Zaglosowalem, frekwencja wysoka.

Data: 2011-10-09 17:13:38
Autor: pluton
Zaglosowalem, frekwencja wysoka.
Jest niezle, frekwencja wysoka.

W hiperparketach tez - ciezko o miejsce na parkingu.

W kosciele nie bylem, to nie wiem.

Nullification

Data: 2011-10-09 17:22:28
Autor: oyster
Zaglosowalem, frekwencja wysoka.
Użytkownik - pluton napisał:
///////////////

W kosciele nie bylem, to nie wiem.

Z takim błazeńskim makijażem i tak by ciebie nie wpuścili.
--
Wszędzie wieczność zębami kłapie.

Data: 2011-10-09 19:23:59
Autor: pluton
Zaglosowalem, frekwencja wysoka.
> W kosciele nie bylem, to nie wiem.

Z takim błazeńskim makijażem i tak by ciebie nie wpuścili.

I chwała Panu. Jeszcze by mnie ktos o pedalizm-pedofilizm posądził.

No i dodam, że zagłosowałem na ostatniego z listy.

Nullification

Data: 2011-10-09 19:26:10
Autor: raff
Zaglosowalem, frekwencja wysoka.

"oyster" <morska@glizda.com> wrote in message news:j6se7k$lk4$1news.onet.pl...
Użytkownik - pluton napisał:
///////////////

W kosciele nie bylem, to nie wiem.

Z takim błazeńskim makijażem i tak by ciebie nie wpuścili.

Zle szminke pod torebke dobrał, a ty od razu błazeński.

R.

Data: 2011-10-09 19:33:10
Autor: pluton
Zaglosowalem, frekwencja wysoka.
W kosciele nie bylem, to nie wiem.

Z takim błazeńskim makijażem i tak by ciebie nie wpuścili.

Zle szminke pod torebke dobrał, a ty od razu błazeński.

Jak chcesz byc szanowany w srodowisku, to musisz sie pokazywac
z facetami, co umieja dobrac szminke do torebki.

Wtedy beda o tobie mowic gej. A jak sie nie bedziesz szanowal, to
ciagle bedziesz zwyklym pedalem.

Nullification

Data: 2011-10-09 19:51:18
Autor: raff

"pluton" <zielonadupax@gazeta.pl> wrote in message news:j6slvr$duh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Dobrze, wierze na slowo. Widac masz doswiadczenie.

A teraz z Bogiem... to znaczy spierdalaj.

R.

Data: 2011-10-10 01:23:35
Autor: stevep
Dnia 09-10-2011 o 19:51:18 raff <patagonia2389@onet.pl> napisał(a):

[...]

Ładne zestawienie Bóg i spierdalaj, aż taka desperacja?

--
stevep

Data: 2011-10-09 17:29:54
Autor: Marek Czaplicki
pluton pisze na pl.soc.polityka w dniu niedziela 09 październik 2011 17:13:

Jest niezle, frekwencja wysoka.

W hiperparketach tez - ciezko o miejsce na parkingu.

W kosciele nie bylem, to nie wiem.

W kościele w jakim ja byłem ludzie spokojni i uśmiechnięci. Bardzo duża kolejka po "kremówki papieskie". W lokalu wyborczym też bez problemów. Jakoś nie widziałem członka "korpusu". :-)

Zaglosowalem, frekwencja wysoka.