Zakajew zatrzymany

Data: 2010-09-17 08:57:40
Autor: dK
Zakajew zatrzymany
Kręgi zblizone do Kaczyńskiego spreparowały kolejną akcję godzącą w interes kraju. Rozumiejąc w jak niezręcznym położeniu znalazłby się Polska jeden z doradców Kaczyńskiego senator Romaszewski (szacunek za 1980 r i pogarda za szkodzenie własnej ojczyźnie w 2010r.) wysłał zaproszenie do Zakajewa, poszukiwanego przez Rosję listem gończym doskonale wiedzać, że szanując porozumienia międzynarodowe polskie władze MUSZĄ go zatrzymać.
To zatrzymanie zostanie oczywiście natychmiast wykorzystane dla celów propagandowo-politycznych. Oto Tusk ramie w ramie z Puitinem niszczy marzenia o niepodległosci czeczeńskich przyjaciół. To wyjątkowo podła i cyniczna gra. Brak już jest słów żeby w cywilizowany sposób określić poczyniania tych PiSdolskich kanalii.

Zajkajew zostanie najprawdopodobniej wypuszczony po przesłuchaniu z tzw. zaleceniami żeby być stale do dyspozycji prokuratury (tzw. środek zapobiegawczy) brak wydania Zakajewa doprowadzić moze do analogicznego ochłodzenia relacji polsko-rosyjskich podobnie jak to miało kilka lat temu w przypadku Danii. Ale przecież oto chodzi PiSdolcom, żeby wywołać zimna a moze i gorącą wojnę z Rosją!

Tak oczywiście się nie musi stać. Wystarczy, że Rosja stwierdzi, że znacznie wygodniejsze jest dla niej organizowanie Kongresów Czeczeńskich w Polsce niż... w Afganistanie, czy Iranie. Co oczywiście zostanie wykorzystane przez goebelsów od PiSdolców jako współdziałanie reżimu Tuska z reżimem kremlowskim w celu pacyfikowania dążeń niepodległosciowych narodu czeczeńskiego.

dK

Data: 2010-09-17 09:13:30
Autor: dK
Zakajew zatrzymany
Okazuje się, że Zakajew sam z własnej nieprzymuszonej woli - pewnie za namową senatora - wybrał się do prokuratury.
Po drodze został zatrzymany przez policję. No to teraz PiSdolskie goebelsy będą trabić o nadużywaniu siły wobec dobrowolnego stawiennictwa się Zakajewa w prokuratorze - po prostu reżim Tuska wprowadził policyjny terror!!!

O zatrzymaniu właśnie przez policję w drodze do prokuratury informuje między innymi informacyjna TV Rossija na swoim żółtym pasku.

Straż Graniczna nie przewidziała widać jednego, że to z inicjatywy układu PiS-Zakajew ten drugi pofatuyguje się do prokuratury. No nie sądzono, że do tak haniebnej i cynicznej gry jest zdolny PiS! Teraz z tego wynika, ze głównym celem Zakajewa przybywając do Polski nie był jakiś Kongeres ale wizyta w Prokuraturze.

Jeśli Zakajew był świadomy tej gry, to po  tym zagraniu nie miałbym żadnych obiekcji , żeby odesłać gościa do Moskwy.

Na przyszłość niech struktutry państwa wiedzą ze należy w takich sytuacjach działać bezzwłocznie od razu przeciać tą grę na samej granicy i NIGDY nie liczyć na to, że PiSdolce mogą grać fair. To oszuści z krwi i kości pod każdym względem.

dK

Data: 2010-09-17 00:46:15
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
On 17 Wrz, 09:13, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

[...]

Ktoś w ministerstwie powinien beknąć za to , że Zakajewowi przyznano
wizę.

Data: 2010-09-17 09:49:23
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:23937579-9d3f-4f50-8221-c25df3c702fbs19g2000vbr.googlegroups.com...
[...]

=============

Ha! Nie ma przeszkód do wystawienia wizy. Zakajew nie stanowi zagrożenia dla naszego państwa, a to, ze ktoś jest ścigany przez Interpol nie jest przeszkodą w wydaniu wizy. I o tym Romaszewski doskonale wie.

Zresztą taka wiza była na okrągło wystawiana.

dK

Data: 2010-09-17 02:03:15
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
On 17 Wrz, 09:49, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
..
============>
, a to, ze ktoś jest ścigany przez Interpol nie jest
przeszkodą w wydaniu wizy.
Czyżby???

Data: 2010-09-17 11:06:24
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:19380771-a33d-43e4-a3c2-153921214f9ey31g2000vbt.googlegroups.com...
[...]

