Zajechal motocykliscie droge

Data: 2011-09-27 23:10:49
Autor: news-gazeta
Zajechal motocykliscie droge
To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.
Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

Pozdrawiam - Darek.

Data: 2011-09-27 21:14:21
Autor: masti
Zajechal motocykliscie droge
Dnia pi臋knego Tue, 27 Sep 2011 23:10:49 +0200 osobnik zwany news-gazeta
wystuka艂:

Pozdrawiam - Darek.

um贸w si臋 z to na ogl膮danie g贸wnianych film贸w

--
mst <at> gazeta <.> pl
"-Mam l臋k gruntu! -Chyba wysoko艣ci? -Wiem co m贸wi臋, to grunt zabija!" T.Pratchett

Data: 2011-09-27 21:20:42
Autor:
Zajechal motocykliscie droge

http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

zachowanie i muzyczka jak w komedii.

mo縠 film kr阠ili?

Data: 2011-09-27 23:15:13
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-09-27 23:10, news-gazeta pisze:
To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.

C贸偶 - mi si臋 nie podoba. Nic merytorycznego nie wnosisz, poj臋cia o
faktach nie masz...

Ksywka - wypad...

Data: 2011-09-27 23:17:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5te52$n2b$1inews.gazeta.pl...
[...]

statystyczny Polak sie wypowiedzia艂...

--
Pozdrawiam Kuba (aka cita)
www.cita.pl

Data: 2011-09-27 23:26:14
Autor: scobowski
[...]

Ale motoryniarz zas艂u偶y艂 na wpierdol !;)
Rozumiem (i popieram) wykorzystywanie przymiot贸w motocykla (bo si臋 zmie艣ci艂, i odjecha艂by, zanim puszkowcy pu艣ciliby sprz臋g艂a) - coby o tym kierowcy czteroko艂owi nie my艣leli i nie m贸wili, i jakby si臋 na to statystyczny polaczek-cham-zawistnik (albo na filmie: rusek) nie oburza艂,
ale chama powinien ola膰 i spokojnie objecha膰, zamiast napierdala膰 w szyby. Chamstwo pi臋tnowa膰 i kara膰 :P

--
scobowski - co w przysz艂ym sezonie na p.r.motocykle te偶 b臋dzie pisa艂 ;)

Data: 2011-09-27 23:34:35
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "scobowski" <scobniesp@amujmaupa.tlen.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5tf1s$or6$1mx1.internetia.pl...
[...]

"napierdala膰 w szyby" ... hmmm.

ps. przeci臋tny kierowca osob贸wki krzyczy, wydziera sie, tr膮bi, przeklina. Ten waln膮艂/stukn膮/punk膮艂/ uderzy艂 w szybe, bo samoch贸d potr膮ci艂 mu motocykl i zrobi艂 to celowo. Motocyklista po tym usiad艂 spokojnie na motocyklu i tyle - za to puszkarz wyszed艂 i zacz膮艂 stroi膰 fochy, a bez pomocy innych z kolejki raczej biednie by wygl膮dali.

W tym konkretnym wypadku buractwo widze tylko w kierowcy osob贸wki, bo kto艣 inny w 偶aden sposob mu nie przeszkadzaj膮c o艣mieli艂 sie by膰 przed nim.

ps. z reszt膮 po co tu gada膰 o rzeczach oczywistych i karmi膰 w膮tek trolla.

Data: 2011-09-30 00:34:04
Autor: jerzu
Zajechal motocykliscie droge
On Tue, 27 Sep 2011 23:34:35 +0200, "Kuba \(aka cita\)"
<yes.or.no@wp.pl> wrote:

ps. przeci阾ny kierowca osob體ki krzyczy, wydziera sie, tr眀i, przeklina. Ten waln背/stukn/punk背/ uderzy w szybe, bo samoch骴 potr眂i mu motocykl i zrobi to celowo.

Nie wiesz co si dzia硂 wcze秐iej.

--
Pozdrawiam - Dariusz Niemczy駍ki  xxx.jerzu@poczta.onet.pl
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-27 23:36:20
Autor: Artur Ma艣l膮g
[...]

Bez przesady. Wypowiedzia艂 si臋 statystyczny anonim i tyle.

Data: 2011-09-27 23:48:12
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Artur Ma艣l膮g" <futrzak@polbox.com> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5tfl2$rqf$1mx1.internetia.pl...

[...]

mialem na mysli raczej spos贸b postrzegania rzeczywisto艣ci jako "skoro ja nie moge, to Ty chuju te偶 nie"

Data: 2011-09-27 23:34:46
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "news-gazeta"

Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

Niestety w tym przypadku kierowca samochodu to przyg艂up kompletny, motor nie zrobi艂 nikomu nic z艂ego, nie stanowi艂 偶adnego zagro偶enia. Jak ponadto wida膰 kierowca samochodu to pajac i lekkie klepni臋cie w pysk (tak s膮dz臋 po zamachu motocyklisty) pozbawi艂o go przytomno艣ci - uderzy艂 zreszt膮 pierwszy, wi臋c motorek si臋 broni艂...dzielnie zreszt膮, bo w pewnech chwili to we 4 na niego poszli. Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

Pozdr贸wki

Data: 2011-09-27 23:17:44
Autor: G Nowak
[...]

Dokladnie. Watkotworca widocznie popiera lanie w morde wszystkich, ktorzy probuja go wyprzedzic - mam nadzieje, ze tyczy sie rozwiez tych niebieskich pojazdow uprzywilejowanych ;)

--
Pozdr

Data: 2011-09-28 08:33:26
Autor: Myjk
Zajechal motocykliscie droge
Tue, 27 Sep 2011 23:34:46 +0200, Przemys艂aw Czaja
Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

Jak og贸lnie nie lubi臋 motocyklist贸w (wybranych :P) ot cho膰by dzisiaj rano
jeden mi silnikiem brz臋cza艂 (piekielnie tego nie znosz臋, bo jak mam
mo偶liwo艣膰, to robi臋 miejsce motocyklistom) widz膮c, 偶e jest kocio艂 na
skrzy偶owaniu i nie mam jak mu zrobi膰 miejsca. Jak drugi raz zacz膮艂 mi
pierdzie膰 i zagl膮da膰 w szyb臋 boczn膮, to si臋 wk*em i mu nabluzga艂em bez
ostrze偶enia (za co w sumie pi臋tno dla mnie), tak tutaj kierowca blaszaka (i
reszta) to jaka艣 lama do kwadratu -- leci z 艂apami, a za chwile pada jak
k艂oda. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 09:07:03
Autor: Massai
Zajechal motocykliscie droge
Przemys艂aw Czaja wrote:

U偶ytkownik "news-gazeta"

> [...]

broni艂...dzielnie zreszt膮, bo w pewnech chwili to we 4 na niego
poszli. Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

"lekkie klepni臋cie w pysk"... Motocyklista to ewidentnie bokser (w
okolicach 1 min widac naprawd臋 niez艂膮 prac臋 n贸g ;-)), i taki
zamachowy cios mo偶e by膰 w wykonaniu zawodowca bardzo skuteczny ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-02 19:29:15
Autor: mk4
On 2011-09-27 23:34, Przemys艂aw Czaja wrote:

U偶ytkownik "news-gazeta"

[...]

No rozumiem, ze dla ciebie przejechanie na czerwonym swietle (bo stajemy przed sygnalizatorem) to nic zlego.
No to gratuluje.
Osobiscie jesli jest miejsce i mozna przejechac to w porzadku - a jak nie ma to nalezy czekac jak wszyscy - czego wielu (moto)cyklistow zdaje sie w ogole nie pojmowac. Natomiast jak widze u nas takiego losia, ktory jedzie do przodu a nastepnie mija sygnalizator nadajacy sygnal czerwony i sytuuje sie gdzies z przodu to pytam sie - gdzie sa niebiescy i czemu ten koles nie dostal mandatu i punktow za zignorowanie czerwonego swiatla.

--
mk4

Data: 2011-09-28 02:39:20
Autor: mAro
Zajechal motocykliscie droge
On Sep 27, 11:10爌m, news-gazeta <news-gaz...@gazeta.pl> wrote:

Takie tam,

Nie lubi motocykl體, bo ha砤suj. Taki brak zrozumienia dla innych -
czy to id z w髗kiem z dzieckiem, czy zajadam shitburgera na
秝i阾okrzyskiej.

Nie lubi rowerzyst體 - bo jak id po skaryszaku, czy natolinie, to
nie mog dzieci w "free mode" pu禼i bo nap*&#dalaj.

Poczty te nie lubi....

Ale, 縠bym mia jecha samochodem i ca硑 czas na "czuwaniu" my秎a kto
mnie wkurwia, a tym bardziej dzia砤 w kierunku prostowania
czegokolwiek to ju masakra. 痚bym mia chodzi gdziekolwiek i my秎e
co mnie wk&(wia to te bez sensu.

