Zajechal motocykliscie droge

Data: 2011-09-28 02:39:20
Autor: mAro
Zajechal motocykliscie droge
On Sep 27, 11:10 pm, news-gazeta <news-gaz...@gazeta.pl> wrote:

Takie tam,

Nie lubię motocyklów, bo hałasują. Taki brak zrozumienia dla innych -
czy to idę z wózkiem z dzieckiem, czy zajadam shitburgera na
świętokrzyskiej.

Nie lubię rowerzystów - bo jak idę po skaryszaku, czy natolinie, to
nie mogę dzieci w "free mode" puścić bo nap*&#dalają.

Poczty też nie lubię....

Ale, żebym miał jechać samochodem i cały czas na "czuwaniu" myślał kto
mnie wkurwia, a tym bardziej działał w kierunku prostowania
czegokolwiek to już masakra. Żebym miał chodzić gdziekolwiek i myśleć
co mnie wk&(wia to też bez sensu.

No ale, gdyby nagrać myśli większości kierowców w PL to było by :
"kurwa, kutas, gdzie zapierdala, co się gapi, tępe bydle, ale gówno,
ha - baba, tępa suka, i znowu zajebali drogę, co kurwa nie skręca,
pojebany ?....." i tak cały czas.

No a pewnie w raju (może w Bawarii, Szwajcarii, Szwecji, nie wiem):
"hmmm ciekawe czy kupił coś na obiad, ten kutas w pracy mnie wkurwia,
muszę zapłacić za przedszkole, w wakacje pojadę nad bałtyk"

No ale to samo, co w samochodzie, dzieje się w kolejce na poczcie, czy
w markecie. Mentalność :). Co gorsza, kuzyn z petersburga mówił mi, że
ruskie są też wyluzowane na codzień. Kim jesteśmy ?

Pozdrawiam i życzliwości życzę (której też u nas nie brakuje).
Ciao

Data: 2011-09-28 10:05:02
Autor: AZ
On 2011-09-28, mAro <whatlogin@gmail.com> wrote:

Nie lubię motocyklów, bo hałasują. Taki brak zrozumienia dla innych -
czy to idę z wózkiem z dzieckiem, czy zajadam shitburgera na
świętokrzyskiej.

W tym miejscu pragne zaznaczyc, ze lanserskie towarzystwo z pod
McDonalda na swietokrzyskiej nie powinno byc dla Ciebie wyznacznikiem
tego jak wyglada motocyklista ;-) Ot zrobili zakaz pod kolumna to sobie
znalezli inne miejsce w ktorym jest sporo ludzi. Wiec spokojnie jedzac
Wiesmacka napawaja sie tym, ze ludzie ogladaja ich motocykle...

--
Artur

Data: 2011-09-28 23:41:57
Autor: mAro
On 28 Wrz, 12:05, AZ <artur.zabron...@gmail.com> wrote:
W tym miejscu pragne zaznaczyc, ze lanserskie towarzystwo z pod
McDonalda na swietokrzyskiej nie powinno byc dla Ciebie wyznacznikiem
tego jak wyglada motocyklista ;-)

Ależ jasne, właśnie mi o to chodzi. Przejedzie ktoś z rykiem i w tym
dokładnie momencie mnie to zjeża. Ale nie uważam, że to miało by być
treścią mojego życia. Takiego motocyklisty, który wyjeżdża przed
kolumnę bym pewnie w ogolę nie dostrzegł :)

Pozdrawiam!

Data: 2011-10-02 17:02:20
Autor: jerzu
Zajechal motocykliscie droge
On Wed, 28 Sep 2011 10:05:02 +0000 (UTC), AZ
<artur.zabronski@gmail.com> wrote:

[...]

A jak nazwać towarzystwo, co po Puławskiej zapierdziela w te i nazad,
od Wałbrzyskiej do Poleczki, najczęście po godzinie 22.00? --
http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2011-09-28 12:33:11
Autor: Mirek Ptak
Dnia 2011-09-28 11:39,  *mAro* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
Mentalność:). Co gorsza, kuzyn z petersburga mówił mi, że
ruskie są też wyluzowane na codzień. Kim jesteśmy ?

Ten film jest z Rosji.

Pozdrawiam - Mirek
President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )dronet(kropek) p l

Data: 2011-09-29 00:14:36
Autor: Jaroslaw Berezowski
Zajechal motocykliscie droge
Dnia Wed, 28 Sep 2011 02:39:20 -0700, mAro napisał(a):

Nie lubię motocyklów
Nie lubię rowerzystów
Poczty też nie lubię....
Do listy na  1 miejsce dopisałbym lodziarza z Family Frost. Skurwiel swoim wyjcem latem mnie budzi z drzemki.

Hehe. Skąd wziąłeś ten przykład? :)

--
Jaroslaw "jaros" Berezowski

Data: 2011-09-28 23:54:41
Autor: mAro
On 29 Wrz, 00:14, Jaroslaw Berezowski <prezyd...@gov.pl> wrote:

Do listy na  1 miejsce dopisałbym lodziarza z Family Frost. Skurwiel
swoim wyjcem latem mnie budzi z drzemki.

a co powiesz na gościa, który jedzie 20kmh przed tobą z billboardem i
szczekaczką ;)

> ?....." i tak cały czas.
Hehe. Skąd wziąłeś ten przykład? :)

Miałem okazję jechać w życiu z co-najmniej trzema takimi osobami, dla
których to co, się dzieje na drodze jest treścią samą w sobie. Może
nie do końca w ten sposób to wyrażają, ale ogólnie ciągłe spięcie,
pochylona do przodu, lub środkowa aktywna pozycja, szybkie ruchy, no
i....podstawowy cel - wybrnąć z tego bagna frajerów, którzy są
dookoła :)
Na 100% ci z tego filmiku (tak, tak okazuje się, że to w RU) tak
właśnie spędzają czas w puszce.

No ale, każdy ma jak chce albo jak na to zasłużył. Szkoda nerwów.

Pozdrawiam!

Zajechal motocykliscie droge