Zakaz noszenia muzłumańskich szmat w Belgii

Data: 2010-06-09 23:38:38
Autor: Grzegorz Z.
Zakaz noszenia muzłumańskich szmat w Belgii
Belgijski parlament jednogłośnie przyjął ustawę zakazującą kobietom
noszenia muzułmańskich zasłon twarzy w miejscu publicznym. Belgia jako
pierwsza w Europie jest bliska wprowadzenia takiego zakazu - by stał się
prawem na jego temat musi wypowiedzieć się belgijski senat. Podobne
regulacje rozważa się również w zamieszkanej przez największą ilość
muzułmanów w Europie, Francji.

http://wiadomosci.wp.pl/kat,1356,title,Koniec-zjaw-na-belgijskich-ulicach,wid,12230677,wiadomosc_video.html

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-09 23:51:53
Autor: Tomy M.

Użytkownik "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:osl928c70k6w.1rw9hqb30cvz6.dlg40tude.net...
[...]

Za to w zimnę w kominiarkach chodzić wolno. Ot
i sprawiedliwość po zachodniemu!

Tomy M.

Data: 2010-06-10 04:44:14
Autor: Panslavista
"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:osl928c70k6w.1rw9hqb30cvz6.dlg40tude.net...
[...]

Za to brunatne koszule typu safari wolno - bo to kolor rządzących w Chujni i Izraelu.

Data: 2010-06-10 05:49:57
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 10 Jun 2010 04:44:14 +0200, Panslavista napisał(a):

[...]

Mam coś dla ciebie żydku, choć może już ci to opowiadali:

98-letni staruszek przychodzi do lekarza na badania kontrolne.
Lekarz pyta go o samopoczucie, na co staruszek odpowiada:
- Nigdy nie czulem sie lepiej. Mam 18-letnia narzeczona. Jest w
ciazy i wkrótce bedziemy miec syna...
Doktor mysli chwile i mówi:
- Niech pan pozwoli, ze opowiem panu pewna historie:
Pewien mysliwy, który nigdy nie zapominal o sezonie mysliwskim,
wyszedl raz z domu w takim pospiechu, ze zamiast strzelby wzial ze
soba parasol. Kiedy znalazl sie w lesie, z krzaków wyszedl ogromny
niedzwiedz. Mysliwy wyciagnal parasol, wycelowal w niedzwiedzia i
wypalil. I wie pan co stalo sie potem?
- Nie - odpowiada staruszek.
- Niedzwiedz padl martwy jak kloda.
- Niemozliwe! - wykrzyknal staruszek. - Ktos inny musial wystrzelic!
- I do tego punktu wlasnie zmierzalem...

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-10 06:09:36
Autor: Panslavista
Zakaz noszenia muzłumańskich szmat w Belgii

Widzisz pierdolony chamie, nie byłem, nie jestem i nie będę nigdy Żydkiem ani też żydkiem, jestem Polakiem na obie nogi, w przeciwieństwie do ciebie, parchu.

Data: 2010-06-10 06:17:53
Autor: Grzegorz Z.
Dnia Thu, 10 Jun 2010 06:09:36 +0200, Panslavista napisał(a):

Widzisz pierdolony chamie, nie byłem, nie jestem i nie będę nigdy Żydkiem ani też żydkiem, jestem Polakiem na obie nogi, w przeciwieństwie do ciebie, parchu.

hehehe a miałem założyć z tym nowy wątek pod tytułem Syla, Sylinek i
Parasol :)))

--
Nasz bog to my i nasze idee.

Data: 2010-06-10 06:36:38
Autor: Panslavista

"Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl> wrote in message news:1xus0vo0czyk1$.1lyu4kwwl51vz$.dlg40tude.net...
[...]

Pedał jednak nie ma rozeznania, potwór nie potwór byleby miał otwór, kozojebco z GWna.
A mi podchodzą wyłącznie ludzkie samice.
I Zośka, a nie Parasol.

Data: 2010-06-10 09:15:03
Autor: heÂŽsk
Zakaz noszenia muzłumańskich szmat w Belgii
On Wed, 9 Jun 2010 23:38:38 +0200, "Grzegorz Z." <blogfiles@gazeta.pl>
wrote:

Belgijski parlament jednogłośnie przyjął ustawę zakazującą kobietom
noszenia muzułmańskich zasłon twarzy w miejscu publicznym. [...]

 Moim zdaniem totalna glupota. Co taki zakaz zmieni?  Arabowie zakaza noszenia szalikow ? Zydzi reklamy schabowego?
 Orwell sie klania.

--

 HeSk

Zakaz noszenia muzłumańskich szmat w Belgii