No ale, gdyby nagra my秎i wi阫szo禼i kierowc體 w PL to by硂 by :
"kurwa, kutas, gdzie zapierdala, co si gapi, t阷e bydle, ale g體no,
ha - baba, t阷a suka, i znowu zajebali drog, co kurwa nie skr阠a,
pojebany ?....." i tak ca硑 czas.

No a pewnie w raju (mo縠 w Bawarii, Szwajcarii, Szwecji, nie wiem):
"hmmm ciekawe czy kupi co na obiad, ten kutas w pracy mnie wkurwia,
musz zap砤ci za przedszkole, w wakacje pojad nad ba硉yk"

No ale to samo, co w samochodzie, dzieje si w kolejce na poczcie, czy
w markecie. Mentalno舵 :). Co gorsza, kuzyn z petersburga m體i mi, 縠
ruskie s te wyluzowane na codzie. Kim jeste秏y ?

Pozdrawiam i 縴czliwo禼i 縴cz (kt髍ej te u nas nie brakuje).
Ciao

Data: 2011-09-28 10:05:02
Autor: AZ
On 2011-09-28, mAro <whatlogin@gmail.com> wrote:

Nie lubi臋 motocykl贸w, bo ha艂asuj膮. Taki brak zrozumienia dla innych -
czy to id臋 z w贸zkiem z dzieckiem, czy zajadam shitburgera na
艣wi臋tokrzyskiej.

W tym miejscu pragne zaznaczyc, ze lanserskie towarzystwo z pod
McDonalda na swietokrzyskiej nie powinno byc dla Ciebie wyznacznikiem
tego jak wyglada motocyklista ;-) Ot zrobili zakaz pod kolumna to sobie
znalezli inne miejsce w ktorym jest sporo ludzi. Wiec spokojnie jedzac
Wiesmacka napawaja sie tym, ze ludzie ogladaja ich motocykle...

--
Artur

Data: 2011-09-28 23:41:57
Autor: mAro
On 28 Wrz, 12:05, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
W tym miejscu pragne zaznaczyc, ze lanserskie towarzystwo z pod
McDonalda na swietokrzyskiej nie powinno byc dla Ciebie wyznacznikiem
tego jak wyglada motocyklista ;-)

Ale jasne, w砤秐ie mi o to chodzi. Przejedzie kto z rykiem i w tym
dok砤dnie momencie mnie to zje縜. Ale nie uwa縜m, 縠 to mia硂 by by
tre禼i mojego 縴cia. Takiego motocyklisty, kt髍y wyje縟縜 przed
kolumn bym pewnie w ogol nie dostrzeg :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-10-02 17:02:20
Autor: jerzu
Zajechal motocykliscie droge
On Wed, 28 Sep 2011 10:05:02 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

A jak nazwa towarzystwo, co po Pu砤wskiej zapierdziela w te i nazad,
od Wa砨rzyskiej do Poleczki, najcz甓cie po godzinie 22.00? --

Data: 2011-09-28 12:33:11
Autor: Mirek Ptak
Zajechal motocykliscie droge
Dnia 2011-09-28 11:39,  *mAro* napisa, a mnie co podkusi硂, 縠by odpisa:
Mentalno舵:). Co gorsza, kuzyn z petersburga m體i mi, 縠
ruskie s te wyluzowane na codzie. Kim jeste秏y ?

Ten film jest z Rosji.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-29 00:14:36
Autor: Jaroslaw Berezowski
Zajechal motocykliscie droge
Dnia Wed, 28 Sep 2011 02:39:20 -0700, mAro napisa艂(a):

Nie lubi臋 motocykl贸w
Nie lubi臋 rowerzyst贸w
Poczty te偶 nie lubi臋....
Do listy na  1 miejsce dopisa艂bym lodziarza z Family Frost. Skurwiel swoim wyjcem latem mnie budzi z drzemki.

No ale, gdyby nagra膰 my艣li wi臋kszo艣ci kierowc贸w w PL to by艂o by :
"kurwa, kutas, gdzie zapierdala, co si臋 gapi, t臋pe bydle, ale g贸wno, ha
- baba, t臋pa suka, i znowu zajebali drog臋, co kurwa nie skr臋ca, pojebany
?....." i tak ca艂y czas.
Hehe. Sk膮d wzi膮艂e艣 ten przyk艂ad? :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-09-28 23:54:41
Autor: mAro
Zajechal motocykliscie droge
On 29 Wrz, 00:14, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:

Do listy na 1 miejsce dopisa砨ym lodziarza z Family Frost. Skurwiel
swoim wyjcem latem mnie budzi z drzemki.

a co powiesz na go禼ia, kt髍y jedzie 20kmh przed tob z billboardem i
szczekaczk ;)

> ?....." i tak ca硑 czas.
Hehe. Sk眃 wzi背e ten przyk砤d? :)

Mia砮m okazj jecha w 縴ciu z co-najmniej trzema takimi osobami, dla
kt髍ych to co, si dzieje na drodze jest tre禼i sam w sobie. Mo縠
nie do ko馽a w ten spos骲 to wyra縜j, ale og髄nie ci眊砮 spi阠ie,
pochylona do przodu, lub 秗odkowa aktywna pozycja, szybkie ruchy, no
i....podstawowy cel - wybrn辨 z tego bagna frajer體, kt髍zy s
dooko砤 :)
Na 100% ci z tego filmiku (tak, tak okazuje si, 縠 to w RU) tak
w砤秐ie sp阣zaj czas w puszce.

No ale, ka縟y ma jak chce albo jak na to zas硊縴. Szkoda nerw體.

Pozdrawiam!

Data: 2011-09-28 04:43:21
Autor: Jacek
Zajechal motocykliscie droge
Napisz, w jakim rejonie je藕dzisz, bo wola艂bym si臋 z tob膮 nie spotyka膰.
Jacek

Data: 2011-09-28 07:37:50
Autor: gzk
Zajechal motocykliscie droge
Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

W sumie nikt nie odpowiedzia艂 konkretnie na to pytanie!

Data: 2011-09-28 08:57:06
Autor: WW
[...]

Motocyklista ewidentnie z砤ma przepisy. Tym razem trafi na podobnych jemu i dosta.
Nie popieram, ale mi硂 by硂 popatrze, maj眂 w pami阠i w砤sna bezsilno舵 wobec terroru motocyklist體.

Pozdrawiam
WW - zdeklarowany kapelusznik   :-P

Data: 2011-09-28 08:59:54
Autor: AZ
On 2011-09-28, WW <wuwu0@vp.pl> wrote:

Motocyklista ewidentnie z艂ama艂 przepisy. Tym razem trafi艂 na podobnych jemu i dosta艂.
Nie popieram, ale mi艂o by艂o popatrze膰, maj膮c w pami臋ci w艂asna bezsilno艣膰 wobec terroru motocyklist贸w.

Wspolczujemy ze jestes terroryzowany przez motocyklistow. Jestesmy z
Toba, trzymaj sie!

--
Artur

Data: 2011-09-28 09:06:51
Autor: Kuba \(aka cita\)
Zajechal motocykliscie droge

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i news:j5uggj$5qk$1node2.news.atman.pl...
Nie popieram, ale mi硂 by硂 popatrze, maj眂 w pami阠i w砤sna bezsilno舵 wobec terroru motocyklist體.

a c罂 takiego Ci motocykli禼i CI zrobili, ze jestes taki bezsilny wobec nich?
Wyprzedzili Cie biedaku, byli pierwsi nskrzy縪waniu?
Pojechali w korku, a Ty musia砮 sta... ?

Ojej ... to straszne.

Data: 2011-09-28 09:13:15
Autor: gzk
Zajechal motocykliscie droge
Wyprzedzili Cie biedaku, byli pierwsi nskrzy縪waniu?
Pojechali w korku, a Ty musia砮 sta... ?

Ojej ... to straszne.

a co to? gimnazjum ma dzi wolne?

Data: 2011-09-28 09:44:44
Autor: Myjk
Zajechal motocykliscie droge
Wed, 28 Sep 2011 09:06:51 +0200, Kuba (aka cita)
Wyprzedzili Cie biedaku, byli pierwsi nskrzy偶owaniu?
Pojechali w korku, a Ty musia艂e艣 sta膰... ?

Je艣li robi膮 to jak nale偶y, w ramach przepis贸w i dost臋pnych mo偶liwo艣ci, to
niech sobie jad膮. Ale jak tr膮bi膮 albo co gorsza pierdz膮 manetk膮 nad uchem
nie mog膮c si臋 doczeka膰 przejazdu, to ju偶 jest rodzaj terroru i to zapewne
przedm贸wca mia艂 na my艣li. --
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player
http://xcarlink.pl

Data: 2011-09-28 11:34:03
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:ipzub6j4wpfm$.dlg@myjk.org...

nie mog膮c si臋 doczeka膰 przejazdu, to ju偶 jest rodzaj terroru i to zapewne
przedm贸wca mia艂 na my艣li.

jak b臋dziesz mia艂 w pami臋ci, aby zostawi膰 im ten kawa艂ek miejsca, nie b臋d膮 tr膮bi膰 czy pierdzie膰, wystarczy odrobina empatii

Data: 2011-09-28 06:27:27
Autor: amos
Zajechal motocykliscie droge
On 28 Wrz, 11:34, "szerszen" <szers...@tlen.pl> wrote:
jak b阣ziesz mia w pami阠i, aby zostawi im ten kawa砮k miejsca, nie b阣
tr眀i czy pierdzie, wystarczy odrobina empatii

Sie nie zgodze. Nie raz widzialem gdy w sytuacji, w ktorej nie powinno
sie przeciskac (srodek skrzyzowania, luk i naprawde ciasno), pseudo
motocyklista potrafi pilowac silnik do bo ktos nie zostawil mu
miejsca.

