Zahir (Komooch) = Bombel ?

Data: 2010-08-11 10:58:03
Autor: Neko
Zahir (Komooch) = Bombel ?
Nadal czekam na to wezwanie do komisariatu. :)

Jak bedziesz zglaszal zawiadomienie do ISP
na Raffa to zahacz o ten komisariat
i dowiedz sie dlaczego mundurowi tak
kiepsko działaja. :)

Data: 2010-08-11 11:13:29
Autor: Komooch
Zahir (Komooch) = Bombel ?

Użytkownik "Neko" <miglce@_bez_spamu.wp.pl> napisał w wiadomości news:i3tonn$pir$1news.onet.pl...
Nadal czekam na to wezwanie do komisariatu. :)

Jak bedziesz zglaszal zawiadomienie do ISP
na Raffa to zahacz o ten komisariat
i dowiedz sie dlaczego mundurowi tak
kiepsko działaja. :)

Gościu, do ciebie nic nie mam! To nie ty jesteś kanalią piszącą w taki sposób o żonie prezydenta jak to zrobił raff. Starasz się bagatelizować ten bandycki wybryk i to mi się nie podoba! Nie bardzo rozumiem o co ci chodzi z tym (?) Bąblem czy Bomblem? Możesz wyjaśnić?

--

Zahir

Zahir (Komooch) = Bombel ?