Zakłamany Tusk znowu kłamie.

Data: 2012-02-07 15:35:49
Autor: jadrys
Zakłamany Tusk znowu kłamie.
W dniu 2012-02-07 07:54, Martwica mĂłzgu pisze:
Warto wiedzieć, że wbrew temu, co ciągle powtarza rząd, ACTA"wywołuje
ĹĽywe emocje" nie tylko w Polsce.

Protesty przeciwko ACTA odbywają się w całej Europie . Poniżej można
zobaczyć aktualną mapkę pokazującą, gdzie w najbliższym czasie
planowane sÄ… manifestacje:

http://di.com.pl/m/art,43343.html

"Żywe emocje"... Jaki odsetek Polaków zapytanych o opinię na ulicy poparłby ten zamach Tuska (być może wymuszony na nim przez jankesów) na wolność w necie? Nie ma tu miejsca na emocje, jest tylko jednoznaczne potępienie sprzedajnego prostytutyzmu.

Data: 2012-02-07 06:41:26
Autor: Martwica mózgu

jadrys napisał(a):
W dniu 2012-02-07 07:54, Martwica mózgu pisze:
> Warto wiedzieć, że wbrew temu, co ci±gle powtarza rz±d, ACTA"wywołuje
> żywe emocje" nie tylko w Polsce.
>
> Protesty przeciwko ACTA odbywaj± się w całej Europie . Poniżej można
> zobaczyć aktualn± mapkę pokazuj±c±, gdzie w najbliższym czasie
> planowane s± manifestacje:
>
> http://di.com.pl/m/art,43343.html

"Żywe emocje"... Jaki odsetek Polaków zapytanych o opinię na ulicy
poparłby ten zamach Tuska (być może wymuszony na nim przez jankesów) na
wolno¶ć w necie? Nie ma tu miejsca na emocje, jest tylko jednoznaczne
potępienie sprzedajnego prostytutyzmu.

Dokładnie, już nawet o Trybunale my¶lałem dla Tuska, bo on t± ustaw±
szkodzi Polsce i kocha korporację, a korporację wyniszczaj± dany
region i s± antyludzkie.

Data: 2012-02-07 20:45:56
Autor: jadry¶
W dniu 2012-02-07 15:41, Martwica mózgu pisze:

Dokładnie, już nawet o Trybunale my¶lałem dla Tuska, bo on t± ustaw±
szkodzi Polsce i kocha korporację, a korporację wyniszczaj± dany
region i s± antyludzkie.

Jasne że kiedy¶ powinien odpowiedzieć za szkody jakie ponios± obywatele polscy na skutek sprzedajnego przywódcy.

Data: 2012-02-07 20:45:51
Autor: jadryĹ›
[...]

Zamach na wolność słowa, wyrażania poglądów i inwigilacja w internecie.

Data: 2012-02-07 20:04:14
Autor: Obserwator
Zakłamany Tusk znowu kłamie.
jadrys <Che@yahoo.com> napisał(a): "Żywe emocje"... Jaki odsetek Polaków zapytanych o opinię na ulicy poparłby ten zamach Tuska (być może wymuszony na nim przez jankesów) na wolno¶ć w necie? Nie ma tu miejsca na emocje, jest tylko jednoznaczne potępienie sprzedajnego prostytutyzmu.
smolenskiej katastrofie, skoro takie teksty tu zamieszczasz.

Data: 2012-02-08 09:04:00
Autor: Pan hrabia Bobrowski
Zakłamany Tusk znowu kłamie.

Użytkownik " Obserwator" <fajny.d.arzbor.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:jgs03u$rb6$1inews.gazeta.pl...
[...]

koniecznie sprawdzic. No i wogle wyglada na to, ze duzo musisz wiedziec o
smolenskiej katastrofie, skoro takie teksty tu zamieszczasz.

Człowieku, ty chyba jeste¶ chory psychicznie! O czym ty bredzisz? Co wspólnego ma ACTA z katastrof± pod Smoleńskiem?

BBR

Zakłamany Tusk znowu kłamie.