Zakładowy fundusz socjalny w szkole - ja ayBza29udHJvbG93YcSH

Data: 2010-02-08 07:02:10
Autor: Massai
Zakładowy fundusz socjalny w szkole - ja ayBza29udHJvbG93YcSH
cinek2001 wrote:

PS. Dodatkowo - organem prowadzącym szkołę jest gmina, a wójt to
dobry kolega dyrektora szkoły...

Wiesz, tak realnie, jeśli to taka sitwa - to niewiele możecie zrobić.

Najwyżej jakiś odchodzący na emeryturę nauczyciel może ich
podpieprzyć, ale i tak niewiele to da.

Z doświadczeń nauczycieli których znam - jak dyrektor jest gnojek,
to naprawdę lepiej nie pchać łap między drzwi. Takie smutne realia.

--
Pozdro
Massai

Zakładowy fundusz socjalny w szkole - ja ayBza29udHJvbG93YcSH