Zainstalowałem podrgrzewane manetki

Data: 2011-10-31 11:55:52
Autor: falco
Zainstalowałem podrgrzewane manetki
W dniu 2011-10-30 12:37, Arbiter pisze:

Fotorelacja z instalacji
http://moto.arbiter.pl/galeria/podgrzewane.manetki

Siema,
temat na czasie, więc również dołączam się do pochwał za fotorelację, "opiniami" malkontentów się nie przejmuj, one były, są i (niestety) będą, zwłaszcza w sieci...

Co do samych Oxfordów, to pozwolę sobie na spam (rzadko to robię na Preclu), jeśli ktoś chciałby kupić fabrycznie nowe, z gwarancją pochodzące od dużego, polskiego dystrybutora OF693 ORIGINAL lub OF696 SPORT (sam używam) za 120zł + ewentualna wysyłka lub odbiór u mnie w K-J/Wawy, to zapraszam na pryw po szczegóły...
Ilość ograniczona, bo sporo już poszło na forum Trampkarskim... ;)

mfalco(małpka)w(kropka)pl

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-31 11:28:31
Autor: AZ
On 2011-10-31, falco <mfalco@wp.pl> wrote:

[...]

Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170... --
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-31 16:02:16
Autor: Arni
AZ pisze:
On 2011-10-31, falco <mfalco@wp.pl> wrote:
[...]

idz oddaj, mozesz to zrobic.

--
Arni         Toruń
'84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

Data: 2011-10-31 18:27:41
Autor: falco
W dniu 2011-10-31 12:28, AZ pisze:

Wrocilem godzine temu ze sklepu i kupilem za 170...
co mogę powiedzieć, możesz posłuchać Arniego... ;)

W dniu 2011-10-31 17:58, sowa pisze:
> poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

Doszło i poszło (ode mnie)... ;)
Aby nie zaśmiecać, wszelkie pytania proszę kierować na @

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-31 17:12:30
Autor: AZ
On 2011-10-31, sowa <mojmailfiifka@pocztana.onet.pl> wrote:

poszlo, ale nie wiem czy doszlo;]

Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
przygasac. Zastanow sie lepiej.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-10-31 23:09:37
Autor: Arbiter
ZainstalowaĹ,em podrgrzewane manetki

Uzytkownik "AZ" <artur.zabronski@gmail.com> napisal w wiadomosci news:j8mktr$8c1$1node2.news.atman.pl...

Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
przygasac. Zastanow sie lepiej.

w mojej hundzie nie grzygasaja.  A ma mniejszy motorek:)

Zamówilem tez u braci majfrendów dobre LEDy i bede je chcial wpakowac równiez jako dodatkowe swiatla pozycyjne

Data: 2011-11-02 15:20:14
Autor: sowa
W dniu 2011-10-31 18:12, AZ pisze:

Jak jeszcze grzane manetki do hundy zamontujesz to beda Ci xenony
przygasac. Zastanow sie lepiej.
przynajmniej nie bede razil bogu ducha winnych  innych uczestnikow ruch drogowego jak co poniektorzy uzytkownicy kahai:P

sowa

Data: 2011-10-31 19:24:15
Autor: J_K_K
[...]

Z ciekawości - ile A powinien dawać alternator,
aby działały właściwie ?

--
Pzdr

JKK

Data: 2011-10-31 19:56:36
Autor: falco
W dniu 2011-10-31 19:24, J_K_K pisze:

Z ciekawości - ile A powinien dawać alternator,
aby działały właściwie ?
Nie mam takich informacji, ale polecam stronę producenta:

693 ORIGINAL (bardziej gładkie)
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=137&pid=174&p=

696 SPORT (bardziej radełkowane "jeż")
http://www.oxprod.com/index.php?pg=3&action=dept&id=137&pid=384&p=

Z suchych informacji:
nie włączą się poniżej 10,5V (mają zabezpieczenie przeciw rozładowaniu aku). Z autopsji wiem, że przy trochę wyższym ładowaniu, ale zdecydowanie poniżej progu prawidłowej pracy alternatora (czyli poniżej 13,9V) potrafią się zresetować.

Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyłem i 1 osiągnęła ok. 56C), nie pamiętam wartości w A, ale chyba ok. 4A (przy maksymalnej pracy).

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97

Data: 2011-10-31 23:11:02
Autor: Arbiter

Użytkownik "falco" <mfalco@wp.pl> napisał w wiadomości news:j8mlrt$3dv$1news.icm.edu.pl...

zdecydowanie poniżej progu prawidłowej pracy alternatora (czyli poniżej 13,9V) potrafią się zresetować.

u mnie na razie się nie rozłączają na włączonym silniku

Maksymalna temperatura ok 50C (z autopsji mierzyłem i 1 osiągnęła ok.

Ogólnie grzeją mocno. Taka pogoda jak dziś (13 stopni) to nie da się wytrzymać z grzaniem na maxa. Ustawienie na minimum jest akceptowalne. Na trasie do 1,5km po mieście można na upartego pojechać na włączonych na maxa ale dalej to sie nie da

Data: 2011-11-01 13:22:21
Autor: marider
W dniu 2011-10-31 23:11, Arbiter pisze:
[...]

Hmmm, to moze i ja sie skusze ;) Falco, masz je jeszcze na stanie?

Pzdr
--
marider
Wsciekla Rn22 + dodatki

Data: 2011-11-01 15:00:46
Autor: falco
W dniu 2011-11-01 13:22, marider pisze:

Hmmm, to moze i ja sie skusze ;) Falco, masz je jeszcze na stanie?
Wczoraj były, dziś nie mam jak sprawdzić, jutro będę wiedział na 100%, więc jak ktoś jest jeszcze chętny, to proszę pisać na @ w odpowiedzi każdemu przesyłam szczegóły jak zamówić/odebrać/wysłać, itp...

P.S. Co do mocy grzania, to nie mam porównania do innych marek, ale jak dla mnie rozgrzewają się bardzo szybko i grzeją naprawdę mocno. Regulacja (4 poziomy) jest możliwa nawet w rękawicach, choć guziki mogłyby być większe, zdecydowanie czuć zmianę mocy grzania.
Minusem są diody wskazujące poziom pracy, które w słońcu niestety są niewidoczne, wieczorem widać bardzo dobrze.

--
Pozdr! falco

SenNa... 356 '58 175
T.Apacz 0.6 '97