Pamietajmy, ze to ze ktos nas (motocyklistow) puszcza jest tylko i
wylacznie jego dobra wola i domaganie sie tego jest nie na miejscu.
Prawnego wymogu nie ma.

To naprawde nie  boli postac za osobowka 30 sekund az to miejsce zrobi
sie samo.

--
amos

Data: 2011-09-28 11:57:30
Autor: Myjk
Zajechal motocykliscie droge
Wed, 28 Sep 2011 11:34:03 +0200, szerszen
jak b臋dziesz mia艂 w pami臋ci, aby zostawi膰 im ten kawa艂ek miejsca, nie b臋d膮 tr膮bi膰 czy pierdzie膰, wystarczy odrobina empatii

Przecie偶 napisa艂em, 偶e *tym* *razem* akurat nie mia艂em mo偶liwo艣ci zostawi膰
miejsca. Zje偶d偶a艂em ze skrzy偶owania, by艂a og贸lnie ko艣lawa sytuacja
(zablokowane skrzy偶owanie przez zr膮bane 艣wiat艂a) musia艂em wymin膮膰 inne auto
i na chwil臋 stan膮艂em na linii rozdzielaj膮cej pasy ruchu. Dodatkowo
zostawi艂em kawa艂ek miejsca, 偶eby kole艣 co uciek艂 ze skrzy偶owania (aby nie
blokowa膰 poprzecznej) nie musia艂 po kraw臋偶niku drze膰. Motocyklista mi
zacz膮艂 manetk膮 kr臋ci膰 widz膮c, 偶e nie mam gdzie si臋 ruszy膰 i jeszcze ch*mi
rzuca膰 i pokazywa膰, 偶e zaraz mi lusterko urwie, na koniec zaje偶d偶aj膮c drog臋
i tamuj膮c i tak wystarczaj膮co zjebany w tym miejscu ruch. Dok艂adnie 20
sekund musia艂 poczeka膰. Ju偶 nie pomn臋 o tym, 偶e by艂y tam 3 pasy i m贸g艂
sobie pojecha膰 obok gdzie by艂o wolne miejsce.

Wi臋c mi tu nie pi*ol o empatii, bo w tej sytuacji zabrak艂o jej w艂a艣nie
motocykli艣cie, co uwa偶a, 偶e on ma najmojsze pierwsze艅stwo przejazdu i ka偶dy
powinien spieprza膰 byle na drzewa robi膮c ja艣niepanu miejsce zawsze i
wsz臋dzie.

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 12:06:25
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:1tflt2jeoe2j2.dlg@myjk.org...

Przecie偶 napisa艂em, 偶e *tym* *razem*

nie wiem gdzie napisa艂e艣, bo w po艣cie na kt贸rego odpisywa艂em nic takiego nie ma ;)

Wi臋c mi tu nie pi*ol o empatii

ale偶 b臋d臋, bo dotyczy ona obu stron i tyle

Data: 2011-09-28 17:38:59
Autor: kakmar
Zajechal motocykliscie droge
Dnia 28.09.2011 Myjk <myjkel@nospam.op.pl> napisa艂/a:
[...]
[...]

No trafi艂e艣 na debila i tyle, zdarza si臋. Tylko, czy cz臋sto si臋 taki trafia.
Z tego co widz臋 po r贸偶nych korkach ;) to wi臋kszo艣膰 je藕dzi mocno zachowawczo.
Nawet je艣li z auta wydaje si臋 偶e zapierdalaj膮 nie wiadomo sk膮d i dok膮d.
Nie s膮dz臋 偶eby kto艣 z tak agresywn膮 postaw膮 szybko nie spotka艂 2 podobnego w samochodzie. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-28 19:47:00
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-28 19:38, kakmar pisze:
[...]

W pe艂ni si臋 zgadzam. Znam niejednego motocyklist臋. Wszyscy je偶d偶膮 niezwykle ostro偶nie. Zw艂aszcza po mie艣cie, gdzie jest du偶y ruch. Wielu samochodziarzy by艂oby zaskoczonych, jak ostro偶nie je藕dzi si臋 motocyklem. Tam, gdzie w samochodzie upewniasz si臋 raz - tu upewniasz si臋 dwa razy. Samochodem przewidujesz na 2-3 pojazdy - motocyklem znacznie dalej (bo o wiele dalej widzisz nad dachami samochod贸w).

Data: 2011-09-28 19:56:41
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-09-28 19:47, Marcin N pisze:
[...]

Taaa. Ciekawe, 偶e w rzeczywisto艣ci wygl膮da to jednak inaczej.

Zw艂aszcza po mie艣cie, gdzie jest du偶y ruch. Wielu
samochodziarzy by艂oby zaskoczonych, jak ostro偶nie je藕dzi si臋 motocyklem.

No pewnie. Przecie偶 to dzia艂a tylko w jedn膮 stron臋. Wielu kierowc贸w
by艂oby zaskoczonych, jak si臋 ostro偶nie je藕dzi czymkolwiek- w tym tym
samym, czy oni powo偶膮.

Tam, gdzie w samochodzie upewniasz si臋 raz - tu upewniasz si臋 dwa razy.

LOL - to kwestia perspektywy, czy jak?

Samochodem przewidujesz na 2-3 pojazdy - motocyklem znacznie dalej (bo o
wiele dalej widzisz nad dachami samochod贸w).

No pewnie - kierowcy ci臋偶ar贸wek i dostawczak贸w jeszcze dalej
przewiduj膮, poniewa偶 siedz膮 jeszcze wy偶ej.

Mo偶e odrobin臋 realizmu?

Data: 2011-09-28 21:45:35
Autor: AZ
On 2011-09-28, Artur Ma艣l膮g <futrzak@polbox.com> wrote:

[...]

Wlasnie pokazales jakim idiota jestes. Nie siedziales na motocyklu w
korku to co mozesz o tym wiedziec a tymbardziej wypowiadac sie na ten
temat? Co widzisz z samochodu w korku a co widzisz z motocykla? Bo z
motocykla to ja widze po horyzont a Ty z samochodu co najwyzej klape
poprzedzajacego.

--
Artur

Data: 2011-09-28 12:00:49
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-28 11:34, szerszen pisze:

[...]

Sam nie tr膮bi臋 ani nie burcz臋 silnikiem, ale zwracam uwag臋 samochodziarzom na jedno: stoj膮c w ciep艂y dzie艅 w korku - motocyklista zwyczajnie topi si臋 we w艂asnym pocie. Dop贸ki jedzie - cho膰by te 20 km/h - jest ok. Jednak post贸j w upale to tortura - i nie dziwi臋 si臋, 偶e niekt贸rzy chc膮 si臋 wyrwa膰 wszelkimi sposobami do przodu.

Data: 2011-09-28 05:22:39
Autor: grzech
Zajechal motocykliscie droge
Sam nie tr眀i ani nie burcz silnikiem, ale zwracam uwag
samochodziarzom na jedno: stoj眂 w ciep硑 dzie w korku - motocyklista
zwyczajnie topi si we w砤snym pocie. Dop髃i jedzie - cho鎎y te 20 km/h
- jest ok. Jednak post骿 w upale to tortura - i nie dziwi si, 縠
niekt髍zy chc si wyrwa wszelkimi sposobami do przodu.

Wiesz co? Gdyby ka縟y puszkasz my秎a Twoimi kategoriami to by si
dzia硂 na drogach:)
Nie jeden nie ma klimy, nie jeden napierdzia albo mu pies napierdzia
albo dziecko si porzyga硂 albo papieros jaja upala
ale jako musz sta w tych korkach a nie pr骲owa wszystkimi si砤mi
si "wyrwa"
Zmie ciuchy a jak to nie pomorze to spr骲uj rowerem.
Ja te codziennie doje縟縜m w korasach do roboty na 2 ko砤ch i
akceptuje ka縟e warunki. Taki ju mamy klimat i takich puszkarzy.
Jak robi kanion to chwa砤 im a jak kto stoi ko砤mi na bia硑m to za
chwile i tak uk砤d si zmieni i da si wymin辨 palanta a on taki
zostanie.
Popiardywanie silnikiem nie wiele zmienia, dobry kierowca zrobi
miejsce i bez tego.
Ja w puszce nie musz my秎e o robieniu miejsca bo po prostu ca硑 czas
je zostawiam, przecie to 縜den problem.

grzech
nyska
pegi650

Data: 2011-09-28 15:34:46
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-28 14:22, grzech pisze:

Sam nie tr眀i ani nie burcz silnikiem

Wiesz co? Gdyby ka縟y puszkasz my秎a Twoimi kategoriami to by si
dzia硂 na drogach:)

Sugerujesz, 縠 powinienem tr眀i i burcze?
Zastanowi si.

