Zaglebie - Legia

Data: 2011-12-05 20:58:02
Autor: CGC
Zaglebie - Legia

Legia całkowicie zdominowała i zdeklasowała słabe, niezgrane, rozbite
psychicznie Zagłębie Lubin. Spodziewam się takiego samego wyniku z Lechem. A już z pewnością zamierzam
go obstawić w fantasylidze i obłowić się tak jak dziś Ljuboją na kapitanie
i Rybusem. :-)

Dla Zagłębia przychodzi kolejny (który to już) moment próby. Co przyniesie
zima? Czy klub ulepi kolejne bałwany i każe na nich mówić "panie trenerze"?
Co spotka Wielkie Gwiazdy pokroju Pawłowskiego i Sernasa? Zagłębie zapewne znowu się utrzyma. Ale to całe zrobienie z siebie drugiej
Cracovii naprawdę jest słabe. --
CGC

Data: 2011-12-06 00:22:00
Autor: Fedor
Zaglebie - Legia
http://www.zideo.nl/player/?playzideo=6c4953556e316874&zideo
Bramka na 3-1 a dzisiejsza brama Rybusa :)

Data: 2011-12-06 00:57:55
Autor: smiglostopy
Zaglebie - Legia
CGC <cez@ry.org> napisał(a):
Legia całkowicie zdominowała i zdeklasowała słabe, niezgrane, rozbite
psychicznie Zagłębie Lubin. Spodziewam się takiego samego wyniku z Lechem.

Co tak skromnie? Z Lechem Legia u siebie. Ja bym obstawial piatke do zera;)

Data: 2011-12-06 18:55:33
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "smiglostopy " <smiglostopy@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:jbjpaj$h2m$1inews.gazeta.pl...
CGC <cez@ry.org> napisał(a):

[...]

LOL !!!!
Tak to jest jak się warsiawiak podnieci, przestaje nawet rozumieć co się do niego pisze i zostaje samo podniecenie.
HINT:z Lechem za tydzień gra Zagłębie a nie Legia, a CGC ma Twoją Legię w głębokim poważaniu, zbyt dużym żeby się na niej skupiać. ;-)

Data: 2011-12-08 00:52:45
Autor: smiglostopy
Zaglebie - Legia
Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

Tak to jest jak się warsiawiak podnieci, przestaje nawet rozumieć co się do niego pisze i zostaje samo podniecenie.

A poznaniak siedzi tak skolowany postawa swojej druzyny, ze nie wylapuje wpisu z przymruzeniem oka. Na naiwniakow z pyrlandii zawsze mozna liczyc. Zawsze:)

HINT:z Lechem za tydzień gra Zagłębie a nie Legia,

Nie jestes pierwszy i pewnie nie ostatni, ktory na tej grupie posiada tajemna wiedze i chetnie sie nia dzieli. Oczywiscie udowadniajac tym samym w jakiej niewiedzy pozostaja inni grupowicze. Jak zawsze, wielkie dzieki Smerfie Wazniaku.

a CGC ma Twoją Legię w głębokim poważaniu, zbyt dużym żeby się na niej skupiać. ;-)

Chcialo by sie chociaz przez chwile byc Agnieszka Olejkowska...

A tak poza tym to na Legie kazdy sie "skupia", a potem sie cieszy ze tylko 4 bramki dostal.

Data: 2011-12-06 18:59:13
Autor: grzeda
Zaglebie - Legia
W dniu 2011-12-06 01:57, smiglostopy pisze:
CGC<cez@ry.org>  napisał(a):

[...]

Starczy, ze sie spodziewales, ze jak Legia zagra zechce grac ofensywnie z PSV, to bedzie tak grala i puknie Holendrow.

pozdr
PG

Data: 2011-12-08 00:59:03
Autor: smiglostopy
Zaglebie - Legia
grzeda <awelp1983@gazeta.pl> napisał(a):
Starczy, ze sie spodziewales, ze jak Legia zagra zechce grac ofensywnie z PSV, to bedzie tak grala i puknie Holendrow.

Gdybym mogl sie cofnac w czasie, napisalbym jeszcze raz to samo. Ja zawsze jestem dobrej mysli przed meczem. No chyba ze widze 6 nominalnych obroncow i jednego napastnika, wtedy dobry nastroj troche sie chwieje. Mecz z PSV wyszedl jak wyszedl, ale nie ma sie czego wstydzic. Lepsi byli.

Data: 2011-12-06 10:49:49
Autor: yamma
Zaglebie - Legia
CGC wrote:
Legia całkowicie zdominowała i zdeklasowała słabe, niezgrane, rozbite
psychicznie Zagłębie Lubin.

Nie dziw się. To nie pierwszy klub, w którym Urban zostawił spaloną ziemię.
yamma

Data: 2011-12-06 18:57:11
Autor: Cavallino
Zaglebie - Legia
Użytkownik "yamma" <yamma@wp.pl> napisał w wiadomości news:jbkofu$n7$1inews.gazeta.pl...
CGC wrote:
Legia całkowicie zdominowała i zdeklasowała słabe, niezgrane, rozbite
psychicznie Zagłębie Lubin.

Nie dziw się. To nie pierwszy klub, w którym Urban zostawił spaloną ziemię.

To tak jak Skorża (przynajmniej taki pisałeś jeszcze niedawno).
I ta spalona ziemia gra dzisiaj jak z nut, w niewiele zmienionym skłądzie, a zbawienne nowe nabytki po okresie Urbana jakoś nie bardzo jej pomagają, poza Ljuboją rzecz jasna.

Data: 2011-12-07 13:26:47
Autor: Prodidżys
Zaglebie - Legia

Legia po mistrzowsku