Zaglodzic Bestie

Data: 2013-07-21 10:35:33
Autor: zdumiony
Zaglodzic Bestie
Data: 2013-07-21 06:13:47
Autor: leming.show
Zaglodzic Bestie
http://niezaleznemediapodlasia.pl/zaglodzic-bestie-banksterow-i-korporatokracje/

Nie cza bylo pozyczac od zyda na odsetki, cza bylo uzyc mozgu. Nie bez powodu Putin zakazal otwierania zagranicznych bankow, bo niczy czemu rusek ma dorabiac zyda?

Data: 2013-07-21 11:00:27
Autor: Tuskobus
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 10:35, zdumiony pisze:
http://niezaleznemediapodlasia.pl/zaglodzic-bestie-banksterow-i-korporatokracje/

Jak zwalczyć bestie? Sprawa jest prosta, nie żyć na kredyt...

Data: 2013-07-21 06:16:43
Autor: leming.show
Zaglodzic Bestie
Jak zwalczyæ bestie? Sprawa jest prosta, nie ¿yæ na kredyt...

Glupie goje wpadli w petle, pozyczaja od jednych aby splacic pierwszych. Zydzi zarabiaja, goje co ostatnio stalo sie modne "konsoliduja", to tak nowoczesnie:), tylko ze nie widza tego co najwazniejsze.

Data: 2013-07-21 06:20:25
Autor: leming.show
Zaglodzic Bestie
Mialo byc rzecz jasna, pozyczaja od drugich aby splacic pierwszych. A jak goje maja problemy ze splata to mamy superexpresowe e-sady, firmy windykacyjne i na koncu tej machiny komornikow.

Data: 2013-07-21 11:35:57
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 11:00, Tuskobus pisze:
W dniu 2013-07-21 10:35, zdumiony pisze:
http://niezaleznemediapodlasia.pl/zaglodzic-bestie-banksterow-i-korporatokracje/

Jak zwalczyć bestie? Sprawa jest prosta, nie żyć na kredyt...

Nie da się, tak czy inaczej banki przeżyją. W taki czy inny sposób człowiek w kapitalizmie jest zmuszony utrzymywać lichwiarza przy życiu.

Data: 2013-07-21 11:39:59
Autor: zdumiony
Zaglodzic Bestie
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksga82$lgp$1node2.news.atman.pl...
Jak zwalczyć bestie? Sprawa jest prosta, nie żyć na kredyt...

Nie da się, tak czy inaczej banki przeżyją. W taki czy inny sposób człowiek w kapitalizmie jest zmuszony utrzymywać lichwiarza przy życiu.

Można by zakać lichwy

Data: 2013-07-21 11:46:14
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 11:39, zdumiony pisze:
[...]

Nie w tym systemie. W Komunie owszem - bank może służyć tylko i wyłocznie do finansowej obsługi obywateli, w kapitalizmie tylko do zarabiania na nich pieniędzy, wyżerania im ich..

Data: 2013-07-21 11:49:34
Autor: zdumiony
Zaglodzic Bestie
Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:ksgaoe$l9n$1node1.news.atman.pl...
Nie w tym systemie. W Komunie owszem - bank może służyć tylko i wyłocznie do finansowej obsługi obywateli, w kapitalizmie tylko do zarabiania na nich pieniędzy, wyżerania im ich..

a może zlikwidować banki, przejść na bitcoiny?

Data: 2013-07-21 19:56:12
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 11:49, zdumiony pisze:
[...]

Niezbyt dobry pomysł.

Data: 2013-07-21 13:39:51
Autor: Tuskobus
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 11:35, Trybun pisze:
[...]

Ja nigdy nie żyłem na kredyt, nigdy od banków nie byłem zależny, co najwyżej, ciągłem od banków odsetki. Gdyby wszyscy tak postępowali jak ja, załatwilibyśmy banksterów...

Data: 2013-07-21 19:56:02
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 13:39, Tuskobus pisze:
[...]

To nie ma wielkiego znaczenia - i tak pośrednio zapłacisz. Nie widzisz na całym świecie dotacji państwa gdy już bank zaczyna bankrutować? Tak, ten kapitalizm, ta zaraza dziesiątkująca ludność już dawno by zdechł gdyby nie kroplówki podtrzymujące wegetacje, fundowane przez rządy.

Data: 2013-07-21 20:08:34
Autor: Tuskobus
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 19:56, Trybun pisze:
[...]

Wyobrażasz sobie dotowanie banków, które tylko ludziom płacą odsetki? Raz dwa by takie banki zlikwidowali...

Data: 2013-07-28 09:37:43
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 20:08, Tuskobus pisze:

[...]

Trzeba zrozumieć że obecne banki to nie filantropia, one nic nie dają, one wyrywają klientowi ile tylko mogą.

Data: 2013-07-28 13:14:32
Autor: Mark Woydak
Zaglodzic Bestie

Użytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisał w wiadomości news:kt2hp1$1pg$5node1.news.atman.pl...
[...]

