Zakaz handlu w niedziele nie podziałał.

Data: 2018-03-15 02:07:36
Autor: stevep
Zakaz handlu w niedziele nie podziałał.
# Jeszcze nigdy Polaków chodzących do kościoła nie było tak mało.  Wrocławian też nie ciągnie [RAPORT]
ższy wynik w historii badań. We Wrocławiu jest jeszcze gorzej. Tylko co  trzeci mieszkaniec chodzi do kościoła, a co siódmy przyjmuje komunię.

Instytut Statystyki Kościoła Katolickiego (ISKK), współpracujący z  Episkopatem Polski, zajmuje się badaniami nad religijnością Polaków oraz  działalnością duszpasterską. Opublikował właśnie najnowsze dane dotyczące  praktyk religijnych w polskich diecezjach.

Najmniej praktykujących w historii
Według ISKK w Polsce jest 32,6 mln katolików. Zobowiązanych do praktyk  jest 82 proc. z nich, czyli 26,7 mln osób (wyłączono małe dzieci i osoby  starsze, które mają problem z poruszaniem się). Okazuje się jednak, że na  niedzielne msze chodzi 36,7 proc. wiernych, czyli ok. 9,8 mln osób. To  najmniej w historii badań prowadzonych od 1980 roku.

Do komunii przystąpiło 16 proc. zobowiązanych wiernych. W stosunku do 2015  roku wskaźnik chodzących na msze (tzw. dominicantes) spadł o 3,1 pkt  proc., zaś wskaźnik przyjmujących komunię (tzw. communicantes) o 1 pkt.

- To zaskoczenie, swego rodzaju zimny prysznic, gdyż wydawało się, że  praktyki religijne w Polsce, po spadku z lat 90. i początku obecnego  stulecia, jakoś się w ostatnich latach, ustabilizowały - mówi ks. Wojciech  Sadłoń, dyrektor pallotyńskiego Instytutu Statystyki Kościoła  Katolickiego. - Spodziewaliśmy się też efektu Światowych Dni Młodzieży i  przyjazdu papieża Franciszka do Polski, pozytywnego oddziaływania nie  tylko na młodzież, ale też przez media na ogół społeczeństwa. Jak widać,  nie przełożyło się to na praktyki - dodaje. #
Ze strony:
http://wroclaw.wyborcza.pl/wroclaw/7,142076,22918447,jeszcze-nigdy-polakow-chodzacych-do-kosciola-nie-bylo-tak-malo.html

--
stevep

Data: 2018-03-15 08:13:52
Autor: Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek
użytkownik stevep napisał:

[...]

A ilu wg. GWna chodzi do synagog czy do meczetów?
Co te GWno takie zatroskane?

Data: 2018-03-15 08:35:44
Autor: japanizer
On Friday, March 16, 2018 at 12:13:53 AM UTC+9, Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek wrote:
użytkownik stevep napisał:

> [...]

A ilu wg. GWna chodzi do synagog czy do meczetów?

W interesie wszystkich Polaków jest, aby przegonić z kraju organizację, która tyle razy zdradziła naszą ojczyznę.

Żeby przypomnieć, bo niektórzy mieniący się rozmodlonymi patriotami mają wyjątkową sklerozę:

- Kościół Katolicki był jedną z głównych sił sprawczych "Targowicy", późniejszych rozbiorów Polski i zaniku naszego kraju z map świata

- KK zasadniczo z otwartymi rękami powitał wkraczających do Polski Niemców w czasie II wojny światowej

- KK kolaborował z komunistami

A teraz z KK kolaboruje nowa targowica - PiS.

Data: 2018-03-15 18:58:51
Autor: z
Zakaz handlu w niedziele nie podziałał.
Czyli już zabłysłeś... A teraz chlup do klopa gdzie miejsce takich wypocin.

Data: 2018-03-15 18:47:53
Autor: Lump polityczny - \(c\) R. Terlecki - PiS
Użytkownik "Bytomir Kwasigroch vel Karbonylek" <franek.zyto@gmail.com> napisał w wiadomości news:60bbdae1-4f1a-42ea-b93c-08303710eb32googlegroups.com...

A ilu wg. GWna chodzi do synagog czy do meczetów?

Tylko ty i twoja rodzina. Pozostali grzeją do supermarketów po koszerną wieprzowinę z promocji.

Co te GWno takie zatroskane?

Sądzisz, że jeżeli napiszesz "GWno" to wzmocnisz siłe swoich argumentów?

CL

Data: 2018-03-15 19:26:42
Autor: stevep
W dniu .03.2018 o 18:47 Lump polityczny - (c)  R. Terlecki - PiS  <ciemny.lud.kupi@to.kod> pisze:

[...]

Bo cuchnie jak gówno.

--
stevep

Data: 2018-03-15 13:46:06
Autor: Mordy zdradzieckie - (c) J. Kaczyński - PiS
Użytkownik "stevep" <steveo011w@tkdami.net> napisał w wiadomości news:op.zfv72yqix3lqthstevep-komputer.radom.vectranet.pl...
# Jeszcze nigdy Polaków chodzących do kościoła nie było tak mało.
Wrocławian też nie ciągnie [RAPORT]

Aj waj! Aj waj! Skąd Rydzyk weżmie kolejne miliony na swoje katolickie przedsięwzięcia?

CL

Data: 2018-03-15 18:57:01
Autor: z
W dniu 2018-03-15 o 02:07, stevep pisze:
# Jeszcze nigdy Polaków chodzących do kościoła nie było tak mało. Wrocławian też nie ciągnie [RAPORT]

Nie wiem jak pokręcony wywód chcesz wykonać ale akurat z handlem w niedzielę to ma g...o wspólnego.
W opozycyjnym radiu tok fm podano że spadek był w granicach 3% czyli błędu statystycznego.

Znajdź sobie jakieś inny "skandal" ;-) do opisania bo Ci NIE IDZIE :-)

Zakaz handlu w niedziele nie podziałał.