Zakaz propagowania homoseksualizmu

Data: 2010-11-18 18:48:08
Autor: abc
Zakaz propagowania homoseksualizmu
Parlament pracuje nad projektem, który zakłada, że "publiczne promowanie
homoseksualizmu" będzie karane grzywną od 2 do 10 tysięcy litów. [...]

Petras Grazulis, autor projektu ustawy, powiedział, że "żadne zło nie może
być propagowane". Jego zdaniem parady homoseksualne wyrządzają wielkie zło
dzieciom. - Nie będzie więcej zgody na organizację parad homoseksualnych -
powiedział, dodając, że homoseksualizm to "społeczna perwersja".

W wyniku starć podczas majowej homoparady aresztowanych zostało 12 osób.
Policja musiała użyć gazu i rozdzielać homoseksualistów oraz przeciwników
parady.

W marcu grupy prorodzinne wysłały apel do legislatorów i władz Wilna.
Wzywały w nim, by sprzeciwić się agresywnej polityce promowania
homoseksualnej ideologii, którą prowadzi Unia Europejska.

http://fronda.pl/news/czytaj/litwa_zakaze_promowania_homoseksualizmu

Data: 2010-11-18 19:21:16
Autor: Marek Czaplicki
abc pisze w czwartek, 18 listopada 2010 18:48, na grupie pl.soc.polityka:

Parlament pracuje nad projektem, który zakłada, że "publiczne promowanie
homoseksualizmu" będzie karane grzywną od 2 do 10 tysięcy litów. [...]
http://fronda.pl/news/czytaj/litwa_zakaze_promowania_homoseksualizmu
a co teraz znaczy "publiczne"? czy w dobie sieci, coś co znajdzie się w internecie
zostaje uznane za "publiczne" czy "prywatne"? całośc da się podsumować jednym
zdaniem:"prawo chociaż bardzo się stara, nie nadąża za życiem".
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2010-11-18 21:05:30
Autor: Kaczysta

Użytkownik "abc" <abc@wp.pl> napisał w wiadomości news:4ce566dd$0$22805$65785112news.neostrada.pl...
[...]

-- Nie da się oddzielić polityki od religii. Nie da się w człowieku oddzielić

Brawo bracia Litiwni!
To chyba dlatego parę dni temi WSI24 obrzydzała widzom Litwę, pokazując TIR-y z Litwy, piratujące na poslkich drogach.
AZ

Data: 2010-11-18 22:50:35
Autor:
[...]

Ogromne brawa dla Litwinów, ale niestety oni są już w UE... To ich ostatnie
podrygi normalności :((( ale trzymam kciuki!

Data: 2010-11-18 22:37:45
Autor:
abc <abc@wp.pl> napisał(a):
Parlament pracuje nad projektem, który zakłada, że "publiczne promowanie
homoseksualizmu" będzie karane grzywną od 2 do 10 tysięcy litów. [...]

To mi przypomina zakaz szerzenia faszyzmu. Bo przypomina obecnie panujący
ustrój :))) (i nie odnoszę się tu tylko do blokujących Marsz Niepodległości w
Polsce). Niby pracują nad jednym a szerzy się pod bokiem niestety drugie...

"Służba zdrowia w Szkocji zaleciła personelowi przychodni i szpitali unikania
słów "mama" i "tata". Uznała, że obrażają one homoseksualnych "rodziców" -
donosi "Rzeczpospolita". "

http://wiadomosci.wp.pl/kat,9911,title,Nie-mow-mama-tata-bo-obrazisz-geja,wid,8739011,wiadomosc_prasa.html

oraz szerzej o tym z  Prezydenckiego Centrum Wiedzy i Umiejętności Wikipedia.org:

http://pl.wikipedia.org/wiki/Propaganda_homoseksualna

"Broszura brytyjskiej organizacji LGBT Health Scotland podaje, że w przypadku,
gdy nie jest znana płeć najbliższej osoby pacjenta, lepiej jest używać form
"partner" lub "osoba najbliższa", nie zaś zakładać, że będzie to "mąż" w
przypadku kobiety lub "żona" w przypadku mężczyzny. Błędne, zdaniem autorów
broszury, jest także zakładanie, że jeżeli dana osoba jest z kimś związana, to
pozostaje w związku małżeńskim - może bowiem partycypować w rejestrowanym
związku partnerskim, lub żyć w wolnym związku. Często, gdy pacjentem jest
dziecko, istnieje konieczność odniesienia się do osób, które są ich
przedstawicielami ustawowymi. Tutaj autorzy broszury zwracają uwagę na fakt,
że błędem jest zakładanie, iż zawsze będą to heteroseksualni, biologiczni
rodzice dziecka. Jeżeli sytuacja rodzinna dziecka nie jest znana, to warto
jest używać takich form jak "opiekun" czy "rodzic", nie zaś "ojciec" czy "matka".
Niektóre osoby związane ze środowiskami konserwatywnymi inaczej interpretują
tego typu zalecenia, uważając, że są one elementem propagandy homoseksualnej
oraz celem ich jest zakazywanie używania takich słów jak "mąż", "żona" czy
"mama" i "tata", ponieważ środowiska homoseksualne uznały je za homofobiczne
(według "Rzeczpospolitej") i obraźliwe."

"Rodzice homoseksualni" - to co za twór??? Dziecko, to nie towar do zamawiania
w internecie czy do kupienia w hipermarkecie! Znając podatność unijnych
idiotów na lobbing (marchewka to owoc, ślimaki to ryby), to po szumnych
zapowiedziach, niebawem będziemy mieli jednak białych murzynów, matki z
penisem i ojców z waginą. Chociaż mogą też zakazać rozróżniania narządów
płciowych na męskie i żeńskie...

Niech sobie żyją razem w związkach partnerskich (nie małżeńskich!), hodują
kotki czy inne chow-chow, wspólnie się rozliczają z podatków, dziedziczą po
sobie... ale "dzieci rodziców homoseksualnych"? Nigdy nie będzie na to zgody,
na degrengoladę.

Data: 2010-11-20 07:08:06
Autor: ab.666
Zakaz propagowania homoseksualizmu
"promowanie homoseksualizmu" = katolicki bełkot idiotów

co to znaczy? może to, że jak w TV jakiś model/ka powie:
"zostań homoseksualistą, a będziesz miał wszystko" - a wtedy wszyscy zmienią
orientację?
ale głupota.... kler dla kasy w największe gówno pójdzie, a jego
przydupasy/owieczki/barany razem w to szambo....

"promowanie homoseksualizmu" - niewątpliwie mężczyzna hetero, pod wpływem
"promowania" zmieni orientację; nie mam co do tego wątpliwości; bo tak
gadają katolicy; a przecież katolicy nigdy nie kłamią....

ROTFL!

ab.

Data: 2010-11-20 07:15:05
Autor: kochamspamWYTNIJTO
głos klasycznej lewicy
(cytat)
W swoich klasycznych dziełach zarówno Marks jak i Engels oraz Lenin i Stalin udowodnili ponad wszelką wątpliwość ze pedalstwo jest wynaturzeniem z gruntu obcym proletariatowi, wymyślonym i praktykowanym wyłącznie przez klasy posiadające w celu jak największego uciskania klasy robotniczo- chłopskiej ludu pracującego miast i wsi. Ostatnio wyzyskiwacze wpadli na iście szatański pomysł propagowania tego ohydnego zboczenia także wśród proletariatu w złudnej nadziei że odciągną w ten sposób rewolucyjnie nastawione masy od kontynuowania walki klasowej. Łudzą się że proletariusze porzucą marzenia o pozbyciu się kajdan kapitalistycznego wyzysku a w zamian zaczną się malować, szminkować oraz grzebać sobie wzajemnie w odbytach. Ale te knowania spalą na panewce a ci wszyscy udający szczerych komunistów agenci imperializmu którzy głoszą pochwałę dewiacji seksualnych i propagują je wśród klasy robotniczej zostaną zdemaskowani jako pachołki jaśniepanów i przykładnie ukarani surową ręką sprawiedliwości ludowej. --

Data: 2010-11-20 21:13:50
Autor: jadrys
W dniu 2010-11-20 07:08, ab.666 pisze:
[...]

Niestety, tłumaczyłem tym głąbom grupowym to już wielokrotnie, ale jak grochem o ścianę - oni ciągle wierzą że homoseksualizm to wybór..

Data: 2010-11-20 23:51:10
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Ciesz się Jadrys
> [...]
> "zosta&ntilde; homoseksualist&plusmn;, a b&ecirc;dziesz mia&sup3; wszystko" - a wtedy wszyscy zmieni&plusmn;
> orientacj&ecirc;?
> ale g&sup3;upota.... kler dla kasy w najwi&ecirc;ksze gówno pójdzie, a jego
> przydupasy/owieczki/barany razem w to szambo....
>
> "promowanie homoseksualizmu" - niew&plusmn;tpliwie m&ecirc;&iquest;czyzna hetero, pod wp&sup3;ywem
> "promowania" zmieni orientacj&ecirc;; nie mam co do tego w&plusmn;tpliwo&para;ci; bo tak
> gadaj&plusmn; katolicy; a przecie&iquest; katolicy nigdy nie k&sup3;ami&plusmn;....

Niestety, t&sup3;umaczy&sup3;em tym g&sup3;&plusmn;bom grupowym to ju&iquest; wielokrotnie, ale jak grochem o &para;cian&ecirc; - oni ci&plusmn;gle wierz&plusmn; &iquest;e homoseksualizm to wybór..

-- Kapitalizm jest chorob&plusmn; (zaraz&plusmn;) z któr&plusmn; nale&iquest;y walczy&aelig;..
Instaluj&plusmn;c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..
 Ciesz się Jadrys!
NADAWCZYNI tego postu uwielbia lewicową ideologię i porządną lewicową MUZYKĘ.

Data: 2010-11-21 21:29:19
Autor: jadrys
Ciesz się Jadrys
W dniu 2010-11-20 23:51, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

Ciesz się Jadrys!
NADAWCZYNI tego postu uwielbia lewicową ideologię i porządną lewicową MUZYKĘ.

Jak to nadawczyni? - ab.666 to ona? Ocena istoty homoseksualizmu nie ma nic wspólnego z ideologią, przynajmniej ze strony ludzi o zapatrywaniach lewicowych. U was - "prawiczków" pewnie jest inaczej - gej to zboczeniec i basta.

Data: 2010-11-21 21:47:32
Autor: kochamspamWYTNIJTO
Ciesz siê Jadrys
W dniu 2010-11-20 23:51, kochamspamWYTNIJTO@poczta.onet.pl pisze:

> Ciesz si&ecirc; Jadrys!
> NADAWCZYNI tego postu uwielbia lewicow&plusmn; ideologi&ecirc; i porz&plusmn;dn&plusmn; lewicow&plusmn;
MUZYK&Ecirc;.

Jak to nadawczyni? - ab.666 to ona? Ocena istoty homoseksualizmu nie ma nic wspólnego z ideologi&plusmn;, przynajmniej ze strony ludzi o zapatrywaniach lewicowych. U was - "prawiczków" pewnie jest inaczej - gej to zboczeniec i basta.

-- Kapitalizm jest chorob&plusmn; (zaraz&plusmn;) z któr&plusmn; nale&iquest;y walczy&aelig;..
Instaluj&plusmn;c Linuksa na swoim komputerze robisz pierwszy krok w tym kierunku..

Tak, to ONA.
A co do reszty:
Skoro nie ma (wg ciebie) nic wspólnego, to skąd to ostatnie zdanie?
(zakładając że "prawiczki" to jak rozumiem prawicowcy). A jak tam z Linuxem?
I kiedy podasz wreszcie "drugi krok"?

--

Zakaz propagowania homoseksualizmu