Zajechal motocykliscie droge

Data: 2011-09-28 09:31:02
Autor: nom
Zajechal motocykliscie droge

Użytkownik "news-gazeta" <news-gazeta@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5te52$n2b$1inews.gazeta.pl...
To mi sie podoba, zajechal frajerowi droge - tak jak oni zajezdzaja nam.
Jeszcze mogli mu skasowac ten dwukolowiec, to by sie petak nauczyl.
Co skurwielowi przyzwala na to by wysuwal sie na przod?

Motocyklista oczywiście złamał przepisy ruchu drogowego, ale to kierowca samochodu pierwszy go uderzył. Od wymierzania sprawiedliwości jest policja, sąd. :-)

Data: 2011-09-28 11:00:01
Autor:
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:j5uig0$jah$1inews.gazeta.pl...

[...]

Eeee... w... Rosji? W Rosji policja, sąd itp. sa wyłącznie od uwiarygodniania wersji wydarzeń przedstawionej przez media ;-)
To tylko u nas strzegą sprawiedliwości. I prawa. I ewentualnie spuszcza wpierdol kibolom lub aresztują jakiegoś studenta.

--
MW

Zajechal motocykliscie droge