Zajebiste oredzie pierdziapierdzia

Data: 2009-04-30 23:23:22
Autor: pluton
Zajebiste oredzie pierdziapierdzia

Czy wiecie, ze w jednym, jedynym czymstam czymstam nasz pan pierdzident:

- Nie ukrywał
- martwił się
- Ocenił
- nie omieszkał jednak podkreślić
- przemawiał siedząc w ogrodowym fotelu
- przy stoliku, na którym stała filiżanka
- przypomniał polską drogę do niepodległości
- podkreślił
- Chciał podziękować
- stwierdził
- mówił
- Zaznaczył jednak
- Zasugerował
- ocenił
- Dodał także
- nie ukrywał
- martwił się
- dodał
- zaapelował
- dodał
- Przypomniał też
- zaapelował
- mówił

A podsumowujac - dosyc żałośnie pierdolił.

Nullification

Data: 2009-04-30 23:28:30
Autor: awe
Zajebiste oredzie pierdziapierdzia
Dlaczego piszesz nasz, jak nie Twoj? Nie strugaj wariata. Czekaj na swinska grype, zaloz przescieradlo na leb i zdechnij...nie bedzie trzeba placic na ciebie emerytury albo renty
awe

Data: 2009-05-01 15:29:33
Autor: Tomaszek
awe pisze:
Dlaczego piszesz nasz, jak nie Twoj? Nie strugaj wariata. Czekaj na swinska grype, zaloz przescieradlo na leb i zdechnij...nie bedzie trzeba placic na ciebie emerytury albo renty
awe

Popieram. Jak tak patrzę na kogo ja odkładam przymusowo w ZUS-ie te składki to mnie cholera bierze. Sam mu to prześcieradło na łeb założę;)
| TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***|
\-- -- -- -- -- | e-mail: d3bkowskiWYTNIJ_CO_TRZEBA@gmail.com |-- -- -- -- -- /

Data: 2009-05-01 14:32:38
Autor: Tzva Adonai
Tomaszek <tomaszek@judeland.pl> napisał(a):
TEL: (0)882733602 *naprawy i modernizacje komputerów*diagnostyka* |
| *dojazd*PŁACISZ TYLKO ZA EFEKTY, NIE ZA CZAS PRACY* ***WARSZAWA***

Frajerze z "judelandu.pl", grupy ci się chyba popierdoliły... Z reklamą
drobnych biznesów wybierdalaj na pl.soc.bazar....

Data: 2009-05-01 07:49:15
Autor: mrdevilyn
Zajebiste oredzie pierdziapierdzia
A kim ty jestes kozi bobku żeby tu nowymi grupowiczami komenderować?

Data: 2009-04-30 23:29:42
Autor: Franc
Zajebiste oredzie pierdziapierdzia
poloz sie :)