'Zagraj to raz jeszcze, Sam'

Data: 2009-06-10 16:30:25
Autor: Przemek Budzyński
'Zagraj to raz jeszcze, Sam'
Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world napisał(a):
 i tylko raz w tv.
No i bylem pewien ze to bylo bialo-czarne.

pierwszy raz było to pokazywane w głębokich latach 80-ych. Moze miałeś jeszcze
czarno bialy telewizor? :)

Data: 2009-06-11 01:52:50
Autor: Titus Atomicus
'Zagraj to raz jeszcze, Sam'
In article <h0on31$g1$1@inews.gazeta.pl>,
 "Przemek Budzyński" <bat_oczir.WYTNIJ@gazeta.pl> wrote:

> [...]
> No i bylem pewien ze to bylo bialo-czarne.

pierwszy raz było to pokazywane w głębokich latach 80-ych. Moze miałeś jeszcze

To jest jakis trop. W 80. mialem b-c Junosta. Ale co z ta scena koncowa?

TA

Data: 2009-06-11 08:32:37
Autor: 2late
'Zagraj to raz jeszcze, Sam'

[...]

Ja znowu Play it again Sam widzialem ze 30 razy a Casablanke tylko raz.
Po pracy sprawdze ta scene bo gdzies mam pirata. :)

--
2late Outspace Communication Inc. 1999*2009 (R)
Stupidity, like virtue, is its own rewardd

'Zagraj to raz jeszcze, Sam'