Zagoń rower...

Data: 2009-06-16 15:53:21
Autor: Ryszard Mikke
Zagoń rower...
Nowa akcja zachecająca:

http://www.ZagonRowerDoRoboty.pl

Powodzenia :)

rmikke

--

Data: 2009-06-16 15:32:27
Autor: Rowerex
Zagoń rower...
On 16 Cze, 16:53, "Ryszard Mikke" <rmi...@NOSPAM.gazeta.pl> wrote:
Nowa akcja zachecająca:

http://www.ZagonRowerDoRoboty.pl

Powodzenia :)

Zawsze przy okazji takich tematow przypomina mi się pewien dość znany
filmik:

http://tinyurl.com/sajgon

Jest się czego uczyć :)

Pozdr-
-Rowerex

Data: 2009-06-17 09:26:44
Autor: Jan Cytawa
Zagoń rower...
Rowerex napisał:

Zawsze przy okazji takich tematow przypomina mi się pewien dość znany
filmik:

http://tinyurl.com/sajgon

Jest się czego uczyć :)

Bardzo dobre.
Przy tej okazji nabieraja sensu propozycje, by w ogole pousuwac znaki
drogowe. :)

Kiedys bylo takie zadanie z fizyki,(pomijajac szczegoly) przy jakiej
predkosci samochodow jest najwieksza przepustowosc na drodze. Wyszlo ok
30 km/h. I z tego filmiku wynikana jakiej to moze byc zasadzie.

Jan Cytawa

Data: 2009-06-16 18:00:41
Autor: Coaster
Zagoń rower...
Ryszard Mikke wrote:
Nowa akcja zachecająca:

http://www.ZagonRowerDoRoboty.pl

Powodzenia :)

[...] Wyciągnij z piwnicy swojego starego dobrego Pelikana, Wigry, Jubilata i gnaj do pracy na rowerku. Oczywiście jeśli dysponujesz sprzętem odrobinę lepszym też możesz się przyłączyć. Pamiętaj, że na ścieżce rowerowej wszyscy są równi więc nikt nie będzie Cię z tego powodu wytykał palcem. [...]

LOL

--
PoZdR
increasing the risk of pinch flats."

Data: 2009-06-16 16:08:29
Autor: Ryszard Mikke
Zagoń rower...
Coaster <manypeny@mac.com> napisał(a):
Ryszard Mikke wrote:
> [...]

[...] Wyciągnij z piwnicy swojego starego dobrego Pelikana, Wigry, Jubilata i gnaj do pracy na rowerku. Oczywiście jeśli dysponujesz sprzętem odrobinę lepszym też możesz się przyłączyć. Pamiętaj, że na ścieżce rowerowej wszyscy są równi więc nikt nie będzie Cię z tego powodu wytykał palcem. [...]

Ja myślę, że tekst nie jest zły. W końcu to nie ciebie zachecaja do przesiadki na rower...

rmikke

Data: 2009-06-16 23:02:15
Autor: Coaster
Zagoń rower...
Ryszard Mikke wrote:
[...]

Alez ja nie uwazam, ze nie jest, tylko sie smieje z tego, ze jest taki naiwny kiedy mowi o rownosci - wystarczy poczytac sobie 'pretzla' ;-)

--
PoZdR

"Don't try any other colors, red's the only one that works."

– Sheldon Brown, 1944-2008

Data: 2009-06-16 23:33:06
Autor: Titus Atomicus
Zagoń rower...
In article <h191cp$6nd$1@atlantis.news.neostrada.pl>,
 Coaster <manypeny@mac.com> wrote:

Ryszard Mikke wrote:

Alez ja nie uwazam, ze nie jest, tylko sie smieje z tego, ze jest taki naiwny kiedy mowi o rownosci - wystarczy poczytac sobie 'pretzla' ;-)

E, na preclu jak wszedzie. Prawo Kopernika.
Znaczy, ze gorsza moneta wypiera lepsza.
Teraz to sie realizuje za pomoca agresywnego marketingu, a ludzie sa podatni na manipulacje.
To taki OT.

A tak w ogole to podpisuje sie pod wypowiedzia kol. Tarchaly. Nic dodac nic ujac.
TA

Data: 2009-06-18 16:27:50
Autor: Mariusz Kruk
Zagoń rower...
epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world"
E, na preclu jak wszedzie. Prawo Kopernika.
Znaczy, ze gorsza moneta wypiera lepsza.

O, widzę że kolega popisuje się znajomością ekonomii...
Radziłbym jednak poczytać jak działa prawo Kopernika-Greshama.

--
\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\.\ Microsoft Office 2000: Jest Ci lżej (w port-
..\.Kruk@epsilon.eu.org.\.\. felu)

Data: 2009-06-16 18:18:28
Autor: Titus Atomicus
Zagoń rower...
In article <h18fne$dp7$1@news.supermedia.pl>,

Ryszard Mikke wrote:
> [...]

[...] Wyciągnij z piwnicy swojego starego dobrego Pelikana, Wigry, Jubilata i gnaj do pracy na rowerku. Oczywiście jeśli dysponujesz sprzętem odrobinę lepszym też możesz się przyłączyć. Pamiętaj, że na ścieżce rowerowej wszyscy są równi więc nikt nie będzie Cię z tego powodu wytykał palcem. [...]

Ale skad w piwnicy Pelikan, Wigry czy Jubilat? Przeciez juz z 10 razy by je ukradli.

TA

Data: 2009-06-16 18:19:19
Autor: AL
Zagoń rower...

Ryszard Mikke wrote:
[...]

znowu chcesz wywolac flame o zapieciach rowerowych?
;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-16 18:32:49
Autor: Titus Atomicus
Zagoń rower...

Data: 2009-06-16 23:06:47
Autor: Coaster
Zagoń rower...

Ryszard Mikke wrote:
[...]

Zdaje sie, ze Ty tylko na to czekales ;-P

Data: 2009-06-16 23:05:47
Autor: Coaster
Zagoń rower...

Ryszard Mikke wrote:
[...]

Mnie okradziono kiedys z Karata. Piekny byl, niebiesko bialy z dwukolorowym siodelkiem z dermy. Ale to bylo dawno, takie np. U-locki jeszcze nie istnialy...

Data: 2009-06-16 18:08:53
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Zagoń rower...
Dnia 16.06.2009 17:53 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
Nowa akcja zachecająca:

http://www.ZagonRowerDoRoboty.pl

Nie chcę nikogo zniechęcać, wręcz przeciwnie, ale nie widzę tam żadnego elementu zachęty. No powiedzmy prawie żadnego. Widzę tylko reklamy. Gdyby tak wzorem Skandynawów zapłacili za każdym kilometr przejechany do pracy, to można by mówić o zachęcie.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-16 18:14:54
Autor: AL
Zagoń rower...
Mikołaj "Miki" Menke pisze:
[...]

mam do pracy 200m, wiec chodze na piechotke.
Ale gdyby taka akcja - o ktorej piszesz - byla i u nas, to jezdzilbym na rowerze, okrazajac po drodze pol miasta, albo nawet i cale ;)

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2009-06-16 18:41:31
Autor: Hans
Zagoń rower...
mam do pracy 200m, wiec chodze na piechotke.
Ale gdyby taka akcja - o ktorej piszesz - byla i u nas, to jezdzilbym na rowerze, okrazajac po drodze pol miasta, albo nawet i cale ;)

ja to byłbym skłonny nawet pracę zmienić ;)

Data: 2009-06-16 18:19:13
Autor: Ryszard Mikke
Zagoń rower...
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):
> [...]

Nie chcę nikogo zniechęcać, wręcz przeciwnie, ale nie widzę tam żadnego elementu zachęty. No powiedzmy prawie żadnego. Widzę tylko reklamy. Gdyby tak wzorem Skandynawów zapłacili za każdym kilometr przejechany do pracy, to można by mówić o zachęcie.

Hmm...

Zrobisz lepiej?

rmikke

Data: 2009-06-16 21:01:41
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Zagoń rower...
Dnia 16.06.2009 20:19 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
[...]

Już dawno zrobiłem.

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-16 19:29:16
Autor: Ryszard Mikke
Zagoń rower...
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):

Już dawno zrobiłem.

To co nic nie mówisz?
Też bym chciał zarobić...

Nadal płacisz?
Jakieś konkrety?

rmikke

Data: 2009-06-16 22:31:11
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Zagoń rower...
Dnia 16.06.2009 21:29 użytkownik Ryszard Mikke napisał :
[...]

Nic nie płacę. Są jeszcze inne sposoby. ;-P

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-06-18 17:54:29
Autor: Ryszard Mikke
Zagoń rower...
Mikołaj \Miki\ Menke <miki@menek.one.pl> napisał(a):

> Też bym chciał zarobić...
> Jakieś konkrety?

Nic nie płacę. Są jeszcze inne sposoby. ;-P

Eee, zawiodłeś mnie. I pewnie nie tylko.

Najpierw mówisz, że źle, bo nie płacą, a Ty zrobiłeś lepiej.
A teraz, jak narobiłeś smaku, to się wykręcasz...

To chociaż pochwal się, jak zrobiłeś, może do powtórzenia?

rmikke

Data: 2009-06-16 22:21:36
Autor: Tomasz Tarchala
Zagoń rower...
"Mikołaj \"Miki\" Menke" <miki@menek.one.pl> wrote:

[...]

Ja też generalnie staram się nie wypowiadać o akcjach, z którymi się
zgadzam, choćby były najbardziej bezsensowne. Niemniej...

W odróżnieniu od np. Masy Krytycznej albo Europejskiego Dnia Bez
Samochodu, które są imprezami cyklicznymi, tutaj mamy jednorazową akcję
promocyjną wspieraną przez silnie wyeksponowanych sponsorów. Nie ma
oczywiście nic złego w tym, że ktoś próbuje połączyć biznes z pożytkiem
społecznym, po prostu jak na mój gust tego sponsoringu jest jakoś za
dużo w stosunku do treści i efektów.

Oczywiście nie mogłem nie zauważyć, że organizatorem tej akcji jest
kolejny tajemniczy portal chronskron.pl. Osoby nowe na grupie
prawdopodobnie jeszcze nie wiedzą, że argument "kask chroni głowę" jest,
eufemistycznie mówiąc, daleki od wyczerpywania tematu dyskusji. Jest
natomiast ewidentnie lepszym hasłem do pozyskiwania sponsorów -
wystarczy popatrzeć na wzmiankowaną stronę. Jej autorzy oczywiście nie
zadają sobie trudu zgłębienia tematu, tylko ssają z palca różne bzdurki,
żeby wyprodukować kontent, pod który pozyskają reklamodawców. Kilka
smakowitszych przykładów z "poradnika":

"Co więcej, zwróćmy uwagę na to, że wszyscy najlepsi jeżdżą wyłącznie w
kaskach"
  [[ nie zwracajmy natomiast uwagi, że jeżdżą bo muszą - przepisy ]]

"Rozmiar kasku powinien być dopasowany do obwodu głowy, który należy
uprzednio zmierzyć. Wystarczy metr krawiecki, odrobina zręczności i
lustro..."
  [[ dopasowywanie kasku metrem krawieckim -- genialne! ]]

"Tekturowy kask za 24 zł choćby nie wiem jak piękny nie uchroni Cię"
   [[ gdzie autorzy widzieli tekturowe kaski?? ]]

"Przód nie może być za nisko ani za wysoko. Albo przeoczysz coś
ciekawego albo porysujesz sobie czoło. Tylna krawędź natomiast powinna
być wystarczająco wysoko by nie poranić Ci karku"
  [[ nie powinien też być przechylony na boki, bo może obciąć uszy! ]]

"Jedyna sytuacja kiedy możesz pozwolić sobie na noszenie kasku z
odpiętymi paskami, to gdy siedzisz sobie przy czymś do picia lub
jedzenia. Aczkolwiek nie wykonuj wtedy gwałtownych ruchów, bo może się
okazać, że kask, który miał chronić Ciebie stanie się przyczyną
uszkodzenia kogoś innego."
  [[ z przerażeniem łapię się, że siedzę przy komputerze i piję colę ]]

"Są kraje gdzie kask dla dzieci jest obowiązkowy. I dobrze. Możemy się
oczywiście wkurzać, że to spisek międzynarodowych korporacji, ale o
dzieci dbać należy!"
  [[ można się wkurzać, a można brać od nich kasę za sponsoring ]]

W sumie: ktoś powinien namówić autorów do ujawnienia się, a następnie
przyjścia tu na precla po przyspieszoną edukację na temat kasków i
tematów społeczno-rowerowych w ogólności. Może wtedy byłoby z ich
niewątpliwej energii więcej pożytku.

//NoOffenc

Data: 2009-06-17 03:08:44
Autor: Arek
Zagoń rower...
On 16 Cze, 22:21, Tomasz Tarchala <Tomasz_at_Tarchala_dot_...@spam-me-
not.com> wrote:
"Mikołaj \"Miki\" Menke" <m...@menek.one.pl> wrote:

> [...]

oczywiście nic złego w tym, że ktoś próbuje połączyć biznes z pożytkiem
społecznym, po prostu jak na mój gust tego sponsoringu jest jakoś za

Aby coś było cykliczne musi mieć swój początek.
Na początku było słowo, a słowo ciałem się stało.

[...]

Autorzy oprócz "ssania z palca" również korzystają z głowy.
Używają kasków i uważają, że z tego powodu krzywda im się nie dzieje.
Ogólnie tematów kasków uważają za zastępczy i sami są przeciw odgórnym
regulacjom
narzucającym wymóg "zakaskowania". Są za edukacją.
Może copywriting mają jeszcze nie najlepszy, ale pracują nad tym.

BTW nasze stanowisko w sprawie kasków (wyssane z innego palca niż
poradnik)
http://www.chronskron.pl/2009/05/kaskom-mowimy-zdecydowanie-nie/

[...]

Autorzy zapraszają do zredagowania tekstu na nową. Jeżeli będzie
naprawdę dobry,
to nawet zapłacą.
Autorzy doceniają ironię,bo świadczy ona o inteligencji, a lubią
polemikę z takim ludźmi, ale nie lubią bezpodstawnych zarzutów typu
"biorą kasę". Dokładnie od kogo? Może nas coś omija.
Zachęcają też do czytania ze zrozumienie również, a nie tylko z
"przyczepianiem się"

[...]

Autorzy nie mają problemu z ujawnieniem się.
Uważają, że jeżeli coś robią i się z tym identyfikują,
to być przygotowany na słowa otuchy i słowa zagłady.
Nawet specjalnie nie trzeba się wysilać i proszę bardzo:
http://www.zagonrowerdoroboty.pl/kontakt/

//NoOffenc

Data: 2009-06-18 09:00:55
Autor: Tomasz Tarchala
Zagoń rower...
Arek <arek.cempura@gmail.com> wrote:

[...]

BTW nasze stanowisko w sprawie kaskĂłw (wyssane z innego palca niĹź
poradnik)
http://www.chronskron.pl/2009/05/kaskom-mowimy-zdecydowanie-nie/

To słusznie, że jesteście przeciwko obowiązkowi kasków, natomiast sama
promocja kasków, którą realizujecie, moim i bardzo wielu innych ludzi
zdaniem szkodzi sprawie rowerowej. Poprzez tę "edukację", czytaj:
zachęcanie ludzi do jeżdżenia w kaskach, budujecie obraz jazdy na
rowerze jako czynności niebezpiecznej samej w sobie. Jest to obraz nieprawdziwy. Jazda na rowerze bez kasku jest czynnością
równie bezpieczną co jazda samochodem bez kasku, po co więc promować
kaski? Zniechęca to o wiele więcej osób do jazdy na rowerze niż
jesteście w stanie zachęcić swoją drugą akcją.

Widzę, że ten argument zresztą jest Wam znany -- piszecie o tym w
zacytowanym wpisie na swoim blogu:

    W raporcie z 2001 roku SWOV, holenderski Instytut Badań
    Bezpieczeństwa Drogowego jasno stwierdza, iĹź oficjalne podkreślanie
    konieczności noszenia kaskĂłw prowadzi do utwierdzenia wizji jazdy na
    rowerze jako szczegĂłlnie niebezpiecznej, co z kolei wzmacnia takĹźe
    mocno rozpowszechnione przekonanie, Ĺźe rozjechani na jezdni
    rowerzyści (w kasku czy teĹź bez) sami są sobie winni – przecieĹź
    wiedzą, jakie to niebezpieczne.

Odpowiadając zaraz:
    To jakiś debilizm to stanowisko tego Instytutu. Niestety Wasza odpowiedĹş jest kompletnie niemerytoryczna. Nazwanie
opartego na wieloletnich doświadczeniach wniosku z kraju o jednym z
najwyższych stopniu urowerowienia "debilizmem" świadczy jedynie o Was
samych -- świadczy bardzo źle. Tym bardziej, że na poparcie tego macie
jedynie mniemanologię i argument przez machanie rękami.

Jest na ten temat wiele badań, wystarczy poguglać. Ale Wy wolicie, jak
to ująłeś, "używać głowy". Niestety używanie głowy w oderwaniu od
rzeczywistych danych, a tylko w oparciu o własne uprzedzenia sprowadza
się do innej czynności -- ssania palca.

Autorzy zapraszają do zredagowania tekstu na nową. Jeżeli będzie
naprawdę dobry, to nawet zapłacą.

Ja na pewno się nie zgłoszę, choćbyście płacili kokosy, bo moim zdaniem
cała Wasza strona chronskron.pl powinna zniknąć z Internetu.

Autorzy doceniają ironię,bo świadczy ona o inteligencji, a lubią
polemikę z takim ludźmi, ale nie lubią bezpodstawnych zarzutów typu
"biorą kasę". Dokładnie od kogo? Może nas coś omija.

Faktem jest şe macie logo róşnych firm na stronie, w tym takich, które
de facto są międzynarodowymi korporacjami. OK, być może nie bierzecie
kasy od nich, a jest to tylko tzw. partnerstwo medialne, czyli uĹźyczenie
samego loga -- w takim razie wycofuję się z zarzutu brania kasy. Który
nie jest zresztą zarzutem, bo przecież nie ma nic złego w braniu kasy od
międzynarodowych korporacji -- zarzutem byłoby dopiero, że tak naprawdę
o tę kasę Wam chodzi. Niestety obawiam się, że to, co robicie, robicie z
przekonania. Tragicznie błędnego.

Zachęcają też do czytania ze zrozumienie również, a nie tylko z
"przyczepianiem się"

Przecież właśnie z przeczytania ze zrozumieniem bierze się moja krytyka.

[...]

OK, na tę stronę nie zajrzałem, natomiast strona kontaktowa do
chronskron.pl Waszych nazwisk jeszcze dwa dni temu chyba nie zawierała.
Oczywiście nie przeszkadza to w identyfikacji Was, wystarczy zajrzeć do
whoisa, niemniej zawsze to jaśniej kiedy stoi się pod nazwiskiem.

//NoOffenc

Data: 2009-06-18 07:24:04
Autor: Arek
Zagoń rower...
On 18 Cze, 09:00, Tomasz Tarchala <Tomasz_at_Tarchala_dot_...@spam-me-
not.com> wrote:
Arek <arek.cemp...@gmail.com> wrote:
> [...]

zachęcanie ludzi do jeżdżenia w kaskach, budujecie obraz jazdy na
rowerze jako czynności niebezpiecznej samej w sobie.

Dla nas "chronienie skroni" nie równa się kask, a kask nie równa się
rower.
Chodzi nam o sposób zachowania i wpływ tego zachowania na innych.
W różnych obszarach aktywności.

Jest to obraz nieprawdziwy. Jazda na rowerze bez kasku jest czynnością
równie bezpieczną co jazda samochodem bez kasku, po co więc promować
kaski?

Nie promujemy kasków, tylko myślenie.
Faktycznie musimy lepiej zbudowac przekaz - to fakt, ale nie da rady
tak z dnia na dzień.
 Co bezpieczeństwa jazdy, to zależy ono od jeżdżących
i to chcemy uświadomić ludzi.
Jako rowerzysta dostaję szału, gdy kierowca auta wymusza, nie widzi,
stwarza zagrożenie.
Gdy pieszy snuje się po ścieżce rowerowej, włazi pod koła.
Jako kierowcę auta szlag mnie trafia, gdy nagle ktoś wyjeżdża mi z
podporządkowanej
na rowerze, gdy jeździe wieczorem bez oświetlenia.
A i jeszcze bywam pieszym, którego szlag trafia, gdy rowerzysta
najeżdża mu na plecy,
przecina na skos przejście dla pieszych.

Zniechęca to o wiele więcej osób do jazdy na rowerze niż
jesteście w stanie zachęcić swoją drugą akcją.

To chyba jest nadużycie i to wcale nie małe. Proszę Cię, chyba
przesadziłeś.
My mamy dowody na to, że akcja ZRDR przynosi efekty, proszę o dowody,
że
ktoś zrezygnował z jazdy na rowerze, bo wisi nad nim wizja założenia
kasku.

Widzę, że ten argument zresztą jest Wam znany -- piszecie o tym w
zacytowanym wpisie na swoim blogu:

    W raporcie z 2001 roku SWOV, holenderski Instytut Badań
    Bezpieczeństwa Drogowego jasno stwierdza, iż oficjalne podkreślanie
    konieczności noszenia kasków prowadzi do utwierdzenia wizji jazdy na
    rowerze jako szczególnie niebezpiecznej, co z kolei wzmacnia także
    mocno rozpowszechnione przekonanie, że rozjechani na jezdni
    rowerzyści (w kasku czy też bez) sami są sobie winni - przecież
    wiedzą, jakie to niebezpieczne.

Odpowiadając zaraz:
    To jakiś debilizm to stanowisko tego Instytutu.

Niestety Wasza odpowiedź jest kompletnie niemerytoryczna. Nazwanie
[...]

To co zacytowałeś to polemika z pewnym artykułem.
Zdecydowanie potwierdzamy, że to "debilizm".Po obu stronach.
Tym bardziej, że tam jest napisane "konieczność" czyli obowiązkowość,
wymóg. Nam chodzi o to, żeby ludzie wiedzieli co i jak. Wiedzieli
kiedy
warto myśleć o kasku i dlaczego, do czego on służy i kiedy pełni swoją
rolę.
I tu niestety zachodzi sytuacja jak np. w gwiazdkach bezpieczeństw dla
aut.
Wszyscy się chwalą, jakie to bezpieczne auta produkują, nie mówic
głośno,
jakie są warunki testowe i że nikt nie jeździ tak wolno,

[...]

Mamy prawo do wyrażania własnych opinii o ile nie krzywdzą one innych..
Jeżeli są "wyssane" to chętnie poznamy kontrargumenty.
Nie mamy problemu z tym, że ktoś może mieć rację a my nie.
bardziej się będziemy przykładać do wyrażania opinii.

> [...]

Ja na pewno się nie zgłoszę, choćbyście płacili kokosy, bo moim zdaniem
cała Wasza strona chronskron.pl powinna zniknąć z Internetu.

No, cóż, Twoja opinia.
Internet jest obszerny i nie takie akcje pomieści. I ma jedną ważną
zaletę,
jeżeli ktoś nie chce, to nie musi zaglądać na serwisy, z którymi się
nie zgadza.

>Autorzy doceniają ironię,bo świadczy ona o inteligencji, a lubią
>polemikę z takim ludźmi, ale nie lubią bezpodstawnych zarzutów typu
>"biorą kasę". Dokładnie od kogo? Może nas coś omija.

Faktem jest że macie logo różnych firm na stronie, w tym takich, które
de facto są międzynarodowymi korporacjami. OK, być może nie bierzecie
kasy od nich, a jest to tylko tzw. partnerstwo medialne, czyli użyczenie
[...]

No, tak "spisek korporacji"
Pamiętają, że mawia się, że wszystko co złe to przez Żydów i
cyklistów.
A dlaczego przez cyklistów? pada pytanie.
A dlaczego przez Żydów? pada odpowiedź.
Dobrze wykorzystana komercja nie jest zła.
Jeżeli dzięki temu można zrelizować pewne
rozsądne i dające efekt działania to będziemy to robić.
Dla przykładu po wrocławskiej akcji w jednym z biurowców
stworzono możliwość przebrania się i wysuszenia. Nie jest to może
Holiday Inn, ale jest wieszak na ciuchy i suszarka do włosów.
Mamy loga różnych firm i powiem Ci, że wcale nie łatwo jest pozyskać,
nawet jak mówisz, że będzie za free i że to dla nich będzie dobre..

> [...]

Oczywiście nie przeszkadza to w identyfikacji Was, wystarczy zajrzeć do
whoisa, niemniej zawsze to jaśniej kiedy stoi się pod nazwiskiem.

Wybacz kochanienki - jak mawiał mój Dziadek, ale na ChrońSkroń.pl
w sekcji kontakt dane są conajmniej od połowy maja, po akcji we Wrocku
http://www.chronskron.pl/kontakt/

A przedtem dałem link do Zagoń ..., bo to chodzi o tą akcje.
//NoOffenc

Data: 2009-06-18 14:33:10
Autor: Jan Srzednicki
Zagoń rower...
not.com> wrote:
[...]

Znam osobiście parę kobiet, które nie jeżdżą na rowerze, bo musiałyby
mieć kask, a kask zniszczyłby im fryzurę, a przecież jazda bez kasku to
samobójstwo!

Data: 2009-06-18 17:39:22
Autor: Coaster
Zagoń rower...
not.com> wrote:
[...]

Pewnie jeszcze widzialy te fotki ;-)
http://tinyurl.com/mfr75u
http://tinyurl.com/5slmp7
http://tinyurl.com/kw3kp6

Data: 2009-06-21 02:47:05
Autor: schliesky
Zagoń rower...
Arek wrote:

My mamy dowody na to, że akcja ZRDR przynosi efekty, proszę o dowody,
że
ktoś zrezygnował z jazdy na rowerze, bo wisi nad nim wizja założenia
kasku.

W Australii po wprowadzeniu obowiązku jazdy w kasku ruch rowerowy spadł dość mocno.

http://www.magazynrowerowy.pl/index.php?id=1191&backPID=391

"Przed wprowadzeniem restrykcji ruch rowerowy w Australii miał tendencję wzrostową, natomiast po odnotowano spadek liczby rowerzystów sięgający w niektórych stanach nawet 48% wśród dorosłych i 44% wśród dzieci"

Starczy?

Szczególnie ostatni akapit jest ciekawy. Im mniej rowerzystów, tym mniejsza świadomość kierowców, tym większe zagrożenie dla cyklistów. A takie akcje prokaskowe, tylko od roweru odstraszają, nawet jeżeli twierdzicie, że obowiązku nie popieracie. Ludzie lubią zachowywać się rozsądnie, a jeżeli utwierdzać ich w przekonaniu, że bez kasku strasznie ryzykują i są nieodpowiedzialni, to część w ogóle zrezygnuje z jazdy. A im mniej rowerzystów, tym zagrożenie dla nich większe.

Również życzę waszej akcji jak najgorzej. Bez niej, jak się okazuje, będzie bezpieczniej.

--
Pozdrawiam, *Schliesky*
email: schliesky at gmail

Zagoń rower...