==============
Nie czyżby tylko tak właśnie jest.
Zapoznaj się z zasadami wydawani wiz krajowych i szengeńskich. Nie ma tam zakazu wydania takiej wizy ze względu na to, ze jest się ścigany przez Interpol.
www.msz.gov.pl

dK

Data: 2010-09-17 02:16:12
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
.> ============>
> [...]

Zapoznaj się z zasadami wydawani wiz krajowych i szengeńskich. Nie ma tam
zakazu wydania takiej wizy ze względu na to, ze jest się ścigany przez

Nic tam nie ma. Nie opisu.kiedy wiza nie może być wydana.
Na pewno też nie jest napisane, że wizy nie otrzymują osoby , które
np. panują zamordowanie przywódców państwa polskiego, albo wysadzenie
kolumny Zygmunta.
Musiałby byc taki zapis:
"Poszukiwanie osoby międzynarodowym listem gończym nie stanowi
podstawy do odmowy przyznania wizy"
Jeśli takiego zapisu nie ma, zawsze może w takiej sytuacji odmówić,
powołując się na ochronę interesów państwa.

Data: 2010-09-17 11:38:25
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

.> =============

> , a to, ze ktoś jest ścigany przez Interpol nie jest
> przeszkodą w wydaniu wizy.

Czyżby???
==============
[...]

===========================
Przeczytaj jeszcze raz a DOBRZE i znajdź przepis pozwalający na odmowę wydania wizy. Konkretnie punkt, paragraf.
Weź jeszcze pod uwagę, ze Zakajew był rezydentem w GB.

Nie ma przepisu zakazujacego! To nie PRL, że były przepisy, które trzeba było spełnić, żeby dostać wizę. To państwo demokratyczne, gdzie w przepisach są określone przypadki kiedy NIE MOŻNA dostać wizy. Rozumiesz tą różnicę? Wiem, że dla PiSu marzy się powrót do sposobu stanowienia prawa rodem z PRLu, ale w przypadku praw człowieka świat poszedł w inną niekomunistyczną drogę i w prawie musi być podane co człowiekow NIE WOLNO, a nie to co mu wolno.
Prawo do poruszania się po swiecie jest prawem człowieka.

dK

dK

Data: 2010-09-17 03:13:36
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
On 17 Wrz, 11:38, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:045236bf-33b3-48ce-a3ca-aeb838c59323v23g2000vbi.googlegroups.com...
> [...]

wolno.
Prawo do poruszania się po swiecie jest prawem człowieka.
Powiedz to pragmatycznym Amerykanom, których państwo i konstytucja
uchodzą za najbardziej demokratyczne. Oni nie sa gapami i jak mają
widzimisie to ci wizy nie dadzą i nawet sie nie będą tłumaczyć
dlaczego. Każde państwo powinno mieć i stosować instrumenty, które
będą blokowac przyjazd elementów niepożądanych.
A co do PiSu to nie wiem co ci sie roi, bo ja akurat to jestem za PO.

Data: 2010-09-17 12:30:47
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:0311bba1-87cf-4e09-943e-27ad475c0ed6t11g2000vbc.googlegroups.com...
> [...]

będą blokowac przyjazd elementów niepożądanych.
A co do PiSu to nie wiem co ci sie roi, bo ja akurat to jestem za PO.

Ameryka próbuje uchodzić za kraj demokratyczny podobnie jak PiS za Prawych i Sprawiedliwych.
Ale i  z tym widzimisię nie przesadzajmy.

dK

Data: 2010-09-17 03:22:43
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
> [...]

wolno.
Prawo do poruszania się po swiecie jest prawem człowieka.

Jeszce uzupełnienie"
# nie mogą znajdować się na liście osób, którym odmówiono zgody na
wjazd;
# nie mogą być uznawani za osoby, które mogą naruszyć porządek
publiczny, bezpieczeństwo lub stosunki międzynarodowe jednego z państw
strefy Schengen.

Te dwa punkty z przepisów można  spokojnie zastosować do Zakajewa.

Data: 2010-09-17 12:37:43
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:6f1acdaa-ab44-49b0-865e-09f127346582j5g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

strefy Schengen.

Te dwa punkty z przepisów można  spokojnie zastosować do Zakajewa.

Nic z tego:
1. Zakajewa nie ma na liscie, którym odmówiono wjazd.
2. Primo: 'To dotyczy wizy szengeńskiej, nie wiem czy przypadkiem nie byłą tu wydana wiza narodowa'
2 Secundo: Wskaż mi państwo w strefie szengeńskiej którego stosunki międzynarodowe zostały naruszone w wyniku wydania wizy przez Polskę ten zapis odnosi się do pozostałych państw poza krajem wydającym wizę. Taka osoba musi znajdować się formalnie w bazie danych - w specjalnym spisie osób persona non grata.

dK

Data: 2010-09-17 04:34:33
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
On 17 Wrz, 12:37, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:
Użytkownik "zbig" <zbigni...@gazeta.pl> napisał w wiadomościnews:6f1acdaa-ab44-49b0-865e-09f127346582j5g2000vbg.googlegroups.com...
> [...]

