Zajecie wierzytelno?ci - "wej?cie na pensje"

Data: 2011-06-19 03:56:16
Autor: JaMyszka
W dniu piątek, 17 czerwca 2011, 21:28:48 UTC+2 użytkownik SDD napisał:
> Sprawdziæ w s±dzie czy wys³ano wezwanie, na jaki adres i czy wróci³o siê
> wezwanie czy zwrotka (i kto podpisa³, je¿eli zwrotka).
> Na razie nie wiemy, czy prawid³owo Ciê zawiadomiono.
Moze firma Raport ma "patenty" i np. jej wyslannicy awiza sprzataja ze skrzynek :)
W dzikiej PL wszystkiego sie mozna spodziewac.

Takie sytuacje były już w PRL. Moja znajoma wówczas miała identyczną sytuację i, niestety, musiała spłacać. Ale wtedy nie było Internetu i pl.soc.prawo.
Wydaje mi się, że "Raport" nie po to skupuje przedawnione długi, by na nich nie zarabiać. Ot, ma odpowiednie kontakty z gmachem sądu (wcale to nie muszą być koneksje;p).

--
Pozdrawiam :)
JM

Zajecie wierzytelno?ci - "wej?cie na pensje"