Zajechal motocykliscie droge

Data: 2011-09-27 23:34:46
Autor: Przemysław Czaja
Zajechal motocykliscie droge

Użytkownik "news-gazeta"

Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

http://www.smog.pl/wideo/48037/uliczne_mma_ostro/

Niestety w tym przypadku kierowca samochodu to przygłup kompletny, motor nie zrobił nikomu nic złego, nie stanowił żadnego zagrożenia. Jak ponadto widać kierowca samochodu to pajac i lekkie klepnięcie w pysk (tak sądzę po zamachu motocyklisty) pozbawiło go przytomności - uderzył zresztą pierwszy, więc motorek się bronił...dzielnie zresztą, bo w pewnech chwili to we 4 na niego poszli. Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

Pozdrówki

Data: 2011-09-27 23:17:44
Autor: G Nowak
[...]

Dokladnie. Watkotworca widocznie popiera lanie w morde wszystkich, ktorzy probuja go wyprzedzic - mam nadzieje, ze tyczy sie rozwiez tych niebieskich pojazdow uprzywilejowanych ;)

--
Pozdr

Data: 2011-09-28 08:33:26
Autor: Myjk
Zajechal motocykliscie droge
Tue, 27 Sep 2011 23:34:46 +0200, Przemysław Czaja
Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

Jak ogólnie nie lubię motocyklistów (wybranych :P) ot choćby dzisiaj rano
jeden mi silnikiem brzęczał (piekielnie tego nie znoszę, bo jak mam
możliwość, to robię miejsce motocyklistom) widząc, że jest kocioł na
skrzyżowaniu i nie mam jak mu zrobić miejsca. Jak drugi raz zaczął mi
pierdzieć i zaglądać w szybę boczną, to się wk*em i mu nabluzgałem bez
ostrzeżenia (za co w sumie piętno dla mnie), tak tutaj kierowca blaszaka (i
reszta) to jakaÅ› lama do kwadratu -- leci z Å‚apami, a za chwile pada jak
kłoda. :P

--
Pozdor Myjk
xcarlink *MP3* player

Data: 2011-09-28 09:07:03
Autor: Massai
Przemysław Czaja wrote:

> [...]

bronił...dzielnie zresztą, bo w pewnech chwili to we 4 na niego
poszli. Jak dla mnie kierowca motocykla jest bohaterem!

"lekkie klepnięcie w pysk"... Motocyklista to ewidentnie bokser (w
okolicach 1 min widac naprawdę niezłą pracę nóg ;-)), i taki
zamachowy cios może być w wykonaniu zawodowca bardzo skuteczny ;-)

--
Pozdro
Massai

Data: 2011-10-02 19:29:15
Autor: mk4
On 2011-09-27 23:34, Przemysław Czaja wrote:

Użytkownik "news-gazeta"

[...]

No rozumiem, ze dla ciebie przejechanie na czerwonym swietle (bo stajemy przed sygnalizatorem) to nic zlego.
No to gratuluje.
Osobiscie jesli jest miejsce i mozna przejechac to w porzadku - a jak nie ma to nalezy czekac jak wszyscy - czego wielu (moto)cyklistow zdaje sie w ogole nie pojmowac. Natomiast jak widze u nas takiego losia, ktory jedzie do przodu a nastepnie mija sygnalizator nadajacy sygnal czerwony i sytuuje sie gdzies z przodu to pytam sie - gdzie sa niebiescy i czemu ten koles nie dostal mandatu i punktow za zignorowanie czerwonego swiatla.

--
mk4

Zajechal motocykliscie droge