Nic z tego:
1. Zakajewa nie ma na liscie, którym odmówiono wjazd.
Zawsze można go wciągnąć. To raczej nietrudne.

[...]
Nic tam nie ma , ze zapis dotyczy państw pozostałych, to twoja
interpretacja pozbawiona podstaw i w dodatku kompletnie nielogiczna.
Wg tej interpretacja bardziej musielibyśby dbać bardziej o interesy
państw obcych niż swoich.
Nasze interesy międzynarodowe są jak mamy okazję się przekonać
naruszone i to jest fakt niezbity.
Mówisz o wizie krajowej, to masz jaki może być powód odmowy jeżeli:
"jest uważana za osobę, której obecność stanowi zagrożenie dla
porządku publicznego, bezpieczeństwa wewnętrznego, zdrowia publicznego
w myśl art. 2 pkt 19 kodeksu granicznego Schengen lub dla stosunków
międzynarodowych któregokolwiek z państw członkowskich, zwłaszcza
jeżeli w krajowych bazach danych należących do państw członkowskich
jest na temat osoby ubiegającej się o wizę wpis, który z wymienionych
względów nakazywałby odmówić pozwolenia na wjazd"

zwróć uwagę na fragment "stosunków międzynarodowych KTÓREGOKOLWIEK z
państw członkowskich"

Data: 2010-09-17 15:02:14
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:c036eeb7-b6f0-4788-8e16-6496646c2d09q9g2000vbd.googlegroups.com...

[...]

replay:
[...]

1. Zakajew pewnie nie był odnotowany w żadnej z tych baz.
2. Właśnie sie mylisz, ten zapis dotyczy bezpieczeństwa przezde wszystkich innych państw układu  szengeńskiego - nie naszego.
Jeśli dla Francji jest ktoś to zagraża wieży Eifela, to może tajkiego delikwenta wpisać do bazy danych. Bo chodzi o to, żeby jakiś Szakal, o którym nie mamy zielonego pojęcia a mają służby bezpieczeństwa Francji nie przemycił się do strefy szenfgen skad bez żadnych juz przeszkód moze dotrzeć nawet na piechotę do Paryża. W końcu jeśli byłby tylko zagrożeniem dla Polski to innym krajom z układu akurat to wisi kogo sobie zapraszamy. To jest wtedy tylko nasz problem.

Jeśli Zakajew zagrażałby polskiej racji stanu to trzeba byłoby go wpisać do takiej bazy danych. Wtedy nie dostałby wizy np w konsulacie niemieckim, bo w polskim niedsostałby na podstawie zupełnie innego przepisu a nie akurat tego.

Skoro go nie było tam wpisanego, to nie ma podstaw do odmowy na podstawie tego przepisu.
I to chyba wyczerpuje temat.

dK

Data: 2010-09-17 07:24:51
Autor: zbig
Zakajew zatrzymany
On 17 Wrz, 15:02, "dK" <ca...@wp.pl> wrote:

Skoro go nie było tam wpisanego, to nie ma podstaw do odmowy na podstawie
tego przepisu.
I to chyba wyczerpuje temat.

dK

Oczywiście, że nie wyczerpuje. ZWŁASZCZA, że kombinujesz jak  koń pod
górę. Określenie "zwłaszcza" oznacza, ze daną przesłankę należy mieć
szczególnie na uwadze. Mogą być też inne przesłanki, takie jak
zagrożenie stosunków któregokolwiek z krajów członkowskich, wymiwnione
wcześniej i nie wiem czemu się upierasz , ze nie dotyczy to kraju ,
który wizę wydaje. Przecież to absurd. ZWŁASZCZA dotyczy tego kraju,
czego mamy dobitny dowód. Inna interpretacje jest na bakier z logiką.
Podsumowując. Polska miała absolutnie wystarczające powody i
instrumenty prawne aby tego pana nie wpuścić

Data: 2010-09-17 16:30:33
Autor: Bogdan Idzikowski
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:946b9e80-9d3c-47a9-b327-78a9f655d5ebk13g2000vbq.googlegroups.com...
[...]

==================================

A Polańskiego to mogli wpuszczać, a nawet dom sprzedać?

Data: 2010-09-17 16:33:45
Autor: dK
Zakajew zatrzymany

[...]

To sobie wyczerpuj, ale już bez mojego udziału :)
Dalsze wałkowanie tematu to strata czasu zwłaszcza jeśli ktoś nie zna idei funkcjonowania systemu
SIS.

dK

Data: 2010-09-17 09:50:06
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zakajew zatrzymany

[...]

ale w ministerstwie ktorego kraju UE?
bosz ale glupki w tej PO....