Data: 2011-09-28 12:12:54
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Marcin N"

Sam nie tr膮bi臋 ani nie burcz臋 silnikiem, ale zwracam uwag臋 samochodziarzom na jedno: stoj膮c w ciep艂y dzie艅 w korku - motocyklista zwyczajnie topi si臋 we w艂asnym pocie.

C贸偶 to za argument? Troche to egoistyczne z mojej strony, ale przecie偶 ja Ci na motor w upale wsiada膰 nie kaza艂em. Wybra艂e艣 taki rodzaj transportu, to pono艣 tego wyboru konsekwencje.

Jeszcze jedna my艣l - po co do jazdy po MIE艢CIE w pogodny dzie艅, zak艂ada膰 te wszystkie kombinezony, kozaczki, kurteczki, r臋kawiczki?

Data: 2011-09-28 06:33:14
Autor: amos
Zajechal motocykliscie droge
On 28 Wrz, 12:12, Przemys砤w Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:

Jeszcze jedna my秎 - po co do jazdy po MIEIE w pogodny dzie, zak砤da
te wszystkie kombinezony, kozaczki, kurteczki, r阫awiczki?

Hihi, Ty tak na powaznie pytasz, czy poprostu masz krotka przerwe w
mysleniu?

--
amos

Data: 2011-09-28 15:37:56
Autor: Przemys砤w Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U縴tkownik "amos" <

[...]

Powa縩ie pytam - wszelkiej ma禼i skuterki, kt髍ych jest z 10 razy wi阠ej na ulicy ni prawdziwych 禼igaczy r體nie te 50km/h wyci眊aj a jako nie widz sztucznych kr阦os硊p體, kozaczk體, r阫awiczek, kurtek po 13kg itd.

Data: 2011-09-28 06:58:57
Autor: amos
Zajechal motocykliscie droge
On 28 Wrz, 15:37, "Przemys aw Czaja" <prze...@poczta.fm> wrote:
Powa nie pytam - wszelkiej ma ci skuterki, kt rych jest z 10 razy wi cej
na ulicy ni prawdziwych cigaczy r wnie te 50km/h wyci gaj a jako
nie widz sztucznych kr gos up w, kozaczk w, r kawiczek, kurtek po 13kg
itd.

To popatrz na skutery, ktore moga rozwinac wiecej niz 45 km/h. Na tych
ludzie jezdza normalnie ubrani.
Na skuta sam zakladam tylko czesc "rynsztunku".

Znam przypadek, kiedy kobita miala wywrotke na
dziewiecdziesieciokilogramowym skucie  majac 10-15 km/h na budziku.
Tydzien nie mogla chodzic.

Pomysl teraz co sie moze stac przy 50?

--
amos

Data: 2011-09-28 13:44:29
Autor: masti
Zajechal motocykliscie droge
Dnia pi臋knego Wed, 28 Sep 2011 15:37:56 +0200 osobnik zwany Przemys鲁aw
Czaja wystuka艂:

U偶ytkownik "amos" <

[...]

Powa偶nie pytam - wszelkiej ma艣ci skuterki, kt贸rych jest z 10 razy wi臋cej
na ulicy ni偶 prawdziwych 艣cigaczy r贸wnie偶 te 50km/h wyci膮gaj膮 a jako艣
nie widz臋 sztucznych kr臋gos艂up贸w, kozaczk贸w, r臋kawiczek, kurtek po 13kg
itd.

wywali艂e艣 si臋 kiedy艣 na dw贸ch ko艂ach?
PS: Czego wymagasz od os贸b, kt贸rych legitymacj膮 do jazdy jest dow贸d osobisty?

Data: 2011-09-28 15:56:28
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "masti"

[...]

masti nie komplikuj  :)
Wywali艂em si臋 sporo razy  w terenie, nie na betonie i wiem do czego s艂u偶膮, ubiory ochronne. My艣le r贸wnie偶, 偶e nikt nie zak艂ada ca艂ego niewygodnego stroju po to, aby sobie poje藕dzi膰  50km/h, bo nadal nie widz臋 r贸偶nicy pomi臋dzy motocyklem, skuterkiem czy rowerem w MIE艢CIE!

ps.coby rozwia膰 w膮tpliwo艣ci poza miastem nie wyobra偶am sobie 艣cigacza z przyklejonym go艣ciem w jeansach i t-shircie (cho膰 i takich widuj臋)

Data: 2011-09-28 14:01:50
Autor: masti
Zajechal motocykliscie droge
Dnia pi臋knego Wed, 28 Sep 2011 15:56:28 +0200 osobnik zwany Przemys艂aw
Czaja wystuka艂:

ps.coby rozwia膰 w膮tpliwo艣ci poza miastem nie wyobra偶am sobie 艣cigacza z
przyklejonym go艣ciem w jeansach i t-shircie (cho膰 i takich widuj臋)

d偶iny i t-shirt to i tak nie藕le. Miszczowie to lataj膮 w klapkach i szortach :)

Data: 2011-09-28 17:20:26
Autor: kakmar
Zajechal motocykliscie droge
Dnia 28.09.2011 Przemys艂aw Czaja <przempo@poczta.fm> napisa艂/a:

[...]

Si臋 ekscytujesz tym miastem, nie pisz膮c kt贸rym. Bo w tym moim to mam spore odcinki z ograniczeniem do 80 po drodze. A ostatnio nawet 120 zgodnie z przepisami, tylko ten nie po drodze.

ps.coby rozwia膰 w膮tpliwo艣ci poza miastem nie wyobra偶am sobie 艣cigacza z przyklejonym go艣ciem w jeansach i t-shircie (cho膰 i takich widuj臋)
Przyjemnie lata si臋 skuterem (motocyklem wg PoRD) w klapkach, bermudach, ciemnych okularach i bez kasku, tyle 偶e nie tutaj. Tutaj kiedy艣 widzia艂em jak kierowca skuta 50" z ma艂ym pasa偶erem, pr贸bowa艂 dotrze膰 w miar臋 ostro偶nie na lewy na Kopi艅skiej, aby skr臋ci膰 w lewo. Nie uda艂o si臋. Dopiero na 艣wiat艂ach przedefilowa艂 w poprzek przed zdyszanym peletonem, zaj膮膰 miejsce na lewoskr臋cie. A nie jest to jaka艣 specjalnie
szybka ulica. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-28 19:45:52
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-09-28 19:20, kakmar pisze:
[...]

Zgaduj臋 Wroc艂aw. Dobry str贸j mo偶e wiele uratowa膰 nawet przy tych 50km/h.
A r贸偶nica mi臋dzy motocyklem, skuterkiem i rowerem jest delikatnie
powiedziawszy zasadnicza :)

[...]

Prawda?

[...]

W DC jednak panuje wi臋ksza kultura, mimo r贸偶nych debilizm贸w. Mo偶e to
dlatego, 偶e jednak DC wygrywa z Wroc艂awiem w g臋sto艣ci ruchu i kork贸w?

:)

Data: 2011-09-28 10:24:22
Autor: AZ
On 2011-09-28, Przemys艂aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

C贸偶 to za argument? Troche to egoistyczne z mojej strony, ale przecie偶 ja Ci na motor w upale wsiada膰 nie kaza艂em. Wybra艂e艣 taki rodzaj transportu, to pono艣 tego wyboru konsekwencje.

Ale to chyba nie jest straszny wysilek zrobic komus uprzejmosc? Jak
wychodzisz przed drzwi i widzisz ze ktos chce wejsc to zamykasz mu je
przed nosem czy przetrzymujesz?

Jeszcze jedna my艣l - po co do jazdy po MIE艢CIE w pogodny dzie艅, zak艂ada膰 te wszystkie kombinezony, kozaczki, kurteczki, r臋kawiczki?
No wlasnie, po miescie to obowiazkowo zakladac wszystko. W razie "W"
wstajesz, otrzepujesz sie i praktycznie mozesz odjechac. A w t-shirtcie,
klapkach i spodenkach odjezdzasz ale ambulansem.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-09-28 12:27:39
Autor: Myjk
Zajechal motocykliscie droge
Wed, 28 Sep 2011 10:24:22 +0000 (UTC), AZ
Ale to chyba nie jest straszny wysilek zrobic komus uprzejmosc?

Ale rozumiesz, 偶e *nie* *zawsze* si臋 da?

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 10:35:13
Autor: AZ
On 2011-09-28, Myjk <myjkel@nospam.op.pl> wrote:
Ale to chyba nie jest straszny wysilek zrobic komus uprzejmosc?

