Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-29 11:58:58
Autor: Hans Kloss
Zagrywka Tuska
*. heÂŽsk. * napisał(a):
piekny szach w wykonaniu donka
Nie szach tylko gambit:
1. b4 e5 2. c4....

Miejsce pierwsze:
"Nie znam przypadku przywódcy, który, mając najwyższy urząd w państwie
w zasięgu ręki, poświęca osobiste ambicje dla misji modernizowania
kraju. Donald Tusk pokazał, że jego odpowiedzialność i patriotyzm są
najwyższej próby. Jestem dumny, że mogę być członkiem jego ekipy".
(niejaki Apfelbaum "Radek", pełowiec)

Miejsce drugie:
"Premier Tusk Jest dotknięty boski geniuszem" (niejaki Nowak Sławomir,
też pełowiec)

Wobec tak silnej konkurencji masz najwyżej szanse na miejsce trzecie
ale musisz jeszcze popracować nad stylem no i zwiększyć ilość wazeliny
koniecznie ;).
http://www.rodaknet.com/rp_art_4606.htm
J-23

Data: 2010-01-29 12:12:11
Autor: zbig
Zagrywka Tuska
On 29 Sty, 20:58, Hans Kloss <mrdevi...@gmail.com> wrote:
*. heÂŽsk. * napisał(a):> piekny szach w wykonaniu donka

Nie szach tylko gambit:
1. b4 e5 2. c4....

Jaki tu gambit osiołku. Niczego nie ofiarujesz.

Data: 2010-01-29 12:23:20
Autor: Hans Kloss
Zagrywka Tuska
zbig napisał(a):

Jaki tu gambit osiołku. Niczego nie ofiarujesz.

Brrr... dzięki za zwrócenie uwagi. Nie jestem szachistą i niestety
pomyliłem oznaczenia literowe. Miało pójść:
1 g4 2 e5 2. f4... teraz ofiaruję- pionka, i nie tylko ;). Gambit
Tuska w klasycznej formie.....
J-23

Data: 2010-01-30 13:46:55
Autor: *.heÂŽsk.*
Zagrywka Tuska
On Fri, 29 Jan 2010 11:58:58 -0800 (PST), Hans Kloss
<mrdevilyn@gmail.com> wrote:

> piekny szach w wykonaniu donka
Nie szach tylko gambit:
1. b4 e5 2. c4....

 szach. mat wisi w powietrzu ;o)))
 nie masz najmniejszego pojecia o grze w szachy.
 moze korwin by cie podszkolil ?

 [...]

Wobec tak silnej konkurencji masz najwyżej szanse na miejsce trzecie

 coz, to ty dzierzysz zaszczytne miejsce gamonia miesiaca ;o))

ale musisz jeszcze popracować nad stylem

 styl dostosowuje do "ynteligencji" przeciwnika

no i zwiększyć ilość wazeliny koniecznie ;).

 zaraz wazeliny. piach w piasty sypie ;o))

http://www.rodaknet.com/rp_art_4606.htm

 ktos z pis z kompelksem malego czlonka ;o))

J-23

tanie wino ;o)))

--

 HeSk