Zakaz prowadzenia pojazdów

Data: 2009-05-12 10:35:00
Autor: Wycior
Zakaz prowadzenia pojazdów
Witam serdecznie.
Dostałem sądowy zakaz prowadzenia pojazdów.
W związku z powyższym mam pytanie. Czy wolno mi prowadzić inne pojazdy poza tymi, wymagającymi specjalnych uprawnień w formie prawa jazdy?
Mam na myśli np. skuter poniżej 50ccm poj. Bo rozumiem, że już motorek 125ccm (PJ kat. A1) jest już wykluczone? Jak to się ma z punktu widzenia prawnego?

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-05-12 03:57:25
Autor: witek
Zakaz prowadzenia pojazdĂłw
Wycior wrote:
Witam serdecznie.
DostaÂłem sÂądowy zakaz prowadzenia pojazdĂłw.
W zwiÂązku z powyÂższym mam pytanie. Czy wolno mi prowadziĂŚ inne pojazdy poza tymi, wymagajÂącymi specjalnych uprawnieĂą w formie prawa jazdy?
Mam na myÂśli np. skuter poniÂżej 50ccm poj. Bo rozumiem, Âże juÂż motorek 125ccm (PJ kat. A1) jest juÂż wykluczone? Jak to siĂŞ ma z punktu widzenia prawnego?

--
Pozdrawiam, Wycior
pojazdow, czy pojazdow mechnicznych?

bo moze sie okazac, ze i za rower mozesz pojsc siedziec

Data: 2009-05-12 11:08:07
Autor: Wycior
Zakaz prowadzenia pojazdów
pojazdow, czy pojazdow mechnicznych?

"Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych w ruchu lądowym (...)"

--
Pozdrawiam, Wycior

Data: 2009-05-12 04:35:14
Autor: witek
Wycior wrote:
pojazdow, czy pojazdow mechnicznych?

"Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdĂłw mechanicznych w ruchu lÂądowym (...)"

no to zostaje ci rower, hulajnoga albo deskorolka.

Data: 2009-05-12 14:14:00
Autor: Tristan
Zakaz prowadzenia pojazdów
W odpowiedzi na pismo z wtorek 12 maj 2009 11:35 (autor witek publikowane na pl.soc.prawo, wasz znak: <gubfsm$2qc$1@inews.gazeta.pl>):

Wycior wrote:
pojazdow, czy pojazdow mechnicznych?

"Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych w
ruchu l?dowym (...)"

no to zostaje ci rower, hulajnoga albo deskorolka.

E czemu? Skoro lądowym, to motorowka może być, mylę się?

--
Tristan

Data: 2009-05-12 08:58:53
Autor: witek

Wycior wrote:
[...]

Ale on chciał po ulicy, a motorówką będzie ciężko.
Zastanawiam sie gdzie sie poduszkowiec łapie.

Data: 2009-05-12 15:49:59
Autor: SDD

Użytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisał w wiadomości news:gubo6s$mj3$1news.interia.pl...

E czemu? Skoro lądowym, to motorowka może być, mylę się?

I helikopter takze :)
W sumie czasem nawet szybciej w wielu przypadkach, tylko gorzej z parkowaniem :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-12 08:59:57
Autor: witek
Zakaz prowadzenia pojazdĂłw
SDD wrote:
UÂżytkownik "Tristan" <niechce@spamu.pl> napisaÂł w wiadomoÂści news:gubo6s$mj3$1news.interia.pl...

E czemu? Skoro lÂądowym, to motorowka moÂże byĂŚ, mylĂŞ siĂŞ?

I helikopter takze :)
W sumie czasem nawet szybciej w wielu przypadkach, tylko gorzej z parkowaniem :)

Pozdrawiam
SDD
Na heliokopter trzema meic licencje, a ta sie traci momentalnie i to raz a dobrze.
To samo z licencją pilota.

Data: 2009-05-12 16:21:02
Autor: SDD

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gubvd1$dkk$2inews.gazeta.pl...
SDD wrote:

Na heliokopter trzema meic licencje, a ta sie traci momentalnie i to raz a dobrze.
To samo z licencją pilota.

Znaczy sad skazujac za jazde po pijaku autem sprawdza, czy ma sie licencje pilota i ja odbiera dozywotnio?

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-12 17:55:21
Autor: jb
witek <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał(a):
Na heliokopter trzema meic licencje, a ta sie traci momentalnie i to raz a dobrze.
To samo z licencjÄ&#65533; pilota.

No właśnie sąd mu nie zakazał prowadzenia pojazdów w ruchu wodnym i
powietrznym. Czyli licencji pilota nie traci (gdyby ją miał) i mógłby se dalej
latać. Jak też pływać motorówka.

Data: 2009-05-12 15:39:46
Autor: witek
  jb wrote:
[...]

Odwrotnie.
Cos mi sie wydaje, ze licencje pilota traci sie automatycznie, po skazaniu za prowadzenie "w stanie".

Wiec pilot na rowerze na bani może się pożegnać z lataniem i to chyba na zawsze.

Data: 2009-05-13 09:23:13
Autor: Nostradamus

Użytkownik "witek" <witek7205@gazeta.pl.invalid> napisał w wiadomości news:gucmqn$g6g$1inews.gazeta.pl...

Cos mi sie wydaje, ze licencje pilota traci sie automatycznie,

Najlepszą grupą do takich wynurzeń byłaby pl.rec.wydajemisie .

Pzdr
Leszek

Data: 2009-05-12 17:23:20
Autor: staszaiwa
Wycior wrote:
> no to zostaje ci rower, hulajnoga albo deskorolka.

albo motolotnia

Data: 2009-05-12 11:25:28
Autor: SDD

Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cutout_@wp.pl> napisał w wiadomości news:gubere$pc1$1nemesis.news.neostrada.pl...

"Na podstawie (...) zakaz prowadzenia wszelkich pojazdów mechanicznych w ruchu lądowym (...)"

No to masz odpowiedz. Motorowerem nie pojezdzisz.
Rowerem pewnie tak i furmanka takze :)
Trza bylo nei pic. Swoja droga by mogli dac mozliwosc np. zeby za pierwszym razem sie wykupic od zakazu.
Powiedzmy tak od 100 tys. zl do miliona w zaleznosci od dochodow na cele zwiazane z pomoca ofiarom lub na budowe autostrad :)

Pozdrawiam
SDD

Data: 2009-05-12 11:30:44
Autor: Icek
Zakaz prowadzenia pojazdów
zwiazane z pomoca ofiarom lub na budowe autostrad :)

jak inne oplaty na budowe autostrad co pozniej sie slyszy ze poszly na
emerytury albo dodatki dla kolejarzy i gornikow bo strajkowali

to juz lepiej na ofiary

Icek

Data: 2009-05-12 10:37:13
Autor: SDD

Użytkownik "Wycior" <wyciorek69_cutout_@wp.pl> napisał w wiadomości news:gubcfj$39q$1atlantis.news.neostrada.pl...

W związku z powyższym mam pytanie. Czy wolno mi prowadzić inne pojazdy poza tymi, wymagającymi specjalnych uprawnień w formie prawa jazdy?

A jak brzmi zapis w wyroku?

Pozdrawiam
SDD

Zakaz prowadzenia pojazdów