Ale rozumiesz, 偶e *nie* *zawsze* si臋 da?

Ja to rozumiem dlatego nie brzecze ludziom nad uszami a jak widze jelopa
ktory tak robi to mi wstyd za niego bo jestem postrzegany tak jak on.

A do wszystkich oponentow - samochodziarzy dzielicie na normalnych,
idiotow, dresiarzy, baby a motocyklisci sa dla was jedni. Bo
motocyklista jest zly i chuj. --
Artur

Data: 2011-09-28 12:41:35
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "AZ"

Ale to chyba nie jest straszny wysilek zrobic komus uprzejmosc?

Dla mnie to 偶aden problem i je艣li w por臋 zauwa偶臋, 偶e si臋 motorek przeciska, to staram si臋 zjecha膰, problem jest w tym, czy zauwa偶臋 i nie chodzi tu o moj膮 z艂膮 wol臋. Ale niechbym tylko nie zauwa偶y艂 - no to jestem chuj i ca艂a reszta, kt贸r膮 pewnie znasz? Czyli uprzejmo艣c TAK, ale w DWIE strony.

[...]

Wiesz, 偶e rowerem mozna si臋 r贸wnie偶 rozp臋dzi膰 do 50km/h?

Data: 2011-09-28 11:06:44
Autor: AZ
On 2011-09-28, Przemys艂aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

[...]

Nie, akurat ja sobie kulturalnie czekam lub jade z drugiej strony, innym
kanionem. Nie demonizujmy.

Wiesz, 偶e rowerem mozna si臋 r贸wnie偶 rozp臋dzi膰 do 50km/h?
Rozumiem, ze przy wywrotce na rowerze sie nie poobcierasz?

--
Artur

Data: 2011-09-28 19:45:32
Autor: Gotfryd Smolik news

On 2011-09-28, Przemys砤w Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Nie, akurat ja sobie kulturalnie czekam lub jade z drugiej strony, innym
kanionem. Nie demonizujmy.

Wiesz, 縠 rowerem mozna si r體nie rozp阣zi do 50km/h?

Rozumiem, ze przy wywrotce na rowerze sie nie poobcierasz?

  Chodzi硂 raczej o to, 縠 tniesz lekko tendencyjnie.
  Tam by硂 o ambulansie.
  Co do roweru - weryfikowa砮m osobi禼ie 縠 ju przy 35kmph wygl眃asz
nieszczeg髄nie ;) (z zastrze縠niem 縠 to by砤 pr阣ko舵 upadku,
a nie "wchodzenia w upadek", kt髍a to r罂nica stanowi砤 tu ju
AFAIR przyczyn flejm體).
  Ale "ambulansowo舵" chyba raczej zale縴 od obecno禼i kraw昕nik體,
s硊pk體 i innych takich w眛pliwych przyjemno禼i. Znaczy ko禼i w proszku.
  Nie s眃z aby kilka warstw sk髍y na to pomog硂.

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-28 12:31:36
Autor: kakmar
[...]

Takie dyskusje s膮 jak zwykle bez sensu ale co mi tam. Przecie偶 wiesz 偶e nie chodzi o Ciebie, nie chodzi o wi臋kszo艣膰 kierowc贸w,
kt贸rzy jad膮 swoje i staraj膮 si臋 specjalnie nikomu nie utrudnia膰. Tym bardziej o tych kt贸rzy s膮 nad wyraz uprzejmi i staraj膮 si臋 lepiej lub gorzej u艂atwi膰 przejazd motocykla. Te偶 staram si臋 nie utrudnia膰 innym,
bez wzgl臋du na to czym jad臋. Nikomu nie rycz臋, nie 艣wiec臋 d艂ugimi. Jak si臋 nie da to czekam, ale to bardzo rzadko si臋 zdarza. Znacznie cz臋艣ciej zdarza si臋 spotka膰 takiego z艂o艣liwego przyg艂upa, dowolnej p艂ci zreszt膮. Taki pajac specjalnie blokuj膮cy przejazd to nie jest niestety jaki艣 wyj膮tek. Niby w og贸lnej liczbie aut jest ich niewielu,
ale gdy si臋 codziennie wiele omija, to si臋 trafiaj膮 ca艂kiem cz臋sto.
Na motocyklach te偶 s膮 przyg艂upy, ale rzadko widuj臋 takich w dzie艅 w korku. Problemem jest stosowana przez idiot贸w propaganda maj膮ca na celu utrwalenie stereotyp贸w. Z jednej strony szalony dafca, kt贸ry nawet w gara偶u nie zwalnia poni偶ej 200, z drugiej 艣lepy puszkarz wymuszaj膮cy, jad膮cy na czerwonym itd. Do tego dramatyczne historie, zupe艂nie jak u w臋dkarzy. Tych g艂upszych chyba najbardziej boli, 偶e kto艣 ich wyprzedzi i dojedzie szybciej. Tak w艂a艣nie w mie艣cie to dzia艂a. Jak jad臋 autem, wychodz臋 wcze艣niej, stoj臋 jak inni, d艂u偶ej jad臋, wszyscy troch臋 d艂u偶ej jad膮. O tym ma艂o kto wspomina, jakiego艣 specjalnego efektu te偶 nie wida膰 bo jedno艣lad贸w w korkach je藕dzi niewiele, ale z roku na rok coraz wi臋cej. U艂atwienie 偶ycia nowym na 2 ko艂ach w mie艣cie mo偶e sprawi膰 偶e b臋dzie ich wi臋cej i korki nie b臋d膮 ros艂y tak szybko. Utrudnianie przyniesie odwrotny skutek. --
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-28 12:49:04
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j5utl2$1n7$1@mx1.internetia.pl...

Wiesz, 偶e rowerem mozna si臋 r贸wnie偶 rozp臋dzi膰 do 50km/h?

a jaki to ma zwi膮zek z tematem?

Data: 2011-09-28 12:57:05
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "szerszen"

Wiesz, 偶e rowerem mozna si臋 r贸wnie偶 rozp臋dzi膰 do 50km/h?

a jaki to ma zwi膮zek z tematem?

Widzia艂e艣 kiedy rowerzyst臋 w kozaczkach  i sk贸rzanym kombinezonie latem podczas upa艂u?

Data: 2011-09-28 13:02:37
Autor: Marcin N
Zajechal motocykliscie droge
W dniu 2011-09-28 12:57, Przemys艂aw Czaja pisze:

U偶ytkownik "szerszen"

Wiesz, 偶e rowerem mozna si臋 r贸wnie偶 rozp臋dzi膰 do 50km/h?

a jaki to ma zwi膮zek z tematem?

Widzia艂e艣 kiedy rowerzyst臋 w kozaczkach i sk贸rzanym kombinezonie latem
podczas upa艂u?

Pad艂by na zawa艂 serca. Rowerzysta pracuje znacznie bardziej ni偶 motocyklista za kierownic膮 - cho膰 na motorze tak偶e jest co robi膰 i mo偶na si臋 solidnie zm臋czy膰 (ale nie trzeba).

Rowerzysta po wypadku przy 50 km/h (np zderzeniu z samochodem, kt贸ry mu wyjedzie z podporz膮dkowanej) - zapewne trafi na intensywn膮 terapi臋 - podobnie jak motocyklista.

Data: 2011-09-28 13:15:42
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j5uui5$81v$1@mx1.internetia.pl...

Widzia艂e艣 kiedy rowerzyst臋 w kozaczkach  i sk贸rzanym kombinezonie latem podczas upa艂u?

a ilu to rowerzyst贸w widzia艂e艣 p臋dz膮cych ulicami z pr臋dko艣ci膮 50km/h?

Data: 2011-09-28 13:30:34
Autor: Przemys艂aw Czaja
[...]

A ilu widzia艂e艣 motocyklist贸w wlokocych si臋 50km/h?

ps. ja czasem kilku widuj臋, dziwnym trafem jed膮 na czoperkach i w dzinsach, tych najbardziej lubi臋 :)

Data: 2011-09-28 11:33:09
Autor: AZ
On 2011-09-28, Przemys艂aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

A ilu widzia艂e艣 motocyklist贸w wlokocych si臋 50km/h?

W miescie nie tylko jest 50 km/h :-)

--
Artur

Data: 2011-09-28 13:36:47
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "AZ"

A ilu widzia艂e艣 motocyklist贸w wlokocych si臋 50km/h?

W miescie nie tylko jest 50 km/h :-)

Hehe, no przecie偶 wiesz o czym pisz臋 :)

ps. w moim mie艣cie jest tylko 50, no mo偶e jeszcze strefy 20-30 :)

Data: 2011-09-28 06:49:24
Autor: amos
Zajechal motocykliscie droge
On 28 Wrz, 13:36, Przemys砤w Czaja <prze...@poczta.fm> wrote:
Hehe, no przecie wiesz o czym pisz :)
ps. w moim mie禼ie jest tylko 50, no mo縠 jeszcze strefy 20-30 :)

I pewnie dasz sobie reke uciac, ze nigdy nie jechales wiecej niz 50?

