Zag³osuj na PO!

Data: 2011-09-23 14:07:05
Autor: Zahir
Zag³osuj na PO!
"Widz±c to ci±g³e ujadanie , sofizmaty i z³o¶liwo¶æ aparatczyków PiS, na pewno utwierdzili mnie w przekonaniu aby pój¶æ na wybory i zag³osowaæ na PO. Sk³ania mnie do tego propaganda PiS, który je¶liby dorwa³ siê do w³adzy to przede wszystkim za swoich rz±dów wci±¿ zwala³by za swoje b³êdy na PO i PSL. Ca³a ta retoryka godna intryg dworskich ze strony PiS utwierdza mnie w przekonaniu, ¿e lepiej zag³osowaæ na PO. Ten rz±d PO i PSL nie jest doskona³y, ale trafi³ nam siê pierwszy taki rozs±dny rz±d i jestem przekonany ¿e i tak ju¿ lepszego rz±du Polska nie zazna. A PiS? Có¿ jest to partia tak przesi±kniêta rz±dz± w³adzy, tak pe³na nienawi¶ci, pe³na kompleksów, ¿e bojê siê takich ludzi o takim przewrotnym sposobie rozumowania. O ich rz±dach w koalicji z Samoobron± i LPR, Polacy maj± jak najgorsze zdanie. Nawet w³asnych koalicjantów prze¶ladowali. Dla mnie ka¿da prowokacja i jej nag³o¶nienie w mediach to usprawiedliwienie z³a wytworzenia realnej pokusy pomieszane z obmow±. Istne diabelstwo. To nikczemno¶æ, aby niszczyæ ludzi w taki sposób! Takim ludziom z PiS , którzy w ten sposób pn± siê do w³adzy nigdy nie oddam swego g³osu. Zbyt wiele dla mnie juz dowodów z³ego przyk³adu sprawowania w³adzy przez PiS. Wstrzemiê¼liwo¶æ z jak± wyra¿a siê obecny Premier i Prezydent , oraz wywa¿anie s³ów, jest dla mnie najlepszym dowodem taktu w¶ród dzia³aczy PO. Nawet w PSL zauwa¿y³em tê w³a¶ciw± tendencjê. Dzia³acze PiS z ich erystyk±, sofizmatami, obmowami, pomówieniami, przypuszczeniami, oskar¿eniami, z³ymi sugestiami nigdy nie otrzymaj± mego g³osu. A je¶li nawet PO w przysz³o¶ci bêdzie nieudolna, to te¿ nie zag³osuje na PiS, tylko poszukam innej alternatywy, bo mam do¶æ tej z³ej krwi dzia³aczy PiS w ich demagogii i populizmie. Mog± mamiæ tymi has³ami ludzi , tych którzy s± sfrustrowani i nie potrafi±cy odrózniæ prawdy od tych sztuczek w wypowiedziach dzia³aczy PiS. Mnie nie zwiod± t± retoryk± pomieszan± z sofizmatami. Mam te¿ nadziejê ¿e elektorat popieraj±cy PiS stopniowo zauwa¿y nieuczciwa grê dzia³aczy PiS. Mnie wystarczy wypowied¼ Pana Ziobry i ksiêdza Rydzyka na forum Rady Europy. To nikczemno¶æ tak ¼le wypowiadaæ siê o swoim kraju. O Polsce. Skompromitowali siê w mych oczach ci ludzie i skompromitowa³ siê te¿ u mnie PiS do reszty. Jak mo¿na po¿±daæ tak bardzo w³adzê i jednocze¶nie opluwaæ swój kraj. Dla mnie to haniebne. Tego nie mo¿e wybaczyæ Polak. Dlatego zag³osujê na ludzi, którzy nie obmawiaj±. Zag³osujê na PO, bo do tego popchn±³ mnie PiS swoj± nikczemno¶ci±. Niech ka¿dy wybierze co mu odpowiada i pójdzie na wybory. Mam nadzieje , ¿e PiS poniesie zas³u¿on± sromotn± klêskê. To nie jest dla mnie konstruktywna opozycja. Nigdy nie us³ysza³em , aby z uznaniem o kimkolwiek siê wypowiadali z innych opcji politycznych ni¿ ich w³asna. Nie s³ysza³em, aby dawali m±dre propozycje. Mam juz do¶æ w wypowiedziach dzia³aczy PiS tych faryzejskich sztuczek. Mierzi mnie te ci±g³e s±czenie jadu i próby zatrucia umys³ów ludzi obmowami. Glosuj±c na PO, bêdê g³osowa³ za zdrowym rozs±dkiem, taktem i kultura polityczn±. Co do sprawowania rz±dów w sferze gospodarki, to na efekty trzeba czasem d³u¿ej poczekaæ ni¿ 4 lata. Wtedy mo¿na oceniaæ. Takie mam zdanie. Pozdrawiam wszystkich , którzy popr± moje zdanie i tych , którzy nie bêd± zadowoleni. PiSowi mogê tylko podziêkowaæ za to, ze znów mnie i moja rodzinê zmotywowa³ do pój¶cia na wybory. Dziêkuje."

