Zainstalowałem podrgrzewane manetki

Data: 2011-10-30 15:39:16
Autor: Wojtek
Zainstalowałem podrgrzewane manetki
Arbiter wrote:

Zainstalowałem grzane manetki Oxford Original OF693.

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Przeczytam wieczorem bo teraz idę na... rower :D, tak tak, to nie
pomyłka. A co do tematu to ostatnio naprawiłem swoje podgrzewane manetki
Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciąłem kołnierz, dogrzebałem
się do spirali, uciąłem zaśniedziały kabel i po zdjęciu kawałka izolacji
owinąłem wokół drutu grzewczego. Następnie na dwa podejścia zakleiłem
klejem poliuretanowym, przykleiłem z powrotem kołnierz i hula :D.

Pozdr
--
Wojtek Sobociński
Raz na rowerze, raz na motorze :D

Data: 2011-10-31 23:07:33
Autor: Arbiter

Użytkownik "Wojtek" <sobocinski@vp.pl> napisał w wiadomości news:j8jnim$hgl$1inews.gazeta.pl...

pomyłka. A co do tematu to ostatnio naprawiłem swoje podgrzewane manetki
Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciąłem kołnierz, dogrzebałem

gratulacje!. MIędzy wierszami czytam żeby Daytona nie kupować?

Data: 2011-11-01 01:03:25
Autor: Wojtek
Arbiter wrote:

> [...]

> Daytona - teoretycznie nierozbieralne. Odciąłem kołnierz, dogrzebałem

gratulacje!. MIędzy wierszami czytam żeby Daytona nie kupować?

Czy ja wiem? Manetki jeszcze po poprzednim właścicielu, bardzo zużyte.
Wygładzone, rowków już prawie nie ma, wytarte wgłębienia od kciuków... w
końcu nic nie jest wieczne :). Ale ciągle grzeją i to dobrze. Na rzecz
Oxforda przemawia przede wszystkim fakt, że mają lepiej rozwiązaną
regulację. W Daytonie jest tylko Off-Start-On. W pozycji Start
rozgrzewają się ile mogą i wtedy trzeba przełączać na On, a kiedy za
bardzo ostygną znowu na Start. I tak na okrągło.