--
amos

Data: 2011-09-28 14:29:58
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j5v0gu$kng$1@mx1.internetia.pl...

ps. ja czasem kilku widuj臋, dziwnym trafem jed膮 na czoperkach i w dzinsach, tych najbardziej lubi臋 :)

no i co w zwi膮zku z tym, wiesz co to moda?
my艣lisz 偶e cokolwiek go te d偶insy ochroni膮 w razie czego?

Data: 2011-09-28 15:29:08
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-28 14:29, szerszen pisze:

[...]

My艣l臋, 偶e nie. Sam jednak te偶 czasem jad臋 w d偶insach, bo po prostu jest za gor膮co. Kurtk臋 i r臋kawice mam zawsze. Trudno, w 30 stopniach rezygnuj臋 z cz臋艣ci ochrony.

Data: 2011-09-28 15:53:21
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j5v7f1$cgs$1@news.onet.pl...

za gor膮co. Kurtk臋 i r臋kawice mam zawsze. Trudno, w 30 stopniach rezygnuj臋 z cz臋艣ci ochrony.

Przemek jak wida膰 tego nie rozumie

Data: 2011-09-28 16:10:42
Autor: Przemys艂aw Czaja
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "szerszen"

za gor膮co. Kurtk臋 i r臋kawice mam zawsze. Trudno, w 30 stopniach rezygnuj臋 z cz臋艣ci ochrony.

Przemek jak wida膰 tego nie rozumie

Rozumiem, tylko Ty nie chcesz powiedzie膰 wprost, 偶e motocykl po mie艣cie nie je藕dzi 50km/h :) a w takim przypadku dodatkowa ochrona jak najbardziej si臋 przydaje.

Data: 2011-09-28 14:17:20
Autor: AZ
On 2011-09-28, Przemys艂aw Czaja <przempo@poczta.fm> wrote:

Rozumiem, tylko Ty nie chcesz powiedzie膰 wprost, 偶e motocykl po mie艣cie nie je藕dzi 50km/h :) a w takim przypadku dodatkowa ochrona jak najbardziej si臋 przydaje.
No dobra. Nie jezdze po miescie 50 km/h a czasami pewnie trzy razy tyle, bez
elementow miejskiego stuntu. Cos to zmienia? --
Artur

Data: 2011-09-28 17:45:28
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-28 16:17, AZ pisze:
On 2011-09-28, Przemys艂aw Czaja<przempo@poczta.fm>  wrote:

[...]

Stan臋 po Twojej stronie ;): ja te偶 przekraczam pr臋dko艣膰 (czasem). Staram si臋 jednak, by nie przekracza膰 o wi臋cej ni偶 30 km/h, zwykle o 20.
Niejeden samoch贸d mnie wyprzedza.

Ale to o niczym nie 艣wiadczy. Cho膰 nie: masowo艣膰 tego wykroczenia 艣wiadczy o tym, 偶e przepisy s膮 b艂臋dne. Gdyby ograniczenia ustawia膰 z g艂owi膮 - stosowa艂bym si臋 do nich bardziej. Dow贸d? - Po podniesieniu w Gdyni niekt贸rych ogranicze艅 z 50 do 70 moja pr臋dko艣膰 na tych odcinkach wzros艂a z 75 do 80.

Data: 2011-09-29 08:40:44
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j5v9t6$npv$1@mx1.internetia.pl...

Rozumiem, tylko Ty nie chcesz powiedzie膰 wprost, 偶e motocykl po mie艣cie nie je藕dzi 50km/h :)

po mie艣cie, Warszawie, to nawet policja nie je藕dzi przepisowe 50km/h tak偶e co to za argument?

Data: 2011-09-29 09:54:59
Autor: Przemys艂aw Czaja
[...]

Pewnie 偶aden, ale fajnie czasem podyskutowa膰.
Za艂ozy艂em sobie, 偶e skoro na skuterku mo偶na 艣miga膰 50 bez pancernej zbroi to i na motocyklu si臋 da :)

Pozdr贸wki

Data: 2011-09-29 10:54:51
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j6188n$if9$1@mx1.internetia.pl...

Pewnie 偶aden, ale fajnie czasem podyskutowa膰.
Za艂ozy艂em sobie, 偶e skoro na skuterku mo偶na 艣miga膰 50 bez pancernej zbroi to i na motocyklu si臋 da :)

ale zrozum to, da si臋, dop贸ki nic si臋 nie stanie to si臋 da, ale nawet na skuterku widzia艂em kolesia w d艂ugich nakolannikach, takich do po艂owy goleni, problem w tym, 偶e jak si臋 wygruzi taki kole艣 nawet na skuterku, to i tak mo偶e si臋 nie藕le po艂ama膰 czy poobciera膰, a jakby jecha艂 w kombinezonie, wyszed艂by bez szwanku

to 偶e kto艣 nie zak艂ada zbroi, to jego wyb贸r, 艣wiadomo艣膰 ryzyka, czy wspomniana moda :)

w nadmorskich miejscowo艣ciach w lecie nawet na du偶ych szlifierkach widuje si臋 go艣ci w klapkach i kr贸tkich spodenkach, co nie znaczy, 偶e to bezpieczny spos贸b poruszania si臋 na moto

Data: 2011-09-29 11:07:10
Autor: Przemys艂aw Czaja
[...]

Zasadniczo zgadzam si臋 ze wszystkimi Twoimi argumentami, tylko czy nie jest czasem tak, 偶e zbroja podobnie jak ABS,ESP w samochodach pod艣wiadomie prowokuje do szybszej jazdy? Ju偶 dawno nie je偶dz臋 na motorku, dlatego ciekawy jestem Twojej opinii.

Data: 2011-09-29 11:18:41
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-29 11:07, Przemys艂aw Czaja pisze:

[...]

Ka偶dy motocyklista wie, 偶e 偶adne ciuchy nie chroni膮 przed skutkami zderzenia z innym pojazdem.

Ciuchy to "karoseria". Czy jad膮c samochodem z karoseri膮 jedziesz agresywniej? Nie. Jedziesz "jak zwykle". Natomiast gdyby ci rozebrali p贸艂 samochodu - jecha艂by艣 niezwykle ostro偶nie. Podobnie z motocyklem - bez ciuch贸w je藕dzi艂bym jeszcze ostro偶niej.

Ci "agresywni motocykli艣ci" - to naprawd臋 nieliczna grupa. Wi臋kszo艣膰 z nich uczestniczy w wypadkach "nie ze swojej winy" i ko艅czy karier臋.

Data: 2011-09-29 11:23:37
Autor: Marcin N
Zajechal motocykliscie droge
Dodam jeszcze, 偶e staram si臋 analizowa膰 wszystkie wypadki, jakie "wpadn膮 mi w r臋ce". Mia偶d偶膮ca wi臋kszo艣膰 nie mia艂aby w og贸le miejsca, gdybym to ja by艂 jedn膮 ze stron.

Sobies艂aw Zasada pisa艂: 90% wypadk贸w "nie z twojej winy" - da si臋 unikn膮膰.

Co roku kilka razy kto艣 mi zaje偶d偶a drog臋, wymusza pierwsze艅stwo a nawet 2 razy otwarto przede mn膮 drzwi w korku. Jestem ca艂y i zdrowy. Taki jest ten "motoryzacyjny 艣wiat" - ka偶demu z nas przez lata MUSZ膭 przytrafia膰 si臋 takie sytuacje i trzeba umie膰 ja przewidywa膰 i unika膰 skutk贸w.

