Zagubiony tytuł filmu :)

Data: 2009-03-17 02:26:37
Autor: Tomek D.
Zagubiony tytuł filmu :)
Cze all

Mam do Was ogromną prośbę :) myślę pozytywnie że mi pomożecie :)

Film, miałem nadzieję że główny aktor to Louis Gossett Jr. jednak
przeglądając jego filmografię dochodzę do wniosku że nie on gra główną
rolę, chyba że się mylę.
Akcja dzieje się w USA w okresie lat 20-30 na wsi, gdzie czarni mają
pecha wobec białych. Gość żyje sam w swoim domku, niedawno pochował
żonę (jej grób znajduje się w ogródku gościa). Przypadkowo zaczyna
się opiekować dwójką białych dzieci, chyba dziewczynką i chłopcem (ich
ojciec był pijakiem i kanalią). Na początku dzieci, szczególnie
chłopak jest negatywnie do niego nastawiony, jednak sama końcówka jest
mocno wzruszająca gdzie dzieciaki same wracają do niego prosząc by
został ich tatą.

Film oglądałem dawno temu w tv, myślę że jest z przełomu lat 80-90 ale
nie dam głowy uciąć. Chętnie obejrzałbym sobie go jeszcze raz, może za
100 lat tv puści ten film bo internet raczej wątpię, film jest tak
mało znany :(

pomóżcie mi proszę, OK? :)

Aha, szukam też filmu, może ktoś kiedyś nagrał na nagrywarce dvd
"Gułag" z Malcolmem McDowellem z 1985 r. i mógłby wypalić dvd i mi,
oczywiście nie za darmo wysłać, byłbym dozgonnie wdzięczny. Film nie do
kupienia, znalazłem tylko na Amazonie UK ale na VHS-ie, 10 lat temu
kupiłbym, tylko nie teraz :) TV też od dłuższego czasu nie emituje,
nawet TV Kultura :( a film jest naprawdę piękny, zrobił na mnie
ogromne wrażenie.

--
Pozdrawiam serdecznie

Tomek

"Masz zniknąć, ma Cię nie być.
A jak się pojawisz, to Cię nie ma."

e-mail: elevator220@o2.pl
GG#:731389, ICQ#:473814802
Skype: Robin_Hood_220

Data: 2009-03-17 11:10:13
Autor: looker
Zagubiony tytuł filmu :)
Film, miałem nadzieję że główny aktor to Louis Gossett Jr. jednak

cos slabo szukales bo to raczej to

http://www.imdb.com/title/tt0113040/

Data: 2009-03-18 04:13:28
Autor: Tomek D.
Zagubiony tytuł filmu :)
Witaj looker,

W Twoim mailu wysłanym 17 marca 2009, o godzinie (11:10:13), przeczytałem:

Film, miałem nadzieję że główny aktor to Louis Gossett Jr. jednak

l> cos slabo szukales bo to raczej to

l> http://www.imdb.com/title/tt0113040/ Dzięki serdeczne, rzeczywiście, słabo szukałem.
Szkoda że w polskich sklepach ten film jest nie do dostania.
Trudno, będę musiał kupić na Amazonie.
Nawet z netu nie można ściagnąć :)