Zakładać już zimówki?

Data: 2010-10-01 21:49:57
Autor: DoQ
Zakładać już zimówki?
V-Tec pisze:
Żartowałem :))
A jakby się ktoś poważnie pytał, to V-Tec zaleca wymianę opon na zimowe kilka dni przed 1.11. Mróz i tak przyjdzie (ryzyko gołoledzi), śnieg i tak spadnie, a jak spadnie to będzie za późno (makabryczne kolejki).

Ja zakladam w przyszlym tyg., za 2tyg mam zamiar pojechac w gory wiec moze byc licho na letnich ;)

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-10-01 22:00:24
Autor: Artur Maśląg
Zakładać już zimówki?
W dniu 2010-10-01 21:49, DoQ pisze:
(...)
Ja zakladam w przyszlym tyg.,

Ja tam nie wiem kiedy, niemniej zastanawiałem się, czy tego nie zrobić
jakoś teraz, by kolejek uniknąć. Letniaki dożyły swojego przebiegu :)

za 2tyg mam zamiar pojechac w gory wiec moze byc licho na letnich ;)

W górach to różnie bywa - 2 lata temu, wrzesień, pobudka i wyjazd,
a tu szklanka, skrobanka i zimnowato :)

Data: 2010-10-01 23:50:28
Autor: DoQ
Zakładać już zimówki?
Artur Maśląg pisze:

W górach to różnie bywa - 2 lata temu, wrzesień, pobudka i wyjazd,
a tu szklanka, skrobanka i zimnowato :)

Rok temu wyjezdzalem 15 pazdziernika, jak dowalilo sniegiem to nawet zimowki beemce nie pomogly i jazda zakonczyla sie 1.5km od celu na wzniesieniu serpentynki :S

Pozdrawiam
Pawel

Data: 2010-10-02 08:46:07
Autor: Myjk
Zakładać już zimówki?
Artur Maśląg napisa�:

a tu szklanka, skrobanka i zimnowato :)

Trzeba mieć webasto na wszelki wypadek. ;)

--
Pozdor Myjk

Data: 2010-10-02 21:59:46
Autor: Artur Maśląg
Zakładać już zimówki?
W dniu 2010-10-02 10:46, Myjk pisze:
Artur Maśląg napisa�:

a tu szklanka, skrobanka i zimnowato :)

Trzeba mieć webasto na wszelki wypadek. ;)

Webasto mi atmosfery nie podgrzeje w stopniu
wystarczającym do likwidacji 'szklanki' - najwyżej
będę się mógł się poślizgać w szybciej osiągniętym
komforcie :)

Data: 2010-10-03 14:19:59
Autor: Myjk
Zakładać już zimówki?
> [...]

Webasto mi atmosfery nie podgrzeje w stopniu
wystarczającym do likwidacji 'szklanki' - najwyżej
będę się mógł się poślizgać w szybciej osiągniętym

Na szklankę zimowe opony też niewiele zdziałają.
Także przynajmniej ciepło będzie. ;)

--
Pozdor Myjk

Zakładać już zimówki?