Data: 2011-09-29 11:38:01
Autor: kakmar
Zajechal motocykliscie droge
Dnia 29.09.2011 Przemys艂aw Czaja <przempo@poczta.fm> napisa艂/a:
[...]
Do szybszej jazdy prowokuje szybki pojazd, nie nie tak, do szybkiej jazdy prowokuje mo偶liwo艣膰 艂atwego i szybkiego ;) osi膮gni臋cia du偶ej pr臋dko艣ci.
Na niekt贸rych to dzia艂a bardziej, na innych mniej. 艁atwo艣膰 pokazania sobie jaki si臋 jest naj. prowokuje ryzykowne zachowania. Problem jest kiedy kieruj膮cy nie potrafi oceni膰 ryzyka. Wiara w r贸偶ne gus艂a, czy niezwyk艂e mo偶liwo艣ci pojazdu i w艂asne, nie poprawia mo偶liwo艣ci oceny sytuacji na drodze. Ale por贸wnanie ABS,ESP do kombinezonu motocyklisty jest b艂臋dne. To dzia艂a dopiero gdy dupa jest na asfalcie, tak jak poduszka w aucie gdy zderzak spotyka drzewo. Podobnie te偶 mo偶e pom贸c,
albo i nie da膰 rady. Nie s膮dz臋 偶eby kto艣 zapierdalaj膮c zak艂ada艂 偶e si臋
rozbije i wtedy ochraniacze i kask czy pasy i poduszki go uratuj膮.  Jazda po drodze w dodatku niewiele uczy, ot je藕dzi si臋 i w sumie nic si臋 nie dzieje. O ten zapierdala i mu si臋 udaje, to pewnie mnie te偶 si臋 uda.
Zw艂aszcza 偶e mam przecie偶 lepsz膮 fur臋, czy motocykl i og贸lnie jestem lepszy. Zwykle si臋 udaje, gdyby si臋 nie udawa艂o, niewielu by dzi艣 dojecha艂o do roboty. Nawet dzwon cz臋sto nie uczy, zawsze mo偶na sobie wyt艂umaczy膰 偶e to nie ja, to co艣 tam, czy lepiej kto艣 tam by艂 przyczyn膮. Dopiero du偶y placyk, p艂yta po艣lizgowa, najlepiej tor (tyle 偶e z tym jest spory problem) czego艣 uczy. Tam dopiero wielu sobie u艣wiadamia 偶e skoro innym wychodzi a mi nie, to mo偶e nie umiem je藕dzi膰. To mo偶e albo si臋 naucz臋, co boli i kosztuje, albo nie b臋d臋 zapierdala艂 tylko je藕dzi艂 ostro偶nie. Bo jak si臋 bardzo nie uwa偶a to cuda si臋 dziej膮.
Mo偶e sobie znajd臋 inn膮 ekscytuj膮c膮 rozrywk臋.
Tylko 偶e b.niewielu pr贸buje si臋 szkoli膰 na tyle by zobaczy膰 gdzie s膮 granice w艂asnych mo偶liwo艣ci. Wi臋kszo艣ci wystarczy 偶e na drodze si臋 zwykle udaje.

--
kakmaratgmaildotcom

Data: 2011-09-29 13:54:15
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j61cg2$jdj$1@mx1.internetia.pl...

Zasadniczo zgadzam si臋 ze wszystkimi Twoimi argumentami, tylko czy nie jest czasem tak, 偶e zbroja podobnie jak ABS,ESP w samochodach pod艣wiadomie prowokuje do szybszej jazdy?

nie, do szybkiej jazdy prowokujesz si臋 sam, czasem jest to fun, czasem nerwy, czasem chwila zapomnienia, w 偶yciu nigdy nie s艂ysza艂em od nikogo, 偶e lubi je藕dzi膰 szybko dlatego 偶e ma fefnascie poduszek powietrznych i pincet system贸w bezpiecze艅stwa, ja osobi艣cie najbardziej szala艂em "kredensem", a potem mi przesz艂o z wiekiem

Data: 2011-09-29 14:22:10
Autor: Artur Ma艣l膮g
W dniu 2011-09-29 13:54, szerszen pisze:
[...]

Zgodz臋 si臋 偶e, takiej argumentacji mog艂e艣 nie s艂ysze膰 (poniewa偶 to zasadniczo bzdura), jednak faktem jest, 偶e coraz lepsze samochody
i coraz lepsze drogi umo偶liwiaj膮 ludziom szybsz膮 jazd臋 z tej prostej
przyczyny, 偶e jest zwyczajnie 艂atwiej to osi膮gn膮膰. Nieistotne jest to,
czy s膮 poduszki, ABS itd. - zwyczajnie 艂atwiej si臋 je藕dzi. Szwedzi
takie badania prowadzili na przestrzeni dziesi膮tek lat i pewnie nadal
prowadz膮, poniewa偶 jest to podstawa do poprawiania bezpiecze艅stwa.

ja osobi艣cie najbardziej szala艂em
"kredensem", a potem mi przesz艂o z wiekiem

No tak - ja najbardziej to chyba komarkiem szala艂em ;)
Niestety, niekt贸rym to z wiekiem nie przechodzi.

Data: 2011-09-28 19:51:39
Autor: Gotfryd Smolik news
Zajechal motocykliscie droge
On Wed, 28 Sep 2011, szerszen wrote:

U縴tkownik "Przemys砤w Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa

Widzia砮 kiedy rowerzyst w kozaczkach  i sk髍zanym kombinezonie latem podczas upa硊?

a ilu to rowerzyst體 widzia砮 p阣z眂ych ulicami z pr阣ko禼i 50km/h?

  To zale縴 w kt髍ym miejscu obserwuje ;)
  Nie wiem sk眃 piszesz, ale je秎i np. z W-wy, to rozumiem 縠 oczekujesz
takich pr阣ko禼i w mie禼ie niemal p砤skim jak st蟪 ;) (kilka skarp na
krzy jest, wiem, ale i tak niewysokie oraz nie wiem czy gdzie tam da
si sensownie rowerem pojecha).

pzdr, Gotfryd

Data: 2011-09-29 08:42:38
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U縴tkownik "Gotfryd Smolik news" <smolik@stanpol.com.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:Pine.WNT.4.64.1109281946510.4068@quad...

[...]

mo縠 Belwedersk w d蟪, mo縠 z placu 3 krzy縴 da硂 by si rowerkiem tyle wyci眊n辨, ale te rower poruszany jest si潮 mi甓ni i jakby si na nim ubra jeszcze w ochronny str骿, to mo縩a wykorkowa ;)

Data: 2011-09-28 12:31:10
Autor: flower
Zajechal motocykliscie droge
U偶ytkownik "Przemys艂aw Czaja" <przempo@poczta.fm> napisa艂 w wiadomo艣ci

U偶ytkownik "Marcin N"

> [...]

ja Ci na motor w upale wsiada膰 nie kaza艂em. Wybra艂e艣 taki rodzaj
transportu, to pono艣 tego wyboru konsekwencje.

Ponosi. Poci si臋. Ale z drugiej strony wybra艂 taki 艣rodek transportu, kt贸ry
mu pozwala na objechanie t艂oku na skrzy偶owaniu; w zasadzie to co to
przeszkadza samochodziarzom? Nie blokuj膮 ich przecie偶 te motory po starcie.

--
"呕a艂uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-09-28 12:32:51
Autor: Marcin N
Zajechal motocykliscie droge
W dniu 2011-09-28 12:12, Przemys艂aw Czaja pisze:

U偶ytkownik "Marcin N"

Sam nie tr膮bi臋 ani nie burcz臋 silnikiem, ale zwracam uwag臋
samochodziarzom na jedno: stoj膮c w ciep艂y dzie艅 w korku - motocyklista
zwyczajnie topi si臋 we w艂asnym pocie.

C贸偶 to za argument?

Jest to argument niezwykle istotny dla jednej ze stron sporu. Syty g艂odnego nie zrozumie st膮d nie dziwi臋 si臋, 偶e tak reagujesz i nie oczekuj臋 specjalnych wzgl臋d贸w.

Po prostu poda艂em argument, o kt贸rego istnieniu ma艂o kto wie.

Data: 2011-09-28 12:54:32
Autor: Przemys艂aw Czaja
[...]

Szczerze to nigdy nie pomy艣la艂em o tym pod tym k膮tem :)
Mo偶e dlatego, 偶e w czasach gdy ja je藕dzi艂em na motocyklu czy jakim艣 tam komarku, je藕dzi艂o si臋 w kr贸tkich gatkach, bez kasku i r臋kawiczek i ca艂ej tej otoczki (na motocyklu oczywi艣cie w kasku) i by艂a to zajefajna sprawa gdy patrzy艂o si臋 na upoconych samochodziarzy maj膮c wiaterek we w艂osach:)

Pozdr贸wki

Data: 2011-09-28 12:29:23
Autor: flower
> [...]

Sam nie tr膮bi臋 ani nie burcz臋 silnikiem, ale zwracam uwag臋
samochodziarzom na jedno: stoj膮c w ciep艂y dzie艅 w korku - motocyklista

No niestety, wyrywanie lasek ma swoj膮 cen臋 :)

--
"呕a艂uj za dowcipy, synu!"
   Tytus, Romek i A'Tomek, ks. VIII

Data: 2011-09-28 19:35:19
Autor: Andrzej Kubiak
Zajechal motocykliscie droge
Dnia Wed, 28 Sep 2011 12:00:49 +0200, Marcin N napisa(a):

Sam nie tr眀i ani nie burcz silnikiem, ale zwracam uwag samochodziarzom na jedno: stoj眂 w ciep硑 dzie w korku - motocyklista zwyczajnie topi si we w砤snym pocie.

Skoro ju wzi背e si za rozs眃ne wyja秐ianie zachowa motocyklist體,
wyt硊macz mi to:
Prawie co rano na DK11 mijam si z jednym mot髍em jad眂ym z w潮czonym lewym
kierunkowskazem. Jedzie (na oko oczywi禼ie) nieco poni縠j dopuszczalnej,
napotykam si na niego w r罂nych miejscach na odcinku oko硂 kilometra, na
rzeczonym odcinku zreszt za bardzo nie ma gdzie skr阠i, nikogo nie
wyprzedza. O kij mu chodzi?

