden poszedł do wora za manipulacje.

To co pisali goście na tych forach zagranicznych okazało się po prostu
prawdą :D

Okazało się gówno prawdą. Przypomnij sobie, o którym piłkarzu tak pisali i jak ten piłkarz teraz gra.
yamma

Data: 2010-09-20 21:41:56
Autor: Aman
Zaglebie - Legia
Okazało się gówno prawdą. Przypomnij sobie, o którym piłkarzu tak pisali i jak ten piłkarz teraz gra.
yamma

hmm no gra bez rewelacji , szału specjalnego nie ma, np Mierzejewski jest lepszym graczem.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-09-20 11:11:21
Autor: Aman
Zaglebie - Legia

Legia zagrala z widocznym "zebem"

chyba bolącym :). sorry ale z zębem to można zagrać mecz na szczycie. A zespół który ociera się o strefe spadkowa powinien zostac rozwalcowany.

Pozdrawiam

Aman

Data: 2010-09-20 11:16:13
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "Aman" <aman@maMailawWaster.pl> napisał w wiadomości news:i778fq$o81$1inews.gazeta.pl...

Legia zagrala z widocznym "zebem"

chyba bolącym :). sorry ale z zębem to można zagrać mecz na szczycie. A zespół który ociera się o strefe spadkowa powinien zostac rozwalcowany.

No i został.
Gdyby nie głupia ręka Traore, to byłoby nawet całkiem wysoko.
BTW: kiedy Legia gra ze Śląskiem? ;-)

Data: 2010-09-20 11:32:59
Autor: PS
Zaglebie - Legia
No i został.
Gdyby nie głupia ręka Traore, to byłoby nawet całkiem wysoko.
BTW: kiedy Legia gra ze Śląskiem? ;-)

Zauważ, że po następnym meczu Legia może być wyżej w tabeli niż Lech. Czy powiesz wtedy, że Lech będzie bronił się przed spadkiem w tym sezonie?

Data: 2010-09-20 14:32:00
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "PS" <ps@wp.pl> napisał w wiadomości news:i779og$1vd8$1news2.ipartners.pl...
[...]

Nie, bo każdy średnio rozgarnięty wie, że tak nie będzie.
Co do Legii, to już tej pewności nie ma.
Ja zakładam, że w końcu grać zaczną, ale głowy bym za to nie dał - wszystko może iść w dokładnie odwrotnym kierunku.

I choćbyś nie wiem jak się obrażał, Legia tym co na dziś prezentuje jest zespołem do spadku, nie mniej w każdym razie niż Śląsk.

Data: 2010-09-24 22:26:14
Autor: tester
Zaglebie - Legia
Nie, bo każdy średnio rozgarnięty wie, że tak nie będzie.

Czyli musisz przyznać, że nie jesteś nawet średnio rozgarnięty? :)

Data: 2010-09-25 00:04:24
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "tester" <tester@test23432.com> napisał w wiadomości news:4c9d0966$0$27038$65785112news.neostrada.pl...
Nie, bo każdy średnio rozgarnięty wie, że tak nie będzie.

Czyli musisz przyznać, że nie jesteś nawet średnio rozgarnięty? :)

LOL
Czytasz, czytasz i wydaje Ci się że rozumiesz, a nie rozumiesz.
Nie sądzisz, że gdybym chciał negować możliwość wygrania meczu przez Legię, to napisałbym to co napisałem w innym miejscu? ;-)

Data: 2010-09-20 19:47:38
Autor: Aman
Zaglebie - Legia

Gdyby nie głupia ręka Traore, to byłoby nawet całkiem wysoko.
BTW: kiedy Legia gra ze Śląskiem? ;-)

no już na wiosne.

Pozdrawiam

Aman