Zagwozdka z trakcją

Data: 2015-12-26 00:58:33
Autor: Pawel \"O'Pajak\"
Zagwozdka z trakcją
Powitanko,

Pacjent, to Volvo, starawe bo z 2004 roku.

Taa, starawe powiadasz...;-)

Jak skręcam w lewo, to włącza mi się kontrola trakcji, w prawo - nic się
nie dzieje.

Jak nic V ma prawidlowe poglady polityczne;-)

Zastanawia mnie, dlaczego tylko przy skręcie w lewo, jakiś luźny przewód
trzymający się tylko na izolacji przestaje kontaktować?

To bym obstawial. ESP bierze sobie sygnaly z czujnikow ABSu, musi cos przerywa i sie temu Volvu zdaje, ze sie 1 kolko nie kreci. Poza kabelkami czujniki tez padaja, nawet chyba czesciej niz kable. A ABS dziala normalnie?

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa

Zagwozdka z trakcją