Zajazd na Finroyal :-D

Data: 2012-08-07 22:44:04
Autor: Zbynek Ltd.
Zajazd na Finroyal :-D
Elo

Klienci wzięli sprawy w swoje ręce w siedzibie Finroyal w Warszawie :-D
http://biznes.onet.pl/klienci-finroyal-rozszabrowali-biuro,18490,5211270,1,news-detal

W kolejce czekają biura Amber Gold ;-)

    Zbyszek
PGP key: 0x1E6680DF

[Człowiek zaczyna używać dopiero wtedy rozumu, gdy kończą mu się wszystkie możliwości.]

Data: 2012-08-07 22:52:27
Autor: Aha....
Zajazd na Finroyal :-D
W dniu 2012-08-07 22:44, Zbynek Ltd. pisze:
[...]

W tym kraju nigdy nie bedzie normalnie dopuki nie zrobimy tak jak francuzi podczas rewolucji.  A sztandary beda czerwone od krwi.

Data: 2012-08-07 22:21:58
Autor: MrMrooz
Zajazd na Finroyal :-D
Aha.... <niepisztu@spam.com> napisał(a): ...
francuzi podczas rewolucji.  A sztandary beda czerwone od krwi.
Masz na myśli krew tych mądrych inaczej wpłacających do Finroyal i AmberGold? Może byłaby to brutalna nauczka żeby myśleć i czytać co się podpisuje.

Michał M

Data: 2012-08-08 00:26:13
Autor: Aha....
Zajazd na Finroyal :-D
W dniu 2012-08-08 00:21, MrMrooz pisze:
Aha.... <niepisztu@spam.com> napisał(a):

..
[...]

Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem za pomocą wprowadzenia jej w błąd albo wyzyskania błędu lub niezdolności do należytego pojmowania przedsiębranego działania, podlega karze pozbawienia wolności od 6 miesięcy do lat 8.
  § 2. Tej samej karze podlega, kto żąda korzyści majątkowej w zamian za zwrot bezprawnie zabranej rzeczy.
  § 3. W wypadku mniejszej wagi, sprawca podlega grzywnie, karze ograniczenia wolności albo pozbawienia wolności do lat 2.
  § 4. Jeżeli czyn określony w § 1-3 popełniono na szkodę osoby najbliższej, ściganie następuje na wniosek pokrzywdzonego.

Data: 2012-08-08 07:26:41
Autor: Jakub Jewuła
Zajazd na Finroyal :-D
Użytkownik "Aha...." <niepisztu@spam.com> napisał w wiadomości news:jvs4lr$h22$1news.dialog.net.pl...
> [...]
Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem

Za duzo TVNu

Data: 2012-08-08 10:35:44
Autor: Aha....
Zajazd na Finroyal :-D
W dniu 2012-08-08 07:26, Jakub Jewuła pisze:
> [...]
Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem

U ciebie ?

Ja nie ogladam tego gowna, oni tam caly czas cos sprzedaja !

Data: 2012-08-08 11:10:13
Autor: blast
Zajazd na Finroyal :-D
> [...]
Art. 286. § 1. Kto, w celu osiągnięcia korzyści majątkowej, doprowadza
inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem

Czyli mogę podać do sądu ZUS i Urząd Skarbowy? :)

Data: 2012-08-08 11:20:10
Autor: Aha....
Zajazd na Finroyal :-D
W dniu 2012-08-08 11:10, blast pisze:
> [...]
inną osobę do niekorzystnego rozporządzenia własnym lub cudzym mieniem

Czyli mogę podać do sądu ZUS i Urząd Skarbowy? :)

Do jakiego qrwa sadu,nikt cie glupi chuju nie nauczyl ze jak ktos cie ograza to sie mu w morde daje ? I to jest wlasnie problem ludzie nadstawiaja dupy jak dostana w morde a powinni ubic chama.

Data: 2012-08-09 18:19:12
Autor: Arek
Zajazd na Finroyal :-D
Aha.... napisał(a) w wiadomości: ...
> [...]

ograza to sie mu w morde daje ? I to jest wlasnie problem ludzie
nadstawiaja dupy jak dostana w morde a powinni ubic chama.

Doceniam jakże merytoryczny i wyważony głos w dyskusji.
Okazuje się, że potrafisz nawet cytować paragrafy. Na grupie prawo
taki zaszczyt mnie z Twojej strony nie spotkał.
Ale jakiś postęp widać...

Hmm... czy jest jakiś paragraf za nawoływanie do mordów ("A sztandary
beda czerwone od krwi.")?
Polecam Paweł Jasienica: "Rozważania o wojnie domowej". To niegruba
książeczka...

z wyrazami szacunku
Arek

Data: 2012-08-09 23:57:27
Autor: Tomasz Chmielewski
Zajazd na Finroyal :-D
On 08/09/2012 11:19 PM, Arek wrote:

(...)

[...]

Jak to, czytac ksiazki? Dla przyjemnosci?!

;)

--
Tomasz Chmielewski
http://www.ptraveler.com

Data: 2012-08-08 03:16:06
Autor: Q
Zajazd na Finroyal :-D
W tym kraju nigdy nie bedzie normalnie dopuki nie zrobimy tak jak francuzi podczas rewolucji.  A sztandary beda czerwone od krwi.

A wypowiedzi internautow pelne bledow ortopedycznych.

Data: 2012-08-15 14:06:29
Autor: Q
Zajazd na Finroyal :-D
Klienci wzięli sprawy w swoje ręce w siedzibie Finroyal w Warszawie :-D
http://biznes.onet.pl/klienci-finroyal-rozszabrowali-biuro,18490,5211270,1,news-detal

W kolejce czekają biura Amber Gold ;-)

Do kolejki dodalbym jeszcze biura pobieraczka.pl,
czyli w Gdansku kroja sie juz 2 zajazdy :).

Zajazd na Finroyal :-D