Trzymaj więc pieniądze w pończosze albo oddaj do ruskiego banku.

MW

Data: 2013-07-29 20:36:07
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-28 13:14, Mark Woydak pisze:

Trzeba zrozumieć że obecne banki to nie filantropia, one nic nie dają, one wyrywają klientowi ile tylko mogą.

Trzymaj więc pieniądze w pończosze albo oddaj do ruskiego banku.

MW

I co to da? PoÅ›rednio i tak bÄ™dÄ™ pÅ‚aciÅ‚ na to  żeby w basenie przy willi pana prezesa woda miaÅ‚a przepisowe + 21 stopni.

Data: 2013-07-26 22:00:13
Autor: pluton_
Zaglodzic Bestie
Nie da siê, tak czy inaczej banki prze¿yj±. W taki czy inny sposób
cz³owiek w kapitalizmie jest zmuszony utrzymywaæ lichwiarza przy ¿yciu.

Tak, to by³ straszny moment w moim zyciu, jak o 6 rano wpadli
do mieszkania i kazali podpisac wniosek o kredyt.

Nullification

Data: 2013-07-27 12:42:30
Autor: mcmlxxi.xi.xi
Zaglodzic Bestie
W dniu pi±tek, 26 lipca 2013 22:00:13 UTC+2 u¿ytkownik pluton_ napisa³:
> [...]

Tak, to by³ straszny moment w moim zyciu, jak o 6 rano wpadli

do mieszkania i kazali podpisac wniosek o kredyt.

Przynajmniej wiedzia³e¶ dziêki temu ¿e jaki¶ "bra³e¶" :)
Niejednego o kredycie nawet nie poinformowano -w³±cznie z brakiem przelewu kredytu na konto kredytobiorcy.
Pierwsz± informacj± bywa wezwanie do jego sp³aty... ;)
(takich przypadków-kradzie¿ tozsamosci-jest coraz wiêcej)

Data: 2013-07-28 09:37:57
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-26 22:00, pluton_ pisze:
[...]

Szczê¶ciarz z ciebie - zdecydowan± wiêkszo¶æ ludzi banki molestuj± w ka¿dej chwili ich ¿ycia.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-28 13:14:53
Autor: Mark Woydak
Zaglodzic Bestie

U¿ytkownik "Trybun" <Ylih@yachu.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:kt2hp0$1pg$1node1.news.atman.pl...
[...]

Na czym polega to molestowanie?

MW

Data: 2013-07-28 04:20:32
Autor: leming.show
Zaglodzic Bestie
Na czym polega to molestowanie?

Na tym ze wysylaja spam na moja poczte.

Uwaga kradna majatek, miasto musi podnosic podatki i ceny biletow na wyplacenie roszczen, Hanka wyprzedaje przedsiebiorstwa. Pula kasy przeznaczona na rekompensaty ulegla wyczerpaniu. http://www.youtube.com/watch?v=1VKBU_s4JdU&list=PL0D81C8D0316E68DD
https://www.youtube.com/watch?v=hRLVHCNpsQo
https://www.youtube.com/watch?v=YoONVwOYPPk

Data: 2013-07-29 20:36:23
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-28 13:14, Mark Woydak pisze:

Szczê¶ciarz z ciebie - zdecydowan± wiêkszo¶æ ludzi banki molestuj± w ka¿dej chwili ich ¿ycia.

Na czym polega to molestowanie?

MW

Otaczaj± zewsz±d, namawiaj±, kusz± itditp. Nie mo¿na znale¼æ skrawka przestrzeni bez banku.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-28 14:11:13
Autor: pluton_
Zaglodzic Bestie
> Tak, to by³ straszny moment w moim zyciu, jak o 6 rano wpadli
> do mieszkania i kazali podpisac wniosek o kredyt.

Szczê¶ciarz z ciebie - zdecydowan± wiêkszo¶æ ludzi banki molestuj± w
ka¿dej chwili ich ¿ycia.

Nie przepusc okazji - nadstaw dupe.

Nullification

Data: 2013-07-29 20:36:34
Autor: Trybun
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-28 14:11, pluton_ pisze:

Szczê¶ciarz z ciebie - zdecydowan± wiêkszo¶æ ludzi banki molestuj± w
ka¿dej chwili ich ¿ycia.

Nie przepusc okazji - nadstaw dupe.

Oj, nie namawiaj innych do rzeczy które tobie mi³e.

--
Kapitalizm jest chorob± (zaraz±) z któr± nale¿y walczyæ..

Data: 2013-07-21 15:30:47
Autor: xantiros
Zaglodzic Bestie
W dniu 2013-07-21 10:35, zdumiony pisze:
http://niezaleznemediapodlasia.pl/zaglodzic-bestie-banksterow-i-korporatokracje/

masz problem z tym ?  Namów Polaków to wycofania caÅ‚ej kasy z banków, wtedy same na pysk padnÄ…, z niewypÅ‚acalnoÅ›ci.

Zaglodzic Bestie