Data: 2011-09-23 05:12:56
Autor: Hans Kloss
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!
Zahir napisa³(a):
"Widzac to ciagle ujadanie
W zwiazku z czym uprasza siê wszystkie parówy, cweli, kapusiów,
wyrokowców, lachoci±gów, pedryli i platfonsów o pój¶cie w jego ¶lady.
A rozs±dni, uczciwi ludzie zag³osuj± jak zwykle tak jak im rozum
wska¿e. Czyli odwrotnie ni¿ parówy, cwele, wyrokowcy itd. itp.
J-23

Data: 2011-09-23 14:15:51
Autor: Grzegorz Z.
Zag³osuj na PO!
Hans Kloss napisa³:

[...]

A ty kibolu nie szczyj na ulicy i nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

--
Socjalizm nigdy nie zapu¶ci³ w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwa¿aj± siê za wyzyskiwany proletariat, tylko za milionerów w przej¶ciowych

Data: 2011-09-23 05:22:34
Autor: Hans Kloss
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!
Grzegorz Z. napisa³(a):
A ty
Nie jeste¶my na "ty" ¶mieciu i nigdy nie bêdziemy, bo ja si e z
ludzkim byd³em nie pospolitujê- to po pierwsze. A po drugie nie
wpierdalaj siê w nie swoje sprawy.
J-23

Data: 2011-09-23 14:37:46
Autor: Zahir
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:952f265a-c441-4fea-9704-83cf0d9258bdeb1g2000vbb.googlegroups.com...
[...]

Proszê, proszê. Hans PANISKO. Na ty nie pozwala sobie mówiæ! A kim¿e ty ¶mieciu stetrycza³y jestes?  Wypierdkiem spo³ecznym, ot co!

--
Zahir

Data: 2011-09-23 14:51:29
Autor: Grzegorz Z.
Zag³osuj na PO!
Hans Kloss napisa³:

[...]

A po trzecie kibolu w zaszczanych gaciach naucz siê ¿e w Usenecie nie tylko
nie zmienia siê tematów nie swoich w±tków, ale tak¿e nie ma "nie swoich
spraw".

Data: 2011-09-23 06:00:16
Autor: Hans Kloss
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!
On 23 Wrz, 14:51, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A po trzecie
....wypierdalaj meldowaæ swoje ¿ale i pretensje do hydrantu.
J-23

Data: 2011-09-23 15:09:11
Autor: Grzegorz Z.
Zag³osuj na PO!
Hans Kloss napisa³:

On 23 Wrz, 14:51, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A po trzecie
...wypierdalaj meldowaæ swoje ¿ale i pretensje do hydrantu.
J-23

A po czwarte bandyto - nie zmieniaj tematów nie swoich w±tków.

Data: 2011-09-23 06:17:48
Autor: Hans Kloss
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!
On 23 Wrz, 15:09, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

A po czwarte
LOL ¶mieciu, jak w pobli¿u nie ma hydrantu to koniowi na ucho
zamelduj.
J-23

Data: 2011-09-23 16:23:05
Autor: Leprechaun
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:386d2403-e748-484a-b39a-b6f04f78c3dfh11g2000vbc.googlegroups.com...
[...]

Potrafisz bez wulgaryzmów?

BomBel

Data: 2011-09-23 14:37:28
Autor: Hans Kloss
On 23 Wrz, 16:23, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

> LOL mieciu, jak w pobli u nie ma hydrantu to koniowi na ucho
> zamelduj.
J-23

Potrafisz bez wulgaryzmow?
 Wska¿ w cytowanym przez ciebie po¶cie choæ jeden wulgaryzm. W razie gdyby¶
tego nie potrafi³ zostanie ci przyznany do¿ywotni tytu³ Debilniêtego
Arcymato³a. Masz czas do pó³nocka.
J-23

Data: 2011-09-23 17:36:20
Autor: Grzegorz Z.
Zag³osuj na PO!
Hans Kloss napisa³:

[...]

