Zajebiste!....

Data: 2009-04-18 18:07:40
Autor: Tzva Adonai
Zajebiste!....
Dawno nie widziałem tak dobrego teledysku...

Julia Wołkowa na prezydenta Rosji!..
A Lena Katina na premiera...

http://www.youtube.com/watch?v=W3div7N7bT0&feature=channel_page

Data: 2009-04-18 21:00:40
Autor: awe
Zajebiste!....

Użytkownik "Tzva Adonai" <tzva_adonai@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.0000029e.49e9faccnewsgate.onet.pl...
Dawno nie widziałem tak dobrego teledysku...

Julia Wołkowa na prezydenta Rosji!..
A Lena Katina na premiera...

http://www.youtube.com/watch?v=W3div7N7bT0&feature=channel_page

-- -- -- -- -- -- -- -- -
no coz ....duzo chyba nie widziales
awe

Data: 2009-04-18 21:10:25
Autor: MH
Zajebiste!....

> [...]
> Dawno nie widziałem tak dobrego teledysku...

Tyś wiele widział.. Stocznię ze swojego (?) M-trzi , hehe . Nie wdawaj się w
dyskusję z kimś , komu do pięt nie dorastasz.

MH

Data: 2009-04-18 23:18:38
Autor: awe
Zajebiste!....

Użytkownik "MH" <logiznam2@op.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.000002c5.49ea25a1newsgate.onet.pl...

> [...]

Tyś wiele widział.. Stocznię ze swojego (?) M-trzi , hehe . Nie wdawaj się w
dyskusję z kimś , komu do pięt nie dorastasz.

MH kapusiu, wiesz myslalem ze ty jakis szczylek jestes ale zszokowalo mnie ze rok Ci brakuje do 50. Przeciez ty chlopie nie lapiesz podstawowych spraw. Dorosly facet juz powinien wiedziec co wolno a co nie....ta ostatnia Twoja akcja w Chinach (juz nie wspomne o co chodzi) to bylo typowe dziadowskie szczeniactwo...a tu do mnie o jakims widoku na stocznie. No dobrze to powiedz jakie mozna miec  widoki 50 km od Krakowa? Mieszkasz chociaz w miescie?
awe

Zajebiste!....