Zagłosowałbym na Bieleckiego

Data: 2010-09-25 12:37:39
Autor: boukun
Zagłosowałbym na Bieleckiego
jeśli by mnie do swojej wizji przekonał, bo jest uczciwym Żydem, nie ukrywa nic w zanadrzu. W przeciwieństwie do Kalksteina i Stolzmana, na których nigdy bym nie zagłosował, bo są nieuczciwi, ukrywając swoją tożsamość narodową są nieuczciwi, ukrywają coś w zanadrzu... Spiskują...

"Bielecki z dumą podkreśla swoje żydowskie pochodzenie. Niedawno na
łamach miesięcznika "Europa" wspominał, jak w 1968 roku poszedł do
odpowiedniego wydziału Urzędu Rejonowego Warszawa-Śródmieście i
poprosił o zmianę narodowości. "Z polskiej na żydowską. - Dlaczego
żydowską, a nie kambodżańską? - zapytała urzędniczka. - Bo moi rodzice
byli Żydami, więc ja będę Żydem. I wpisywałem sobie od tamtej pory do
wszystkich dokumentów i deklaracji obywatelstwo polskie i narodowość
żydowską" - wspomina.".

boukun

Data: 2010-09-25 13:01:29
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7kjme$qdu$1mx1.internetia.pl...
[...]

-- -- -- -- -- -- -
cieszy mnie boukun ze Ci imponuja tacy ludzie. Liczymy ze Ty tez nie bedziesz ukrywal swojej tozsamosci
awe

Data: 2010-09-25 12:57:25
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7kkfs$ien$1news.onet.pl...

[...]

Zainteresuj się swioim pryncypałem przygłupie, dlaczego ukrywa coś w zanadrzu, skrywając swoją żydowską tożsamość, ten "tłusty Żyd", he, he, he...

boukun

Data: 2010-09-25 13:15:13
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7kkrh$1ai$1mx1.internetia.pl...

[...]

-- -- -- -- -- -- --
Bielecki sam przyznal ze powiedzial to zartem a wiec nie mial do tego zadnych podstaw.
awe

Data: 2010-09-25 13:46:39
Autor: Jarek nie obronił kżyża
Zagłosowałbym na Bieleckiego

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał

Bielecki sam przyznal ze powiedzial to zartem a wiec nie mial do tego zadnych podstaw.

Nigdy nie powiedział, że to były żarty. Wielokrotnie krytykował Kaczyńskiego.

"Bieleckiemu trudno zarzucić to, co wypomina się politykom PiS. Można znaleźć jego wypowiedzi krytyczne wobec Prawa i Sprawiedliwości. "Tusk jest względnie dobrym premierem, gdy Kaczyński okazał się bezwzględnie złym" - mówił dwa lata temu w wywiadzie dla "Rz". Rząd Kaczyńskiego był zły, bo był "denerwujący, narzucający się i obsesyjny".

Zastanów się idioto dlaczego Kaczyński wystawia na kandydata człowieka, który go wielokrotnie krytykował.

Przemysław Warzywny

--

Publicysta Cezary Michalski o Jarosławie Kaczyńskim: nasz dupowaty Hitler już o Henrykę Krzywonos może się potknąć w swoim nieudolnym marszu do władzy".

Data: 2010-09-25 14:09:18
Autor: awe

Użytkownik "Jarek nie obronił kżyża" <Brońmy RP przed pisem@..pl> napisał w wiadomości news:i7knf3$ec6$1inews.gazeta.pl...

[...]

sam jestes idiota ktoremu slon nasral do lba i teraz to gowno sie kisi. sprawdz sobie linka wyraznie napisal ze to bylo przekomarzanie sie
awe

Data: 2010-09-25 14:07:33
Autor: boukun

Użytkownik "awe" <fakej2345@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:i7kl9h$kdd$1news.onet.pl...

[...]

Idiota jesteś, nic takiego nie powiedział. Kaczyński doskonale wie, że publicznie zadaje się mu pytanie, czy prawdą jest, że ma żydowskie pochodzenie. Nigdy, ale to nigdy tak samo jak Stolzman, nie oświadczył publicznie, jakie ma pochodzenie i nie ustosuknował się czy to prawda, że jest Żydem. Slkrupulatnie te pytania pomija milczeniem. Trzeba będzie pewnmo czekać jeszcze parę lat, tak jak w przypadku Stolzmana, że Wprost czy inna gazecina ujawni jego prawdziwą narodowość. Ale to pewno jak już abdykuje całkowicie z polityki...

boukun

Data: 2010-09-25 23:15:00
Autor: awe

Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:i7kov2$sip$1mx1.internetia.pl...

[...]

ty jestes idiota i nie rozumiesz tekstu czytanego. wyraznie napisane jest ze sie przekomarzal. zagladnij w linka i to tam znajdziesz. boze dlaczego wasi dziadowie tyle pili potem to sie rzuca na wnuki
awe

Data: 2010-09-25 13:42:25
Autor: Panslavista
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i7kjme$qdu$1mx1.internetia.pl...
[...]