Data: 2010-06-20 22:00:55 | |
Autor: Jawi | |
Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? | |
W dniu 2010-06-19 19:22, jurajski Jaskiniowiec pisze:
gwarancja nie jest ci do niczego potrzebna, ważniejsza jest faktura. Reklamacje na temat niezgodności towaru z umową składasz w sklepie i on wszystkiego dopilnuje. Masz dwa lata na to od momentu zakupu i sklep łaski nie robi. Ja zgubiłem gwarancję na pralkę, dzwoniłem do serwisu i tylko gwarancja inaczej nie dotykają sprzętu. Dzwoniłem do rzecznika praw konsumentów to mnie wyśmiał, że ja ciągle mu o jakiejś gwarancji gadam a mam sobie dać spokój i udać się do sklepu. Co uczyniłem. |
|
Data: 2010-06-21 08:43:02 | |
Autor: Pytanie | |
Zagubiona gwarancja - laptop HP - co dalej? | |
składasz w sklepie i on
wszystkiego dopilnuje. Masz dwa lata na to od momentu zakupu i sklep łaski nie robi. Gosciu...a czytales co autor napisal? ze to byl zakup na firme, wiec co mu nawijasz o dwuletniej niezgodnosci?. Ponadto, jesli rzecznik radzi korzystac z niezgodnosci a nie z gwarancji to tez zycze powodzenia; widac ze nic nie zalatwial korzystajac ze slawnej "niezgodnosci". ecchhhh... masakra |
|