Data: 2010-09-17 16:22:48
Autor: cirrus
Zakajew zatrzymany
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i6v6ii$11i8$1news.ett.com.ua...
[...]

W Dupolandii kretynie, przecież dostał wizę w konsulacie w WB.

--
stevep

Data: 2010-09-17 16:58:14
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i6vtjt$c99$1news.vectranet.pl...
[...]

z Zbig jako poddany JKM Elgzbiety bedzie teraz scigal MSZ GB...
bosz ale glupki w tej PO...

Data: 2010-09-17 09:21:14
Autor: crawshank
Zakajew zatrzymany
W dniu 2010-09-17 08:57, dK pisze:
To zatrzymanie zostanie oczywiście natychmiast wykorzystane dla celów
propagandowo-politycznych. Oto Tusk ramie w ramie z Putinem niszczy
marzenia o niepodległosci czeczeńskich przyjaciół. To wyjątkowo podła i
cyniczna gra. Brak już jest słów żeby w cywilizowany sposób określić
poczyniania tych PiSdolskich kanalii.

cynicznosc polega na czym innym ... skonczyla sie prowokacja z krzyzem to trzeba zajac uwage ludu kolejna sprawa ... potem jakis camelf*cker wezmie i cos rozwali to nie ucierpi na tym dobrze chroniony aparat wladzy ale zwykli ludzie ...  ktos te fakty medialne starannie inzynieruje, zeby nie zajmowac sie afera hazardowa, rosnacym fiskalizmem, jakoscia uslug w sluzbie zdrowia czy wszystkimi innymi waznymi sprawami ...

szkoda, ze kaczynski i tylu ludzi dalo sie nabrac w dobrej wierze na prowokacje z krzyzem ... czlowiek czyta w jednym artykule o szantazystach piesiewicza po jednej stronie demonstracji przeciw krzyzowi ... w innym artykule o tatuśkach marianny rokity, gwiazdy wiadomej mlodziezowki po drugiej stronie barykady ... jak sobie to pozbierac to widac, kto te nastroje wznieca, kto podtrzymuje ... a wszystko to po to, zeby odwrocic uwage ludzi od realnych problemow kraju ...

Data: 2010-09-17 16:49:06
Autor: u2
Zakajew zatrzymany
W dniu 2010-09-17 09:21, crawshank pisze:
[...]

Jak oni śmią cynicznie prowokować ?

Data: 2010-09-17 09:41:07
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zakajew zatrzymany

obejrzyj sobie prowoku Soviecki film o przyjacielu tuska i Komoroskiego Putinie http://video.google.com/videoplay?docid=-9044191819795497173#

Data: 2010-09-17 09:43:09
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "dK" <caria@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c931168$0$22804$65785112news.neostrada.pl...
Kręgi zblizone do Kaczyńskiego spreparowały kolejną akcję godzącą w interes kraju.

i znowu winny kaczynski....
wasza nieudolnosc w rzadzeniu jest powalajaca, tylko kretyni w stylu czytelnikow GWna takie kaleckie i Heski moga sie nabrac na te bzdziny...

Data: 2010-09-17 16:24:47
Autor: cirrus
Zakajew zatrzymany
Użytkownik "D. J. MC Donald Musk" <kaszalot@zyrandol.pll.lot> napisał w wiadomości news:i6v65h$11c0$1news.ett.com.ua...
[...]

Znowu winny, bo przez niego PiS przegrywa wybory, jedne po drugich.

--
stevep

Data: 2010-09-17 16:59:38
Autor: D. J. MC Donald Musk
Zakajew zatrzymany

Użytkownik "cirrus" <cirrus@tinvalid.kdami.net> napisał w wiadomości news:i6vtnk$d78$1news.vectranet.pl...
[...]

to czemu az tak bardzo sie go boicie, ze wszelkie porazki (a wlasciwe wszystkie porazki) rzadu PO zwalacie na kaczora?
wasza nieudolnosc w rzadzeniu jest powalajaca, tylko kretyni w stylu...

Data: 2010-09-17 17:01:29
Autor: u2
Zakajew zatrzymany
W dniu 2010-09-17 16:59, D. J. MC Donald Musk pisze:
[...]

Jak śmiesz podejrzewać Pana Premiera Tuska oraz Pana Prezydenta Bronka o
to co teraz dzieje się w Polsce ?

Oni nie są niczemu winni !

Data: 2010-09-17 16:47:56
Autor: u2
Zakajew zatrzymany
[...]

Jak oni śmią wojować z naszym sojusznikiem Rosją rządzoną przez
wspaniałego Putina, serdecznego przyjaciela Pana Premiera Tuska ?

Zakajew zatrzymany