AK

Data: 2011-09-28 19:41:04
Autor: Marcin N
W dniu 2011-09-28 19:35, Andrzej Kubiak pisze:
[...]

To proste:
Do kierunkowskazu ma pod潮czone ogrzewanie lewej manetki i grzeje sobie lew d硂.
痚 te takie oczywisto禼i musz t硊maczy...
;)

Data: 2011-09-28 20:48:03
Autor: RoMan Mandziejewicz
Zajechal motocykliscie droge
Hello Andrzej,

[...]

Jak to! To nie wiesz? W motocyklach jest specjalna funkcja ch硂dzenia
dzia砤j眂a tylko z lewym kierunkowskazem!

--
Best regards,

Data: 2011-09-29 16:59:04
Autor: Andrzej Kubiak
Zajechal motocykliscie droge
Dnia Wed, 28 Sep 2011 20:48:03 +0200, RoMan Mandziejewicz napisa(a):

Jak to! To nie wiesz? W motocyklach jest specjalna funkcja ch硂dzenia
dzia砤j眂a tylko z lewym kierunkowskazem!

Ustalcie mo縠 z Marcinem wsp髄n wersj :)

AK

Data: 2011-10-02 17:12:55
Autor: Grejon
[...]

Pewnie Motyli駍ki si na motor przesiad.

--
Grzegorz Jo馽a    GG: 7366919    JID:grejon@jabber.aster.pl
Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

Data: 2011-10-02 17:20:26
Autor: jerzu
On Sun, 02 Oct 2011 17:12:55 +0200, Grejon <grejon83@gmail.com> wrote:

Pewnie Motyli駍ki si na motor przesiad.

Nie wywo硊j...

Data: 2011-09-29 09:40:34
Autor: BaX
Zajechal motocykliscie droge

Nie popieram, ale mi硂 by硂 popatrze, maj眂 w pami阠i w砤sna bezsilno舵
wobec terroru motocyklist體.

a c罂 takiego Ci motocykli禼i CI zrobili, ze jestes taki bezsilny wobec nich?

W niedziele mia砮m w砤秐ie popis jacy motocykli禼i mog by "cool", o zgrozo nie byli to uzytkownicy szlifierek tylko "harlejowcy". Pogoda 砤dna wi阠 wysyp tego by spory, okolice 痽wca, /te 砤dne odcinki nowych oddanych dr骻/. Jedzie taki skurwiel jeden z drugim i zamiast skoro jedzie wolniej jecha przy prawej kraw阣zi /wzd硊 lini/ gdzie jeszcze w prawo ma asfaltowy pas awaryjny to nie, widz眂 auta baran zje縟za do lewej i jedzie 秗odkiem 縠by go nie wyprzedzi.
Na kilku kt髍ych jecha硂 jeden by wibitnym cymba砮m, jak go wyprzedzili to jeszszcze si odgra縜. Temu wpierdol nale縜 si 100%.

Data: 2011-09-28 09:07:03
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i grup dyskusyjnych:j5uggj$5qk$1@node2.news.atman.pl...

Nie popieram, ale mi硂 by硂 popatrze, maj眂 w pami阠i w砤sna bezsilno舵 wobec terroru motocyklist體.

biedactwo, a gdzie oni ci tak terroryzuj?

Data: 2011-09-28 11:56:03
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 28.09.2011 09:07, szerszen pisze:

U縴tkownik "WW" <wuwu0@vp.pl> napisa w wiadomo禼i grup

Nie popieram, ale mi硂 by硂 popatrze, maj眂 w pami阠i w砤sna
bezsilno舵 wobec terroru motocyklist體.

biedactwo, a gdzie oni ci tak terroryzuj?

No jak to gdzie? W korku. Bo on stoi, a oni jad - i gul mu skacze.

Data: 2011-09-28 23:43:35
Autor: PMG
  W dniu 2011-09-28 08:57, WW pisze:

Nie popieram, ale mi硂 by硂 popatrze, maj眂 w pami阠i w砤sna bezsilno舵 wobec terroru motocyklist體.

Ja te nie popieram cho bardzo niemi硂 by硂 popatrze. Ostatecznie motocyklista czy inny jedno秎ad to s砤bszy uczestnik ruchu i w砤秐ie dlatego, powinni秏y im pomaga. Bo po prostu s s砤bsi.

Niestety zdarzy硂 si tak, 縠 motocyklista wbi si w m骿 baga縩ik (z jego ewidentnej winy) i zdrowo si pot硊k. Powiedz gdzie przebiega Twoja granica mi阣zy zdenerwowaniem - bo zniszczy samoch骴 - a empati - bo jednak do licha on potrzebuje pomocy? Co musi si sta, 縠by zamiast w禼iek硂禼i okaza ch赕 pomocy?

Przy okazji: ch硂pak prze縴 ale by mocno po砤many.

Data: 2011-09-29 12:38:26
Autor: WW
W dniu 2011-09-28 23:43, PMG pisze:
[...]

A wiec dlaczego, wiedz眂 o tym, dorobili si opinii "dawc體 narz眃體" ?.
Pracowa硑 na to setki motocyklist體 przez wiele lat, aby motocyklista sta si synonimem szale馽zej jazdy, nieposzanowania przepis體 i arogancji na drodze.
Nigdy nie twierdzi砮m, 縠 tacy s wszyscy, ale wi阫szo舵 na to zapracowa砤, a ci nieliczni, jad眂y przepisowo, po prostu cierpi.

Data: 2011-09-29 11:39:49
Autor: kamil
On 29/09/2011 11:38, WW wrote:
[...]

Z motocyklami jest troch jak z kibicami. Wszyscy twierdz, 縠 to ma砤 grupka, wszyscy o tym wiedza, ale poci眊i jednak same si nie rozpierdalaj i kto za to musi p砤ci.

--
Pozdrawiam,
Kamil

http://bynajmniej.net

Data: 2011-09-28 09:06:03
Autor: szerszen
Zajechal motocykliscie droge

U偶ytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci grup dyskusyjnych:j5te52$n2b$1@inews.gazeta.pl...

To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge

frajerem to ty jeste艣, matole bez szko艂y i prawka

Data: 2011-09-28 09:31:02
Autor: nom
[...]

Motocyklista oczywi艣cie z艂ama艂 przepisy ruchu drogowego, ale to kierowca samochodu pierwszy go uderzy艂. Od wymierzania sprawiedliwo艣ci jest policja, s膮d. :-)

Data: 2011-09-28 11:00:01
Autor:
Zajechal motocykliscie droge
U偶ytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:j5uig0$jah$1inews.gazeta.pl...

[...]

Eeee... w... Rosji? W Rosji policja, s膮d itp. sa wy艂膮cznie od uwiarygodniania wersji wydarze艅 przedstawionej przez media ;-)
To tylko u nas strzeg膮 sprawiedliwo艣ci. I prawa. I ewentualnie spuszcza wpierdol kibolom lub aresztuj膮 jakiego艣 studenta.

--
MW

Data: 2011-09-28 14:21:31
Autor: AL
[...]

a ja zaluje, ze motocyklista nie dal z glowki temu drugiemu burakowi z tego auta (jak jeszcze byl w kasku) - byloby po sprawie.

Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym po stronie motocyklisty.

--
pozdr
Adam (AL)

Data: 2011-09-28 05:27:06
Autor: grzech
[...]

kask za mocno "znaczy" po to go zdj背 :-)

Data: 2011-09-28 14:46:48
Autor: Myjk
Zajechal motocykliscie droge
Wed, 28 Sep 2011 05:27:06 -0700 (PDT), grzech
kask za mocno "znaczy" po to go zdj膮艂 :-)

Raczej mocno ogranicza widoczno艣膰 i tlenu ma艂o. ;P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 06:53:45
Autor: amos
On 28 Wrz, 14:21, AL <a...@skads.tam> wrote:
Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym
po stronie motocyklisty.

Wierz mi, takie (lub podobne takze pieniace troche krew w zylach)
zdarzaja sie motocyklistom od czasu do czasu.

Mysle, ze jedna z wazniejszych umiejetnosci kierowcow jednosladow jest
opanowanie nerwow. Bylbym jednak za tym, aby nie klepac auta, ktore
zajechalo droge, zachowac zimna krew i odjechac w sina dal.

Zreszta nie wiemy, co wydarzylo sie zanim goscie wjechali w kadr. Moze
kierowcy auta nerwy puscily z mniej blahego powodu niz tylko fakt, ze
zostal wyprzedzony.

--
amos

Data: 2011-09-28 17:17:39
Autor: Cavallino
Zajechal motocykliscie droge
U偶ytkownik "AL" <adam@skads.tam> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

Mimo, ze na motorze nie jezdze, to w tym przypadku calkowicie stanalbym po stronie motocyklisty.

A ja bym mu nakopa艂, jak dok艂adnie ka偶demu kt贸ry celowo zabiera si臋 do t艂uczenia mojego samochodu.

Zajechal motocykliscie droge