Zagłosowałbym na Bieleckiego

Data: 2010-09-25 13:42:25
Autor: Panslavista
Zagłosowałbym na Bieleckiego
"boukun" <boukun@neostrada.pl> wrote in message news:i7kjme$qdu$1mx1.internetia.pl...
jeśli by mnie do swojej wizji przekonał, bo jest uczciwym Żydem, nie ukrywa nic w zanadrzu. W przeciwieństwie do Kalksteina i Stolzmana, na których nigdy bym nie zagłosował, bo są nieuczciwi, ukrywając swoją tożsamość narodową są nieuczciwi, ukrywają coś w zanadrzu... Spiskują...

"Bielecki z dumą podkreśla swoje żydowskie pochodzenie. Niedawno na
łamach miesięcznika "Europa" wspominał, jak w 1968 roku poszedł do
odpowiedniego wydziału Urzędu Rejonowego Warszawa-Śródmieście i
poprosił o zmianę narodowości. "Z polskiej na żydowską. - Dlaczego
żydowską, a nie kambodżańską? - zapytała urzędniczka. - Bo moi rodzice
byli Żydami, więc ja będę Żydem. I wpisywałem sobie od tamtej pory do
wszystkich dokumentów i deklaracji obywatelstwo polskie i narodowość
żydowską" - wspomina.".

Kłamca jak zwykle - chazarskie plemię.

Zagłosowałbym na Bieleckiego