Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-29 21:27:51
Autor: u2
Zagrywka Tuska
W dniu 2010-01-29 20:33, *.he®sk.* pisze:

proste. pis wystraszyl sie, ze tusku dogadal sie cimoszewiczem
i skora na misiu jest juz podzielona. co to oznacza? a to, ze pis razem z psl pojda za burte...

Bardzo dobre rozwiązanie, PSL za burtę, cudak Donek wylatuje z urzędu
premiera do którego totalnie nie ma kompetencji. Podoba mi się twój plan
herrsk :)

Data: 2010-01-30 13:38:51
Autor: cirrus
Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-30 14:43:29
Autor: awe
Zagrywka Tuska

Data: 2010-01-30 13:46:55
Autor: *.he®sk.*
Zagrywka Tuska
On Fri, 29 Jan 2010 21:27:51 +0100, u2 <u_2@o2.pl> wrote:

W dniu 2010-01-29 20:33, *.he®sk.* pisze:

> proste. pis wystraszyl sie, ze tusku dogadal sie cimoszewiczem
> i skora na misiu jest juz podzielona. co to oznacza? > a to, ze pis razem z psl pojda za burte...

Bardzo dobre rozwiÄ…zanie, PSL za burtÄ™,

 psl to tak polityczna prostytutka, sypia z kazdym koalicjantem

cudak Donek wylatuje z urzędu premiera

 stary kawaler, bez prawa jazdy, bez karty bankomatowej  mialby zajac jego miejsce? litosci, 2 lata wystarczylo!

do którego totalnie nie ma kompetencji.

 jak mozna miec kompetencje po 2-tyg kursie w klarysewie

Podoba mi się twój plan herrsk :)

 wyciales reszte planu. pis idzie w niebyt historii.
 kaczynscy przed sadem za afery nfoz i telegraf ;o)))

--

 HeSk

Zagrywka Tuska