Zag這suje na Palikota

Data: 2011-10-04 12:38:41
Autor: WW
Zag這suje na Palikota
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

Pozdrawiam
WW

Data: 2011-10-04 12:50:32
Autor: zdumiony
Zag這suje na Palikota
W dniu 2011-10-04 12:38, WW pisze:
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

U mnie te nie ma listy, wi璚 zag這suj na PiS. Z Palikotem PO mo瞠 wejdzie w koalicj, z PiS nie.

Data: 2011-10-04 13:20:14
Autor: WW
Zagosuje na Palikota
W dniu 2011-10-04 12:50, zdumiony pisze:
W dniu 2011-10-04 12:38, WW pisze:
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

U mnie te髒 nie ma listy, wic zagosuj na PiS. Z Palikotem PO mo髒e
wejdzie w koalicj, z PiS nie.

Niestety pamitam, co PIS zrobi a waciwie nie zrobi, jak mia penie wadzy.
Zgodnie z przysowiem, 髒e "zodziej tylko raz przez wie przejdzie", PIS o moim gosie mo髒e zapomnie.

  Pozdrawiam
  WW
Tylko pod tym krzy髒em, tylko pod tym znakiem
  Polska bdzie wioch a Polak burakiem.

Data: 2011-10-04 16:56:22
Autor: .
Zag這suje na Palikota
Dnia Tue, 04 Oct 2011 12:50:32 +0200, zdumiony napisa(a):

W dniu 2011-10-04 12:38, WW pisze:
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

U mnie te nie ma listy, wi璚 zag這suj na PiS. Z Palikotem PO mo瞠 wejdzie w koalicj, z PiS nie.

Na PiS? Czy ty ch這pie zwariowa? Chyba, 瞠 jeste katol wierz帷y w
brednie sukienkowych. Manna z nieba nie nspadnie! Je瞠li nawet to i tak nie
do twojej michy. Ty b璠ziesz musia zapierdala tak jak dzi, a mo瞠 ci篹ej
bo b璠ziesz mia do wy篡wienia rzesze sukienkowych, kt鏎zy tylko czekaj by
B這gos豉wiony Jaros豉w wy這篡 im publiczne pieni康ze na ogr鏚ki wisz帷e i
gor帷 wod na plebanii.

Dominik

Data: 2011-10-04 12:51:17
Autor: wolim
Zag這suje na Palikota
W dniu 2011-10-04 12:38, WW pisze:
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

Pozdrawiam
WW

Ja te.

Data: 2011-10-04 12:57:52
Autor: boukun
Zag這suje na Palikota

U篡tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo軼i news:j6ennk$h14$1node2.news.atman.pl...
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

Pozdrawiam
WW

Ktokolwiek, to ju lepiej Polska Partia Pracy... Palikot to PO...

boukun

Data: 2011-10-04 13:16:21
Autor: WW
Zagosuje na Palikota
W dniu 2011-10-04 12:57, boukun pisze:

Ktokolwiek, to ju髒 lepiej Polska Partia Pracy... Palikot to PO...

boukun

Mam nadzieje, 髒e p. Palikot si czarnym do wyudzonej kasy dobierze.
PPP nigdy o tym nawet nie pomyli.

Data: 2011-10-04 16:50:49
Autor: .
Zagosuje na Palikota
Dnia Tue, 04 Oct 2011 13:16:21 +0200, WW napisa(a):

W dniu 2011-10-04 12:57, boukun pisze:

Ktokolwiek, to ju lepiej Polska Partia Pracy... Palikot to PO...

boukun

Mam nadzieje, e p. Palikot si czarnym do wy鑵dzonej kasy dobierze.
PPP nigdy o tym nawet nie pomyli.

  Pozdrawiam
  WW
冉ylko pod tym krzyem, tylko pod tym znakiem
  Polska b熛zie wioch a Polak burakiem.

Palikot nie dobierze si do nikogo. Dalej b熛zie z  czarnymi pija w鏚eczk
i gra w pokera.

Dominik

Data: 2011-10-04 13:00:02
Autor: Zahir
Zag這suje na Palikota

[...]

Nie g這sujemy na t逝ste koty! Ja zag這suj na kogo z ostatniej pozycji na li軼ie.

Seitendorf

Data: 2011-10-04 13:17:30
Autor: WW
Zagosuje na Palikota
W dniu 2011-10-04 13:00, Zahir pisze:

Nie gosujemy na tuste koty! Ja zagosuj na kogo z ostatniej pozycji
na licie.

Seitendorf

Jedno drugiemu nie przeszkadza.  :-)
Dam szanse komu z poza pierwszej dziesitki.

Data: 2011-10-04 13:34:14
Autor: Grzegorz Z.
Zag這suje na Palikota
I ja.
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Kleryka這wie z SLD nigdy wi璚ej nie dostan mojego g這su. Chyba 瞠 w
drugiej turze wybor闚 prezydenckich.

--
Socjalizm nigdy nie zapu軼i w Ameryce korzeni bo biedni w tym kraju nie
uwa瘸j si za wyzyskiwany proletariat, tylko za milioner闚 w przej軼iowych

Data: 2011-10-04 13:41:48
Autor: zdumiony
Zag這suje na Palikota
W dniu 2011-10-04 13:34, Grzegorz Z. pisze:
Kleryka這wie z SLD nigdy wi璚ej nie dostan mojego g這su. Chyba 瞠 w
drugiej turze wybor闚 prezydenckich.

