Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-29 20:33:14
Autor: *.he®sk.*
Zagrywka Tuska
piekny szach w wykonaniu donka. pis trzesie portkami.
o ile mogli marzyc na jakas wygrana z tuskiem teraz
nie wiedzac kogo tusk wystawi dostali bialej goraczki.
na stronie firmowej pis obrzucili donka blotem.

w kropce tez jest psl. pawlak zaczynal sie burzyc,
a tu sru i partia "chlopska" moze poleciec za burte.
sa w klinczu, wyjda z koalicji - po nich! tak wiec
zostalo im podwinac ogon i liczyc, ze donek nie wkurzy i krus'u nie rozwali. poploch w remizach!

pis blaga donka: "powiedz, ze zartowales! tyle przygotowalismy hakow na ciebie a ty nam taki numer odstawiasz?! kandyduj, kandyduj!"
tak cie blaga pis! skad taki poploch w szeregach sprawiedliwych i prawych?

proste. pis wystraszyl sie, ze tusku dogadal sie cimoszewiczem
i skora na misiu jest juz podzielona. co to oznacza? a to, ze pis razem z psl pojda za burte...

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 11:58:58
Autor: Hans Kloss
Zagrywka Tuska
*. he®sk. * napisał(a):
piekny szach w wykonaniu donka
Nie szach tylko gambit:
1. b4 e5 2. c4....

Miejsce pierwsze:
"Nie znam przypadku przywódcy, który, maj±c najwyższy urz±d w państwie
w zasięgu ręki, po¶więca osobiste ambicje dla misji modernizowania
kraju. Donald Tusk pokazał, że jego odpowiedzialno¶ć i patriotyzm s±
najwyższej próby. Jestem dumny, że mogę być członkiem jego ekipy".
(niejaki Apfelbaum "Radek", pełowiec)

Miejsce drugie:
"Premier Tusk Jest dotknięty boski geniuszem" (niejaki Nowak Sławomir,
też pełowiec)

Wobec tak silnej konkurencji masz najwyżej szanse na miejsce trzecie
ale musisz jeszcze popracować nad stylem no i zwiększyć ilo¶ć wazeliny
koniecznie ;).
http://www.rodaknet.com/rp_art_4606.htm
J-23

Data: 2010-01-29 12:12:11
Autor: zbig
Zagrywka Tuska
On 29 Sty, 20:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
*. he®sk. * napisał(a):> piekny szach w wykonaniu donka

Nie szach tylko gambit:
1. b4 e5 2. c4....

Jaki tu gambit osiołku. Niczego nie ofiarujesz.

Data: 2010-01-29 12:23:20
Autor: Hans Kloss
Zagrywka Tuska
zbig napisał(a):

Jaki tu gambit osiołku. Niczego nie ofiarujesz.

Brrr... dzięki za zwrócenie uwagi. Nie jestem szachist± i niestety
pomyliłem oznaczenia literowe. Miało pój¶ć:
1 g4 2 e5 2. f4... teraz ofiaruję- pionka, i nie tylko ;). Gambit
Tuska w klasycznej formie.....
J-23

Data: 2010-01-30 13:46:55
Autor: *.he®sk.*
Zagrywka Tuska
On Fri, 29 Jan 2010 11:58:58 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> piekny szach w wykonaniu donka
Nie szach tylko gambit:
1. b4 e5 2. c4....

 szach. mat wisi w powietrzu ;o)))
 nie masz najmniejszego pojecia o grze w szachy.
 moze korwin by cie podszkolil ?

 [...]

Wobec tak silnej konkurencji masz najwyżej szanse na miejsce trzecie

 coz, to ty dzierzysz zaszczytne miejsce gamonia miesiaca ;o))

ale musisz jeszcze popracować nad stylem

 styl dostosowuje do "ynteligencji" przeciwnika

no i zwiększyć ilo¶ć wazeliny koniecznie ;).

 zaraz wazeliny. piach w piasty sypie ;o))

http://www.rodaknet.com/rp_art_4606.htm

 ktos z pis z kompelksem malego czlonka ;o))

J-23

tanie wino ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 21:27:51
Autor: u2
Zagrywka Tuska
W dniu 2010-01-29 20:33, *.he®sk.* pisze:

proste. pis wystraszyl sie, ze tusku dogadal sie cimoszewiczem
i skora na misiu jest juz podzielona. co to oznacza? a to, ze pis razem z psl pojda za burte...

Bardzo dobre rozwiązanie, PSL za burtę, cudak Donek wylatuje z urzędu
premiera do ktĂłrego totalnie nie ma kompetencji. Podoba mi siÄ™ twĂłj plan
herrsk :)

Data: 2010-01-30 13:38:51
Autor: cirrus
Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-30 14:43:29
Autor: awe
Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-30 13:46:55
Autor: *.he®sk.*
Zagrywka Tuska
On Fri, 29 Jan 2010 21:27:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-01-29 20:33, *.he®sk.* pisze:

> proste. pis wystraszyl sie, ze tusku dogadal sie cimoszewiczem
> i skora na misiu jest juz podzielona. co to oznacza? > a to, ze pis razem z psl pojda za burte...

Bardzo dobre rozwiÄ…zanie, PSL za burtÄ™,

 psl to tak polityczna prostytutka, sypia z kazdym koalicjantem

cudak Donek wylatuje z urzędu premiera

 stary kawaler, bez prawa jazdy, bez karty bankomatowej  mialby zajac jego miejsce? litosci, 2 lata wystarczylo!

do ktĂłrego totalnie nie ma kompetencji.

 jak mozna miec kompetencje po 2-tyg kursie w klarysewie

Podoba mi siÄ™ twĂłj plan herrsk :)

 wyciales reszte planu. pis idzie w niebyt historii.
 kaczynscy przed sadem za afery nfoz i telegraf ;o)))

--

 HeSk

Data: 2010-01-29 22:09:49
Autor: konserwator
Zagrywka Tuska

Użytkownik "*.heRsk.*" <joker?bigbrednie@interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:ebd6m5pt9copk09dr2jbi47isrpemps3ss4ax.com...
[...]

NIE PIJ TYLE....

PSL za plotem?
ty sie chlopie lecz....

Data: 2010-01-30 01:55:01
Autor: awe
Zagrywka Tuska

Użytkownik "konserwator" <djmac§don¨Čald@algonet.se> napisał w wiadomo¶ci news:hjvind$vg6$1news.task.gda.pl...

[...]

-- -- -- -- --
dam glowe ze oni wszyscy sie znaja z domu wariatow.
awe

Data: 2010-01-30 13:46:55
Autor: *.he®sk.*
Zagrywka Tuska