Zagwozdka z trakcj±

Data: 2015-12-25 13:56:33
Autor: Myjk
Zagwozdka z trakcj±
Fri, 25 Dec 2015 10:07:06 +0100, Irek.N.
Ktoś ma pomysł może?

Czujnik ABS. Miałem podobne efekty w Szkódce. ESP/ABS pajacował zawsze przy
skręcie w lewo, ergo, uszkodzony był czujnik w prawym przednim kole.

--
Pozdor
Myjk

Data: 2015-12-26 00:45:20
Autor: Irek.N.
Zagwozdka z trakcjÄ…
Czujnik ABS. Miałem podobne efekty w Szkódce. ESP/ABS pajacował zawsze przy
skręcie w lewo, ergo, uszkodzony był czujnik w prawym przednim kole.

Ok, ale przy jeździe na wprost czy prawoskręcie też powinien raportować błędy obrotu koła, a tak się nie dzieje. Tylko skręt w lewo.

Miłego.
Irek.N.

Data: 2015-12-28 09:59:17
Autor: J.F.
Zagwozdka z trakcjÄ…
Dnia Sat, 26 Dec 2015 00:45:20 +0100, Irek.N. napisał(a):
> [...]
> Ok, ale przy jeĽdzie na wprost czy prawoskręcie też powinien raportować
błędy obrotu koła, a tak się nie dzieje. Tylko skręt w lewo.

Prawdopodobnie kabel przelamany, na wprost jeszcze kontaktuje, ale
przy skrecie przestaje.
I nie upieralbym sie ze w prawym kole.

A moze i inne czujniki.

J.