Dlaczego tak nienawidzisz Ko軼i馧?

Data: 2011-10-04 13:43:15
Autor: Grzegorz Z.
Zag這suje na Palikota
zdumiony napisa:

W dniu 2011-10-04 13:34, Grzegorz Z. pisze:
Kleryka這wie z SLD nigdy wi璚ej nie dostan mojego g這su. Chyba 瞠 w
drugiej turze wybor闚 prezydenckich.

Dlaczego tak nienawidzisz Ko軼i馧?

Nic bardziej mylnego. "Ko軼i馧" i "Chrystus" s mi oboj皻ni.

Data: 2011-10-04 16:46:15
Autor: .
Zag這suje na Palikota
Dnia Tue, 4 Oct 2011 13:43:15 +0200, Grzegorz Z. napisa(a):

zdumiony napisa:

[...]

"Ko軼i馧" to wsp馧czesni szamani, a "Chrystus" to facet wymy郵ony przed
闚czesnych bajkopisarzy. "Ciemny lud to kupi" (c) Jacek Kurski.

Dominik

Data: 2011-10-04 16:48:04
Autor: .
Zag這suje na Palikota
Dnia Tue, 04 Oct 2011 13:41:48 +0200, zdumiony napisa(a):

W dniu 2011-10-04 13:34, Grzegorz Z. pisze:
Kleryka這wie z SLD nigdy wi璚ej nie dostan mojego g這su. Chyba 瞠 w
drugiej turze wybor闚 prezydenckich.

Dlaczego tak nienawidzisz Ko軼i馧?

Co to takiego "Ko軼i馧"? Czasem w TV widz takiego t逝stego przedstawiciela
"Ko軼io豉". Jego w鏚z z Watykanu niedawno powiedzia, 瞠 s逝dzy "Koscio豉"
powinni 篡 w ub鏀twie. Kogo mia na my郵i?

Dominik

Data: 2011-10-04 16:57:08
Autor: Grzegorz Z.
Zag這suje na Palikota
.. napisa:

[...]

Pewnie G堯dzia Flaszk Dwojga Imion.

S這 by si pod nim za豉ma, a co dopiero osio貫k.

Data: 2011-10-04 13:56:45
Autor: jadrys
Zagosuje na Palikota
W dniu 2011-10-04 13:34, Grzegorz Z. pisze:
I ja.

Bo JKM nie ma u nas swojej listy.
Klerykaowie z SLD nigdy wicej nie dostan mojego gosu. Chyba 髒e w
drugiej turze wybor籀w prezydenckich.

Brawo.. Lepiej p籀驕no przejrze na oczy ni髒 wcale.

--
Kapitalizm jest chorob (zaraz) z kt籀r nale髒y walczy..
Instalujc Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Data: 2011-10-04 16:49:14
Autor: .
Zag這suje na Palikota
Dnia Tue, 4 Oct 2011 13:34:14 +0200, Grzegorz Z. napisa(a):

I ja.
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Kleryka這wie z SLD nigdy wi璚ej nie dostan mojego g這su. Chyba 瞠 w
drugiej turze wybor闚 prezydenckich.

Kleryka這wie? To picerzy li瘸cy r瘯awy sukienkowych bardziej ni mohery.

Dominik

Data: 2011-10-04 16:57:07
Autor: .
Zag這suje na Palikota
Dnia Tue, 04 Oct 2011 12:38:41 +0200, WW napisa(a):

Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

Pozdrawiam
WW

Zag這suj na kogo z PJN! Oni i tak nie wejd nigdzie. ;)

Dominik

Data: 2011-10-07 11:33:30
Autor: WW
Zagosuje na Palikota
W dniu 2011-10-04 16:57, . pisze:
Dnia Tue, 04 Oct 2011 12:38:41 +0200, WW napisa(a):

Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

Pozdrawiam
WW

Zagosuj na kogo z PJN! Oni i tak nie wejd nigdzie. ;)

Dominik

To by by stracony gos na co liczy banda czworga.
A tak cho troch namieszam w tym zatchym bajorze - sejmem zwanym.
Gorzej na pewno nie bdzie.

Data: 2011-10-07 13:16:57
Autor: obserwator
Zag這suje na Palikota
WW <wuwu0@vp.pl> napisa(a):
Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

gratuluje wyboru. Dales juz na tej grupie wiele dowodow swojej madrosci:)

Data: 2011-10-07 16:43:46
Autor: Leprechaun
Zag這suje na Palikota

U篡tkownik " obserwator" <fajny.d.arzbor@WYTNIJ.gazeta.pl> napisa w wiadomo軼i news:j6mu49$68d$1inews.gazeta.pl...
WW <wuwu0@vp.pl> napisa(a):

Bo JKM nie ma u nas swojej listy.

Ktokolwiek z poza czteropaku.

gratuluje wyboru. Dales juz na tej grupie wiele dowodow swojej madrosci:)

Super g逝pkiem tej grupy jeste ty. Niekwestionowany idiota. A teraz postarsz mnie donosem ty padalcu.

BomBel

Zag這suje na Palikota