Zagraniczne media pisza !.

Data: 2010-10-23 01:23:51
Autor: Jaksa
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9pfcs$f41$1news.onet.pl...
"To Kaczynscy rozkrecili spirale nienawisci w Polsce " .

Zagraniczne media powiadzasz cycu? A to fju, fju!!
Ale, ale, furda tam zagraniczne media, powiedz ty mi lepiej
cycu, co wlasciwie ta twoja manufaktura produkowala,
skladane parasole?

Mam pewien problem z toba, ktory nazywa sie naukowo
dysonans poznawczy.

Bo kurwa widzisz, nie pasujesz mi to modelu przedsiebiorcy.
No, chyba ze takiego od produkcji parasoli albo od sprzedazy
na hali z tzw. szczek.

Jaksa

Data: 2010-10-23 09:54:58
Autor: cyc
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "Jaksa" <Jaksa@podole.pl> napisał w wiadomości news:i9t7fv$lu5$4news.eternal-september.org...

[...]

Z gowna baty krecilem , mialem 10 osobowy burdel , znaczy wypuszczalem tirowki na ulice  a dodatkowy dochod przynosilo mi lapanie szczurow i insektow .
Na koniec dodam , ze w mlodosci bylem druzynowym w ZOMO , ktory za swoje zaslugi w zakresie zwalczania opozycji i ksiezy pobieralem czesto niebagatelne premie . O tym pisalm wczoraj w innym watku !.
Za zaslugi w tym zakresie moi przelozeni pomogli mi w rozkreceniu w/w interesow .
Teraz pasuje ?

cyc

Data: 2010-10-23 13:11:09
Autor: raff
Zagraniczne media pisza !.

UĹźytkownik "cyc"<ja@ja.pl>  napisał w wiadomości
[...]

Jeszcze powiedz za co siedzisz.

R.

Data: 2010-10-24 01:20:09
Autor: Jaksa
Zagraniczne media pisza !.

Użytkownik "cyc" <ja@ja.pl> napisał w wiadomości news:i9u4co$did$1news.onet.pl...

> [...]

niebagatelne premie . O tym pisalm wczoraj w innym watku !.
Za zaslugi w tym zakresie moi przelozeni pomogli mi w rozkreceniu w/w

Niezbyt. Na alfonsa tez mi nie wygladasz. Bokun bardziej.

Jaksa

Zagraniczne media pisza !.