Zajęcia samochodu przez warsztat podczas naprawy powypadkowej

Data: 2011-10-22 08:28:28
Autor: made myself
Zajęcia samochodu przez warsztat podczas naprawy powypadkowej
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
"Właściciele hondy przed pójściem do sądu próbowali w inny sposób odzyskać samochód. Wraz z mecenasem i policjantami udali się do warsztatu, licząc, że odzyskają samochód. Niewiele wskórali.
Okazuje się, że nie była to pierwsza wizyta policji w tym serwisie. Wcześniej o pomoc prosili ją inni klienci warsztatu.

Niech mi ktoś jeszcze kiedyś powie, że Polska to kraj prawa, chętnie się pośmieję. A swoją drogą, to co to za policja? W takich sytuacjach sprawę ma rozstrzygnąć sąd, a mechanik ma zwrócić samochód. Co to znaczy, że on
im go nie dał i to w obecności policji? Są dokumenty, zlecenie naprawy,
właściciel samochodu i koniec. Mój znajomy w podobnej sytuacji był 2 czy 3
razy u mechanika z policją i to samo. Nawet jeden jakiś wyżej postawiony
policjant mu powiedział, że tacy z patrolu jak z nim pojechali, to się nie znają na prawie i oni to się nadają najwyżej do spraw tego typu, że ktoś karasia poza sezonem złowi za dużego :D I chyba taka jest smutna prawda.

Pozdrawiam,
made_myself

--

Zajęcia samochodu przez warsztat podczas naprawy powypadkowej