Zagłosuję na PO ponieważ:

Data: 2011-09-26 11:52:00
Autor: pulsar
Zagłosuję na PO ponieważ:
W dniu 2011-09-26 10:45, Hans Kloss pisze:
>Zagłosuję na PO...

Głosowanie na PO czy PiS, przedłuży tylko dotychczasowe
waśnie (po-pisy) zamiast pracy dla Kraju. Czytam opinie
o Ruchu Palikota i zaczyna mi się to podobać... Może ktoś
weźmie się wreszcie za naprawianie państwa zamiast psucia?

pulsar

Data: 2011-09-26 12:02:37
Autor: Zahir
Zagłosuję na PO ponieważ:

Użytkownik "pulsar" <pulsar123@galaktyka.pl> napisał w wiadomości news:j5pi00$j72$1news.onet.pl...
> [...]

o Ruchu Palikota i zaczyna mi się to podobać... Może ktoś
weźmie się wreszcie za naprawianie państwa zamiast psucia?

"Klika to oni, kolektyw to my" - tak mawiają politycy.

--
Zahir

Zagłosuję na PO ponieważ: