Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?

Data: 2011-04-13 08:40:18
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
Artur Maśląg pisze:
http://wiadomosci.gazeta.pl/Wiadomosci/1,80273,9424286,Przypominamy__zakaz_palenia_i_jedzenia_za_kolkiem_.html O tym, że w służbowym w teorii palić nie wolno to wiem,
ale skÄ…d zakaz picia i jedzenia w prywatnym samochodzie?
Podobno coś się zmieniło w przepisach od kwietnia 2011.

Gazeciane rewelacje czy też faktycznie coś zmodyfikowali?

Tez mnie zastanowiło, nawet miałem na grupie zapytać :-)
A nic kompletnie o tym wcześniej nie słyszałem.
A jestem zainteresowany, bo czasem jadam i pije za kierownicą - oczywiście w odpowiednich warunkach.

Seco

Data: 2011-04-13 08:50:34
Autor: Artur Maśląg
Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
W dniu 2011-04-13 08:40, Bartosz 'Seco' Suchecki pisze:
(...)
Tez mnie zastanowiło, nawet miałem na grupie zapytać :-)

:)

A nic kompletnie o tym wcześniej nie słyszałem.

Ba, ja nawet szukałem jakichś zmian w PoRD - nic nie znalazłem.
Może źle szukałem?

A jestem zainteresowany, bo czasem jadam i pije za kierownicÄ… -
oczywiście w odpowiednich warunkach.

Wygląda na to, że odpowiednie warunki to unikanie Małopolski ;)
<cite>
tłumaczy Joanna Biel-Radwańska z małopolskiej policji
</cite>

Data: 2011-04-13 09:02:51
Autor: LEPEK
Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?
W dniu 2011-04-13 08:50, Artur Maśląg pisze:

Może kluczem są tu słowa: "ale tylko wtedy, kiedy kierowca wiezie ze sobą pasażerów". Tyle, że z tego, co pamiętam dotyczy to zarobkowego transportu osób, a nie prywatnych samochodów...

Ogólnie to bełkot jakiś jest, a szczególnie: "Policjant zatrzymujący samochód widzi czy kierowca zapina pasy w ostatniej chwili czy odkłada komórkę i na pewno zobaczy też gaszonego papierosa, czy kanapkę" - po kiego grzyba ktoś miałby podpalać kanapkę w samochodzie?!

Pozdr,
--
L E P E K    Pruszcz   GdaÅ„ski
no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

Data: 2011-04-13 12:05:12
Autor: Axel
Zakaz palenia i jedzenia za kólkiem?
"LEPEK" <nobody@nowhere.net> wrote in message

Ogólnie to belkot jakis jest, a szczególnie: "Policjant zatrzymujacy samochód widzi czy kierowca zapina pasy w ostatniej chwili czy odklada komórke i na pewno zobaczy tez gaszonego papierosa, czy kanapke" - po kiego grzyba ktos mialby podpalac kanapke w samochodzie?!

Oj tam, oj tam, zaraz podpalal... grillowal po prostu :-P

--
Axel

Zakaz palenia i jedzenia za kółkiem?