'Zagraj to raz jeszcze, Sam'

Data: 2009-06-16 12:03:56
Autor: PrzemeK
'Zagraj to raz jeszcze, Sam'
Użytkownik <Titus_Atomicus@somewhere.in.the.world> napisał w wiadomości news:Titus_Atomicus-C46E47.21440707062009news.onet.pl...
Skad mi sie to moglo wziac?
Z tego co mi wiadomo to z kwestia : "Zagraj to jeszcze raz Sam", jest tak samo jak z "Bruner ty swinio!" Te kwestie nigdy nie padly w filmach, ale istnieja w swiadomosci spoleczenstwa jakos cyctaty odpowiednio z "Casablanki" i "Stawki wiekszej niz zycie"...
ale moge sie mylic ;-)
Pozdrawiam!
--
-- --
PrzemeK

Data: 2009-06-16 18:01:28
Autor: Tiber
'Zagraj to raz jeszcze, Sam'
PrzemeK, lewak przebrzydły albo prawicowy pacan
w wiadomości h17qqc$5eh$1@atlantis.news.neostrada.pl pobredza:

[...]

Poczytaj Wiki. Jest tam mowa o tym, co padło w "Casablance" i w której "Casablance ;)

--
tbr

'Zagraj to raz jeszcze, Sam'