Zagrywka typowa przed rocznicą, sprzedać zużytą prezerwatywę jeszcze raz

Data: 2017-04-06 10:29:36
Autor: boukun
Zagrywka typowa przed rocznicą, sprzedać zużytą prezerwatywę jeszcze raz
Nowe nagrania po katastrofie smoleńskiej. Cytaty szokują
Ujawniono nowe taśmy ze spotkań komisji Jerzego Millera po katastrofie smoleńskiej. Cytaty nie pozostawiają złudzeń.

http://wiadomosci.wp.pl/nowe-nagrania-po-katastrofie-smolenskiej-cytaty-szokuja-6109013269190273a

nata
1h temu

Nie ma w tej wypowiedzi nic, czego by nie wywnioskował wcześniej średnio inteligentny człowiek. Dla mnie nie ulega wątpliwości, że była to katastrofa, a że współpraca z Rosją była trudna, o tym przecież mówiono.

sad
1h temu

Przecież to już było, Miller tłumaczył, że chodziło o wspólne stanowisko, żeby potem taka p gardias "nie odkrywała na nowo Ameryki". Zagrywka typowa przed rocznicą, sprzedać zużytą prezerwatywę jeszcze raz.

Tomcio
5 min. temu

Organizacja tej PiS-ej imprezy w Smoleńsku i samo lądowanie na siłę we mgle to była hucpa braci Kaczyńskich. Wg mnie to Oni są winni śmierci tylu ludzi ...

magda
7 min. temu

to już było , lepiej niech gardias wyśledzi gdzie misiewicz powciskał swoje miśki

Majk
8 min. temu

Dziadek mi mówił, że dawno temu była katastrofa lotnicza nad Rosją i ze tam zginął nielubiany i kiepski prezydent oraz nawet porządni ludzie z opozycji. Mimo wszystko szkoda. Tylko kieeedy to było?! Kogo jeszcze obchodzą te powstania, zabory, partyzanci przeklęci, wypadki samolotów, ksiązęta i królowie.

Zagrywka typowa przed rocznicą, sprzedać zużytą prezerwatywę jeszcze raz