ZainstalowaÂłem podrgrzewane manetki

Data: 2011-11-02 12:43:39
Autor: AZ
ZainstalowaÂłem podrgrzewane manetki
On 2011-10-30, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
ZainstalowaÂłem grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki
A ja zainstalowalem swoje nowozakupione. W porownaniu do tych z przed 2
lat to: pasuja idealnie na kierownice i nie trzeba ich ciac
(przynajmniej wzorek SPORT), poprawili wkoncu wtyczke sterownika, jest
solidniejsza i z grubymi pinami a nie jakies PS2 chociaz i tak polecam
to polaczenie owinac tasma izolacyjna, krotszy kabel jest wkoncu po
stronie "centralki" a nie sterownika co pozwala go schowac gdzies w
glebi.

Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia. Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma
w rece i IMHO jest ladniejszy.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-02 15:38:28
Autor: Wojtek Sobociński
AZ wrote:

On 2011-10-30, Arbiter <niemam@hotmail.com> wrote:
> [...]
A ja zainstalowalem swoje nowozakupione. W porownaniu do tych z przed 2
lat to: pasuja idealnie na kierownice i nie trzeba ich ciac
(przynajmniej wzorek SPORT), Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma
w rece i IMHO jest ladniejszy.

Ucieszyłem się jak to przeczytałem bo wła¶nie dzi¶ zdecydowałem, że
jednak kupię SPORTy :)

Pzdr

--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-11-02 19:04:58
Autor: Ivam
ZainstalowaÂłem podrgrzewane manetki
UĹĽytkownik "AZ"  napisaĹ‚ w wiadomoĹ›ci grup dyskusyjnych:j8rdtr$sur$3@node2.news.atman.pl...
Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma
w rece i IMHO jest ladniejszy.

Primo: sport faktycznie lepiej sie w lapie trzyma.
Secundo:
poprawili wkoncu wtyczke sterownika, jest
solidniejsza i z grubymi pinami a nie jakies PS2

Nie do konca tak jest - trzeba patrzec, zeby na sterowniku (tym z guzikami) bylo napisane v.7a (bez literki "a" maja cienkie wtyczki). Starsze modele sa ciagle w sprzedazy!

Kolejna sprawa to:
Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia.

Dla mnie zaleta jest to, ze nie pamieta ostatniego ustawienia. Ja na rozgrzewke ustawiam na max, a ze mam manetki podpiete pod kill-switcha to podczas jazdy (jak juz mam zbyt cieplo w rece) zamiast wciskac cztery razy minus, to albo lekko pacne w wlacznik (ten od sterownika), albo na pol sekundy przerwe zaplon.

--
pzdr:
Ivam

Data: 2011-11-12 17:59:35
Autor: Arbiter
Zainstalowa3em podrgrzewane manetki

Użytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisał w wiadomo¶ci news:j8rdtr$sur$3node2.news.atman.pl...

Mogli by zrobic jeszcze pamiec ostatniego ustawienia. Aaaa... i wzorek
SPORT jest bardziej praktyczniejszy niz ten ORIGINAL, lepiej sie trzyma

taka pogoda jak ostatnie dni, czyli +3 stopnie jednak jezdżę już z grzaniem na maxa. Musiałem tez założyć cieplejsze rękawice. Mimo że od spodu grzeje, można zmarzn±ć w łapy. A i tak mam szybę która chroni ręce.

Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec którym naciskam klamki.

To przy jazdach takich dluższych >30 min.

Ogólnie super sprawa, bez manet byłoby dopiero zimno:)

Data: 2011-11-12 18:06:04
Autor: duddits
W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:
Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec którym naciskam klamki.

Jak zrobisz sobie jeszcze podgrzewane klamki to problem zniknie :)

--
[GoMoto.TV]
Faceci na kanapach

Data: 2011-11-12 17:52:10
Autor: AZ
On 2011-11-12, duddits <pawel@RM-gomoto.tv> wrote:
W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:
Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec ktĂłrym naciskam klamki.

Jak zrobisz sobie jeszcze podgrzewane klamki to problem zniknie :)

Mysle, ze wystarczylo by zalozyc jakies takie "gabeczki" ktore by
skutecznie izolowaly od zimnego metalu.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-12 19:33:00
Autor: Kuczu
W dniu 2011-11-12 18:52, AZ pisze:
On 2011-11-12, duddits<pawel@RM-gomoto.tv>  wrote:
[...]

Albo owinac drutem oporowym i podlaczyc go do zasilania ;)

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

Data: 2011-11-12 19:29:43
Autor: AZ
On 2011-11-12, Kuczu <qczu666@gmail.com> wrote:

Mysle, ze wystarczylo by zalozyc jakies takie "gabeczki" ktore by
skutecznie izolowaly od zimnego metalu.

Albo owinac drutem oporowym i podlaczyc go do zasilania ;)

Po co? Do koncowek podlaczyc + ;-)

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-11-13 01:55:33
Autor: Wojtek Sobociński
duddits wrote:

W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:
> Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec którym naciskam klamki.

Jak zrobisz sobie jeszcze podgrzewane klamki to problem zniknie :)

Dokładnie :)

Data: 2011-11-12 19:48:47
Autor: Monster
Zainstalowa3em podrgrzewane manetki
W dniu 2011-11-12 17:59, Arbiter pisze:

Dziwna sprawa ale np w kciuk jest zimno i w palec ktĂłrym naciskam klamki.

To przy jazdach takich dluÂższych>30 min.

OgĂłlnie super sprawa, bez manet byÂłoby dopiero zimno:)
  masz za sĹ‚abe rÄ™kawiczki,obecnie nie posiadam grzania,ale w okolicach zera zakĹ‚adam juĹĽ trĂłjpalczaste  rÄ™kawice i daje radÄ™,mam jeszcze takie Ĺ‚apki na duĹĽe mrozy,ale trochÄ™ ciężko w nich latać:-)

--
Tomek
BMW R1100S

ZainstalowaÂłem podrgrzewane manetki