Zagranica - szybki zarobek, pytanie

Data: 2011-11-07 12:09:40
Autor: klikeusz
Zagranica - szybki zarobek, pytanie
klikeusz <klikeusz@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał(a):
Mam pytanie chyba nietypowe.

Padło sporo dodatkowych pytań więc dopowiadam:

1. Brat miał zamiar wyjechać na stałe. Mówił o tym, że miał zamiar. Cała rodzina i znajomi tak zeznają. Ma papiery od chińskiej firmy poświadczone przez chińskiego prawnika, w których jest napisane, że zatrudnili go na stałe, ale po dwóch latach firma zbankrutowała, więc musieli go zwolnić. 2. Brat nie ma (nie zostawił) w Polsce: domu, rodziny, dzieci, NIC. Brat wyjeżdżając z Polski wyjechał po studiach wprost z domu rodziców. Nie posiadał ŻADNEGO majątku trwałego, żony, konkubiny, dzieci, nic. 3. W razie czego da się załatwić fikcyjny ślub w ChRL z datą wsteczną. Papier z tamtejszego urzędu, że nie zalega z żadnymi podatkami także. Da się więc udowodnić, że centrum interesów gospodarczych i życiowych posiadał właśnie tam a powrót okazał się niespodziewany.

4. Gdyby któryś z polskich zasranych gryzipiórków chciał być nadaktywny i weryfikować wszystko w Hong Kongu na miejscu, to i tak nic nie znajdzie a w najgorszym razie wróci w worku plastikowym na Okęcie - wbrew pozorom inkorporacja tego regionu do ChRL nic tam nie zmieniła a triady cały czas trzymają gospodarkę w swoim ręku i nie lubią jak im się coś miesza...

Z pozdrowieniami,
klikeusz

Data: 2011-11-07 13:27:15
Autor: tomek
W dniu 07.11.2011 13:09, klikeusz pisze:
klikeusz<klikeusz@WYTNIJ.gazeta.pl>  napisał(a):

Mam pytanie chyba nietypowe.

Padło sporo dodatkowych pytań więc dopowiadam:

Swoją drogą mam nadzieję że piszesz to z kafejki w dużym mieście albo przez jakiegoś TORa - wszak chłopaki `od Kluski` gdzieś tam cały czas funkcjonują a kwota która podałeś uzasadnia pewien wysiłek na odcinku "windykacyjnym".

Tomek

Data: 2011-11-07 13:34:34
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zagranica - szybki zarobek, pytanie
Hello tomek,

[...]

Nawet TOR go nie uchroni - napisał chyba o dwa zdania za dużo... Z
drugiej strony - cuchnie trollingiem najczystszej wody albo nieudolną
prowokacją początkującego pracownika służb.

--
Best regards,

Data: 2011-11-07 14:55:32
Autor: TrT
Zagranica - szybki zarobek, pytanie
RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> napisał(a):
Hello tomek,

> [...]

drugiej strony - cuchnie trollingiem najczystszej wody albo nieudolną
prowokacją początkującego pracownika służb.

Wreszcie ktoś z głową :) Trol w czystej postaci, rzekłbym: encyklopedyczny :)
Zaskakujące tylko, że tylu podatkowych znawców dało się złowić na tę wędkę :)
TrT --

Data: 2011-11-07 21:34:47
Autor: klikeusz
[...]

Nikt nie ma odwagi ze mną zadzierać bo noszę przy sobie klamkę i ostatniego frajera co do mnie startował znaleźli w kilku częściach w szambie. To jest kurwa prawdziwa gangsterka i dla pierdolonych leszczy wstęp wzbroniony. Gdy jadę po mieście moją furą (czarna beema model 2011) to psy i cwele schodzą mi z drogi bo kurwa wiedzą że bos jedzie. Przestańcie więc pierdolić jeśli nie chcecie mieć ze mną do czynienia tylko dyskutujcie dalej i odpowiadajcie na pytania póki mam jeszcze do was cierpliwość komputerowe ćwoki.

klikeusz

Data: 2011-11-07 22:38:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zagranica - szybki zarobek, pytanie
Hello klikeusz,

[...]

Buhahahaha! ROTFL! I *PLONK!* za głupawkę.

--
Best regards,

Data: 2011-11-07 23:05:00
Autor: tomek
W dniu 07.11.2011 22:34, klikeusz pisze:

[...]

Jak ten świat idzie do przodu - w sanatoriach też jak widać jest już wifi.

Tomek

Data: 2011-11-08 21:47:51
Autor: monse1
Zagranica - szybki zarobek, pytanie
Myślę że rozwiązanie jest proste, brat wraca do Polski otwiera firmę ( jednosobowa dg najlepiej liniowy 19% +VAT) i wystawia fakturę prowizyjną (usługa konsultingowe itp) na tą kwotę co zarobił w Chinach dla jakiejś podstawionej Chińskiej firmy (pewnie łatwo załatwić :)), a następnie robi przelew na konto firmowe, nie wiem tylko jak vatem w takich tranzakcjach , czy trzeba naliczyć czy jest NP. Płaci 19% od dochodu i jest czysty. Jak chce wracać to podatek musi uiścić :)

Zagranica - szybki zarobek, pytanie