Cweli,wypierdalaj,wpierdalaj,parówa,pedryli,pedryli,lachoci±gów,platfonsów

Data: 2011-09-23 16:19:36
Autor: Leprechaun
[...]

TY ³ajzo, TY patafianie, TY poskrobku, TY ¿ulu dworcowy, TY parszywy pacanie ;)))

BomBel

Data: 2011-09-23 14:40:57
Autor: Hans Kloss
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!
On 23 Wrz, 16:19, "Leprechaun" <brudypolityc...@pralnia.tw> wrote:

BomBel
Na pokurwionych trolli twojego pokroju bombelek to mi siê nawet plun±æ nie
chce- zwyczajnie szkoda mi na ciebie ¶liny, gównozjadzie.
J-23

Data: 2011-09-23 17:37:18
Autor: Grzegorz Z.
Zag³osuj na PO!
Hans Kloss napisa³:

[...]

Pokurwionych, gównojadzie.

Data: 2011-09-23 09:18:01
Autor: Hans Kloss
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!
On 23 Wrz, 17:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

I nie zmieniaj
Przynudzasz zgrzesiu jak stara ciota.
J-23

Data: 2011-09-23 09:31:37
Autor: HaMMeR
On 23 Wrz, 18:18, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
On 23 Wrz, 17:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

> I nie zmieniaj

Przynudzasz zgrzesiu jak stara ciota.
J-23

No i widzisz pan, panie HK.., wystarczy bydlo WLASCIWIE
OPISAC, a juz prawidlowo biora to do siebie i garna sie
laczac w peczki w wielkim, udawanym oburzeniu.
Ludzkie odpady, sprzedajni sluzalcy i kapusie
wszekiej czerwono-rozowej masci!

Data: 2011-09-23 19:04:54
Autor: Leprechaun
Parówy i cwele zaglosuja na PO!

Uzytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisal w wiadomosci news:32bc3623-6937-44ab-88dd-abe349f391c2f17g2000yqh.googlegroups.com...
> [...]

laczac w peczki w wielkim, udawanym oburzeniu.
Ludzkie odpady, sprzedajni sluzalcy i kapusie

HaMMer, ty kapusiu! Za co obito ci morde w Szwecji?

BomBel

Data: 2011-09-23 19:04:09
Autor: Leprechaun
Parówy i cwele zaglosuja na PO!

Uzytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisal w wiadomosci news:4c208b9e-5444-4392-a4ab-0ca97da8a02cw28g2000yqw.googlegroups.com...
On 23 Wrz, 17:37, "Grzegorz Z." <jackspar...@noname.com> wrote:

I nie zmieniaj
Przynudzasz zgrzesiu jak stara ciota.
J-23

GÓWNOJAD!!!

BomBel

Data: 2011-09-23 19:03:37
Autor: Leprechaun
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:j5i5pp$k8p$1inews.gazeta.pl...
[...]

Sam jeste¶ gównojadem ¿a³osny pokurwieñcze.

BomBel

Data: 2011-09-23 14:36:21
Autor: Zahir
Parówy i cwele zag³osuj± na PO!

U¿ytkownik "Hans Kloss" <mrdevilyn@gmail.com> napisa³ w wiadomo¶ci news:5433d9ca-949a-48b2-bfee-4428cafcd0d5b10g2000vbz.googlegroups.com...
[...]

Hansik, twoje plucie nie zmieni sytuacji. Do wyborów zwariujesz i zamkn± ciê w szpitalu wariatów gdzie bêdziesz robiæ za premiera IV RP.

--
Zahir

Data: 2011-09-23 16:18:40
Autor: Leprechaun
Zag³osuj na PO!

[...]

Hans, nie zmieniaj tematów nie swego w±tku! A cweli, porówy i wyrokowców szukaj w¶ród swoich wiernych kiboli i paprykarzy,

BomBel

Data: 2011-09-23 14:14:25
Autor: Grzegorz Z.
Zag³osuj na PO!
Ca³a ta retoryka godna intryg dworskich ze strony PiS utwierdza mnie w przekonaniu, ¿e lepiej zag³osowaæ na PO.

"15 pos³ów PO, którzy z³amali dyscyplinê i zag³osowali inaczej ni¿ reszta
klubu w sprawie projektu ustawy ca³kowicie zakazuj±cego przerywania ci±¿y,
nie poniesie w tej sprawie konsekwencji.

- Sumienia nie bêdziemy karaæ - poinformowa³ wiceszef klubu PO Waldy
Dzikowski."

http://www.polskieradio.pl/5/3/Artykul/439516,Bez-kary-dla-poslow-PO-za-glosowanie-ws-aborcji