Zagraniczne media pisza !.

Data: 2010-10-21 15:32:09
Autor: cyc
Zagraniczne media pisza !.
"To Kaczynscy rozkrecili spirale nienawisci w Polsce " .
Sa to slowa o tyle nieprecyzyjne , ze owa spirala dotyczy wylacznie PiSowskich harcownikow a nie pozostalych partii a tymbardziej Polski . Trudno mowic o wspolwinie tego , ktory bez przerwy jest oskrzany o zdrade , spisek ,czy zbrodnie i ktory usiluje sie bronic przed absurdalnym i wynikajacym z paranoi zarzutem . Kilka nieodpowiedzialnych slow Palikota , czy mocne ale lezace w naturze Niesiolowskiego okreslenia i oceny dzialania PiS-u i Kaczynskiego nie sa nawet symbolicznie wyrownac proporcje do tego co wyprawiaja jatrzacy wciaz , bez przerwy i to w sposob tyle bezwzgledny ile bezczelny   pisowscy faszysci .
Nie ma dnia aby pisowcy nie wylewali pomyj na rzadzacych , nie ma dnia aby nie saczyl sie z ich ust jad nienawisci i to z kazdych pisowskich ust . Tej ferii wrednosci i podlosci wobec politycznego konkurenta Polska dpotad nie widziala . Nawet w okresie tuz potransformacyjnym
w ktorym mielismy do czynienia z apogeum opluwania lewicy , w porownaniu z tym co wymysla dzisiaj konus i jego ludzie to dziecinne igraszki . Mistrz destrukcji , wrednosci i bezczelnosci zagraza Polsce i nie zdziwiloby mnie to , gdyby znalazl sie inny szaleniec , ktory chcialby polozyc kres niekonczacej sie erupcji nienawisci jaka z niego wycieka .

cyc

Data: 2010-10-21 15:34:52
Autor: zinek
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomoœci news:i9pfcs$f41$1news.onet.pl...
"To Kaczynscy

te same media co od ziemniakow i burakow kaczki wyzywaly ?

to nie skorzystam

Data: 2010-10-21 15:41:05
Autor: A
Zagraniczne media pisza !.
Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:i9pfqs$fom$1mx1.internetia.pl...

te same media co od ziemniakow i burakow kaczki wyzywaly ?

to nie skorzystam

Wybierasz te od szamba i perfumerii?

Data: 2010-10-21 15:45:25
Autor: zinek
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "A" <jaki@tp.pl> napisał w wiadomoœci news:i9pftu$gtn$1news.onet.pl...
[...]

nie - wybieram wybitnie obiektywwny i niestronniczy tvn :)

Data: 2010-10-21 16:22:19
Autor: A
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "zinek" <unknown@op.pl> napisał w wiadomości news:i9pgel$lsg$1mx1.internetia.pl...

[...]

I za to Cię lubię :))

Data: 2010-10-23 01:23:51
Autor: Jaksa
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9pfcs$f41$1news.onet.pl...
"To Kaczynscy rozkrecili spirale nienawisci w Polsce " .

Zagraniczne media powiadzasz cycu? A to fju, fju!!
Ale, ale, furda tam zagraniczne media, powiedz ty mi lepiej
cycu, co wlasciwie ta twoja manufaktura produkowala,
skladane parasole?

Mam pewien problem z toba, ktory nazywa sie naukowo
dysonans poznawczy.

Bo kurwa widzisz, nie pasujesz mi to modelu przedsiebiorcy.
No, chyba ze takiego od produkcji parasoli albo od sprzedazy
na hali z tzw. szczek.

Jaksa

Data: 2010-10-23 09:54:58
Autor: cyc
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i9t7fv$lu5$4news.eternal-september.org...

[...]

Z gowna baty krecilem , mialem 10 osobowy burdel , znaczy wypuszczalem tirowki na ulice  a dodatkowy dochod przynosilo mi lapanie szczurow i insektow .
Na koniec dodam , ze w mlodosci bylem druzynowym w ZOMO , ktory za swoje zaslugi w zakresie zwalczania opozycji i ksiezy pobieralem czesto niebagatelne premie . O tym pisalm wczoraj w innym watku !.
Za zaslugi w tym zakresie moi przelozeni pomogli mi w rozkreceniu w/w interesow .
Teraz pasuje ?

cyc

Data: 2010-10-23 13:11:09
Autor: raff
Zagraniczne media pisza !.

UĹźytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Jeszcze powiedz za co siedzisz.

R.

Data: 2010-10-24 01:20:09
Autor: Jaksa
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9u4co$did$1news.onet.pl...

> [...]

niebagatelne premie . O tym pisalm wczoraj w innym watku !.
Za zaslugi w tym zakresie moi przelozeni pomogli mi w rozkreceniu w/w

Niezbyt. Na alfonsa tez mi nie wygladasz. Bokun bardziej.

Jaksa

Zagraniczne media pisza !.