Zagłosuję na PO ponieważ:

Data: 2011-09-26 11:29:43
Autor: Zahir
Zagłosuję na PO ponieważ:

Użytkownik "Hans Kloss" <necr0c0w@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5pe2s$76e$1inews.gazeta.pl...
1.      Przyspieszyli i wykorzystali wzrost gospodarczy
2.      Radykalnie podnieśli płace dla budżetówki,
        zwiększyli emerytury i renty
3.      Wybudowali nowoczesną sieć autostrad, dróg ekspresowych,
         mostów i obwodnic
4.      Zagwarantowali bezpłatny dostęp do opieki medycznej i
        zlikwidowali NFZ
5.      Uprościli podatki &#8211; wprowadzili podatek liniowy z ulgą
        prorodzinną, zlikwidowali ponad 200 opłat urzędowych
6.      Przyspieszyli budowę stadionów na Euro 2012
7.      Szybko wypełnili naszą misję w Iraku
8.      Sprawili, że Polacy z emigracji  chcą wracać do domu i inwestować
        w Polsce
9.      Podnieśli poziom edukacji i upowszechnili Internet
10.    Podjęli rzeczywistą walkę z korupcją.
http://ultrakaczysta.salon24.pl/346589,zaglosuje-na-po-poniewaz

Nooo, chyba że ktoś mi udowodni że któregoś  z ww sztandarowych zobowiązań z
czasu poprzednich wyborów PO nie dotrzymała... tylko proszę mi nie wmawiać ze
nie dotrzymała ŻADNEGO bo nie uwierzę za nic w świecie!
J-23

1. - tak
2. - częściowo
3. - tak. Takiej ilości budowanych dróg nigdy wcześniej nie było. Jeżeli wybory wygra PiS przerwie sie budowę dróg, a wznowi kosciołów.
4. - NFZ zlikwiduje prezes PiS
5. - obecne 19% to tak na prawdę podatek liniowy. Na ulgę prorodziną brak zgody większości (m.in.PiS), opłaty urzędowe - chciałbyś pracować za darmochę?
6. - tak
7. - tak, ja jestem przykładem
8. - tak
9. - tak (nie dotyczy prezesa PiS, wg niego intermet to siedlisko zła)
10. tak, rzeczywistą, a nie politczną jak za czasów PiS

Zapomniałem: rozpoczęto budowę 3 mln mieszkan ;)))))
--
Zahir

Zagłosuję na PO ponieważ: