Zajebali naszą gospodarke na amen

Data: 2012-04-10 13:40:41
Autor: boukun
Zajebali naszą gospodarke na amen
A teraz będą nas dusić!!!

http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Nie-czekajmy-na-kryzys,wid,14397877,wiadomosc.html

Najpierw kraj wyprzedali i rozkradli i teraz jeszcze chcą uchodzić za naprawiaczy tego co spierdolili..., ale dalej nas gnębiąc...
Biorą Polaków za mordę równo...
Czeka nas zamordyzm, ze strony reżimu...

boukun

Data: 2012-04-10 19:51:07
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 13:40, boukun pisze:
[...]

Co najgorsze - oni nie mają żadnego planu wyniesienia Polski i Polaków z tego bagna w które nas wpędzili. Oni w ogóle nie mają woli przywrócenia normalności w tym kraju.

Data: 2012-04-10 19:56:06
Autor: K.S.
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm1rue$glv$1node2.news.atman.pl...

| Co najgorsze - oni nie mają żadnego planu wyniesienia Polski i Polaków z
| tego bagna w które nas wpędzili. Oni w ogóle nie mają woli przywrócenia
| normalności w tym kraju.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A kto ich wybrał?
A jak jest plityk który ma konkretny plan i mówi o potrzebie normalności, to kto go wyśmiewa że dureń, błazen i pajac? no i że to nie ma sensu.
===============================

Data: 2012-04-10 20:24:53
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 19:56, K.S. pisze:
| Co najgorsze - oni nie mają żadnego planu wyniesienia Polski i Polaków z
| tego bagna w które nas wpędzili. Oni w ogóle nie mają woli przywrócenia
| normalności w tym kraju.
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A kto ich wybrał?
A jak jest plityk który ma konkretny plan i mówi o potrzebie normalności, to
kto go wyśmiewa że dureń, błazen i pajac? no i że to nie ma sensu.
===============================

Ja tego nie rozpatruję w kategoriach - kto na niego oddał głos. Znaczenie większe ma pytanie - ilu Polaków pozbawiono oddania głosu na NIE dla Tuska i tego całego ich układu..

Data: 2012-04-10 20:47:00
Autor: K.S.
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm1tto$iv0$1node2.news.atman.pl...

| Ja tego nie rozpatruję w kategoriach - kto na niego oddał głos.
| Znaczenie większe ma pytanie - ilu Polaków pozbawiono oddania głosu na
| NIE dla Tuska i tego całego ich układu..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --
A gdzieśdo czegoś ich przymuszano?

Data: 2012-04-11 11:39:03
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 20:47, K.S. pisze:

> [...]
| NIE dla Tuska i tego całego ich układu..
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Nie przymuszano ale pozbawiono.. Wiesz ilu jest takich jak ja w Polsce, takich którzy poszliby oddać głos na nie dla kolesi dobranych w korcu maku*? Nie zwykłem nigdy i nikogo cytować, ale zrobię wyjątek, bo to faktycznie bardzo trafne spostrzeżenie - "W dzisiejszej Polsce nawet Chrystus by nie został wybrany gdyby nie był członkiem układu okrągłostołowego, albo co najmniej ich sługusem".
Tak panie kolego, dla tej bandy wobec braku możliwości oddania głosu na *nie*, nie ma znaczenia czy na nich zagłosujesz czy nie..

*okrągłym stole

Data: 2012-04-10 20:34:49
Autor: boukun

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jm1s7h$s4b$1inews.gazeta.pl...
> [...]
|
| Co najgorsze - oni nie mają żadnego planu wyniesienia Polski i Polaków z
| tego bagna w które nas wpędzili. Oni w ogóle nie mają woli przywrócenia
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A kto ich wybrał?
A jak jest plityk który ma konkretny plan i mówi o potrzebie normalności, to
kto go wyśmiewa że dureń, błazen i pajac? no i że to nie ma sensu.
===============================

Ale takich nie ma, nie wśród bandy okrągłostołowej...

boukun

Data: 2012-04-10 20:48:12
Autor: K.S.
Użytkownik "boukun" <boukun@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:jm1ugr$jm5$1node2.news.atman.pl...

| Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

| > |

| Ale takich nie ma, nie wśród bandy okrągłostołowej...
| boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A byłprzymus głosowania na tę bandę??

Data: 2012-04-11 01:40:07
Autor: boukun

Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:jm1v98$f6q$2inews.gazeta.pl...

| Użytkownik "K.S." <kochamspam@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości

http://finanse.wp.pl/kat,102634,title,Nie-czekajmy-na-kryzys,wid,14397877,wiadomosc.html

| > |

| Ale takich nie ma, nie wśród bandy okrągłostołowej...
| boukun
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -
A byłprzymus głosowania na tę bandę??

No nie...

boukun

Data: 2012-04-10 20:08:38
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 Apr 2012 19:51:07 +0200, jadryś napisał(a):

[...]

Tusk szykuje się do Parlamentu Europejskiego - to i zbiera "zasługi", ale
nie dla NASZEGO kraju...
http://www.mojeopinie.pl/szef_parlamentu_europejskiego_tusk_bedzie_kims_znaczacym_w_strukturach_ue,25,2582
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-10 20:25:13
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 20:08, Ikselka pisze:

[...]

Tak, może chodzi mu o karierę w Europie, albo po prostu zwykły tyran! Chciałbym wierzyć że jego działania powoduje ta pierwsza przyczyna.. Wtedy byłaby jeszcze szansa na pozbycie się go z kraju.

Data: 2012-04-11 00:16:57
Autor: Ikselka
Dnia Tue, 10 Apr 2012 20:25:13 +0200, jadryś napisał(a):

Tak, może chodzi mu o karierę w Europie, albo po prostu zwykły tyran!

Pierwszy raz zobaczyłam Tuska laaaata teeeeemu na zdjęciu w "Perspektywach"
(gazeta chyba juz dziś nie istnieje): z rodziną, przed domem, na trawniku,
on jak panisko na domowym ciężkim fotelu ustawionym wprost na idealnie
wystrzyżonej trawce, żona zdaje się stojąca przy jego ramieniu i obejmująca
dzieci, wszyscy do przesady upozowani, aż mi się niedobrze zrobiło i tylko
dlatego tak zapamiętałam to foto. Ale nie to mnie uderzyło, co wyżej, lecz... stojący na pierwszym planie,
widać ze wywleczony z domu specjalnie "do zdjęcia", tandetny drewniany
barek na kółkach, z ustawionymi na nim "artystycznie", etykietami do
frontu, licznymi butelkami z drogimi markowymi alkoholami rodem z
ówczesnego PEWEX-u.
Tak ni przypiął, ni wypiął, dla taniego efektu.

I tak sobie pomyślałam wtedy: "A cóż to za pozerski, prostacki typ i któż
to w ogóle jest?"
Czas pokazał.

Chciałbym wierzyć że jego działania powoduje ta pierwsza przyczyna.. Wtedy byłaby jeszcze szansa na pozbycie się go z kraju.

Jakim kosztem, jakim kosztem... I cóż to za "szansa" - skoro odchodząc ten
ktoś zostawia za sobą ruję i porubstwo... a tam, dokąd pójdzie, nadal nie
będzie działał w interesie Polski i Polaków, to na pewno.
:-(
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 11:54:59
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 00:16, Ikselka pisze:
[...]

A co najgorsze w jego osobie to wredny charakter. On stanowczo nadużywa słowa przyzwoitość.. Wypowiada nwet je wtedy gdy wypłaca jednym nagrody (bogatym którzy w większości nawet o to nie zabiegali) za śmierć bliskich a drugim (biedakom, bo to ich przede wszystkim dotyczy) zasiłek pogrzebowy.. Zastanawiam się tylko czy to władza tak go zepsuła czy to już taki charakter..

[...]

No niestety, straty już są niepowetowane, ale do odrobienia.. Byleby ten stan radykalnie zakończyć. W moim odczuciu Polacy poprzez kolejne nieudolne rządy po 89 roku  ponieśli większe straty niż po II WŚ. oni po prostu zabijają w Polakach narodową dumę, porobili z tego dumnego narodu ludzi drugiej i trzeciej kategorii.. To będzie znacznie trudniej odbudować niż Warszawę i osuszyć łzy po stracie bliskich którzy stracili życie za rządów Hitlera.

Data: 2012-04-11 18:44:06
Autor: Ikselka
Dnia Wed, 11 Apr 2012 11:54:59 +0200, jadryś napisał(a):

No niestety, straty już są niepowetowane, ale do odrobienia.. Byleby ten stan radykalnie zakończyć.

W moim odczuciu straty te są nie do odrobienia, ponieważ ktoś taki będzie
nadal "reprezentował interesy Polski" - tyle że już tam, za granicą.
--

XL wiosenna

Data: 2012-04-11 20:12:58
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 18:44, Ikselka pisze:
[...]

Ten sztuczny i utrzymywany na siłę twór zwany Unia długo nie pociągnie.. Przynajmniej ja tak myślę.

Data: 2012-04-11 20:42:47
Autor: Chiron
Użytkownik "jadryś" <rg@yachoo.com> napisał w wiadomości news:jm4hjd$gdk$1node2.news.atman.pl...
[...]

Rozpadając się zostawi zentropę w granicach Niemiec
http://michalkiewicz.pl/tekst.php?tekst=2403

serdecznie pozdrawiam

Chiron

Data: 2012-04-12 21:17:08
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-11 20:42, Chiron pisze:

Ten sztuczny i utrzymywany na siłę twór zwany Unia długo nie pociągnie.. Przynajmniej ja tak myślę.

Rozpadając się zostawi zentropę w granicach Niemiec

Bo ja wiem... Myślę że to jednak nie będzie planowy rozpad, tak że Niemcy będą musieli się pilnować żeby sami się nie rozpadli jako państwo.

Data: 2012-04-10 20:33:00
Autor: boukun
[...]

Co najgorsze, Balcerowicz chce dalej Polaków okradać z nielicznych już pozostałości majątku narodowego i dusić nas, i dusić..., prywatyzować, czyli okradać... Krzyczą razem z biskupami jednym chórem, podwyższenie wieku emerytalnego to za mało, dobić chcą nas...

boukun

Data: 2012-04-11 12:01:31
Autor: jadryś
W dniu 2012-04-10 20:33, boukun pisze:

[...]

No niestety!.. Doczekaliśmy czasów.

Data: 2012-04-11 06:32:09
Autor: stevep
Dnia 10-04-2012 o 13:40:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A na ciebie czeka denaturat na rozpałkę.

--
stevep

Data: 2012-04-11 11:11:55
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wck2vvl850oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Ci, co tak myślą, wyginą jak te szczury...

boukun

Data: 2012-04-12 06:25:01
Autor: stevep
Dnia 11-04-2012 o 11:11:55 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

Szczury to mądre zwierzęta, nieudacznikami nie są.
--
stevep

Data: 2012-04-12 12:40:41
Autor: boukun

Użytkownik "stevep" <stevep011@invalid.tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.wcmw7zn750oqoastevep-komputer.radom.vectranet.pl...
[...]

Mało mamy tych udaczników w Polsce, znaczy rujnujących ten kraj...

boukun

Data: 2012-04-13 06:19:34
Autor: stevep
Dnia 12-04-2012 o 12:40:41 boukun <boukun@neostrada.pl> napisał(a):

[...]

A kto zrujnował ci rozum jeśli go wogóle miałeś?
--
stevep

Zajebali naszą gospodarke na amen