Zakaz przeklinania

Data: 2010-07-05 11:41:54
Autor: in for
Zakaz przeklinania

Co prawda jest już taki umieszczony na dnie Białego, ale kompletnie nie spełnia
swojej roli.

Nie tylko ze względu na piękno naszego języka, ale przede wszystkim z powodu
towarzyszących nam dzieci przysłuchajmy się temu co mówimy. Mam już dość
tłumaczenia moim córkom co pan nurek znowu "urwał" :D.

Swoją drogą zastanawiający jest talent krasomówczy niektórych spośród nas...,
zdanie z dwoma przecinkami potrafi pomieścić nawet 7 wulgaryzmów.

Jacek

Data: 2010-07-05 10:07:37
Autor: jacekplacek
Zakaz przeklinania
in_for@vp.pl napisał(a):

[...]

Tak sobie myślę, że znacznie szkodliwszym jest palenie papierosów/sziszy. Może by od takiego zakazu zacząć wprowadzanie zakazów w bazie, jak by nie było - nurkowej. A i dzieci miały by właściwą gradację szkodliwości... :)

Data: 2010-07-05 12:26:27
Autor: in for
Zakaz przeklinania

Tak sobie myślę, że znacznie szkodliwszym jest palenie papierosów/sziszy. Może by od takiego zakazu zacząć wprowadzanie zakazów w bazie, jak by nie było - nurkowej.

Nurkowie przecież nie palą, no tak?

Jacek

Data: 2010-07-05 10:44:32
Autor: jacekplacek
Zakaz przeklinania
in_for@vp.pl napisał(a):
 > Tak sobie myślę, że znacznie szkodliwszym jest palenie papierosów/sziszy. > Może by od takiego zakazu zacząć wprowadzanie zakazów w bazie, jak by nie > było - nurkowej.

Nurkowie przecież nie palą, no tak?

Palą i nie ma co chować głowy w piasek, czy pokrywać fakty sarkazmem. W żadnej bazie nie widziałem zakazu, czy wydzielonego miejsca. A wdychać smrody i kłócić się, kiedy zapłaciłem za wstęp? Średnia przyjemność. Walające się po terenie pety, też nie dodają mu atrakcyjności. Ciekawa sprawa, że rzucenie śmiecia do wody uznaje się za naganne a rzucenie peta na trawnik, już nie...
Szczególnie niebezpieczna jest szisza o której szkodliwości coraz więcej się pisze. Przyzwolenie społeczne jest na tyle duże, że nie zdziwię się jak zobaczę rodziców dających sztacha swoim pociechom. Jedna baza wprowadziła nawet wypożyczalnię sziszy, jako dodatkową "atrakcję" dla nurków. Ale o wydzieleniu miejsca dla smrodziuchów już nie pomyśleli.

Data: 2010-07-06 00:09:46
Autor: neuro
Zakaz przeklinania
On Jul 5, 12:44 pm, " jacekplacek" <jacekiala.WYT...@gazeta.pl> wrote:

Szczególnie niebezpieczna jest szisza o której szkodliwości coraz więcej się
pisze.

    Tia. Szkoda tylko, że nie zauważyłeś, że owe publikacje są
sponsorowane przez lobby papierosowe, a gdy dokładnie się w nie
wczytać, okazują się stekiem bredni.
NIGDZIE jeszcze nie widziałem rzetelnej oceny szkodliwosći palenia
sziszy.
A co do dymu - to w odróżnieniu od papierosowego dym z sziszy nie
śmierdzi. Głównie dlatego, że składa się w wiekszości z pary wodnej :]

p.

Data: 2010-07-05 19:25:43
Autor: Alf/red/
Zakaz przeklinania
W dniu 2010-07-05 12:26, in_for@vp.pl pisze:
Nurkowie przecież nie palą, no tak?

Miałem Cię za bystrzejszego obserwatora tego, co się dzieje w Twojej bazie.

--
Alf/red/

Data: 2010-07-05 11:56:32
Autor: pnk
Zakaz przeklinania
On 5 Lip, 19:25, Alf/red/ <alf_1...@ump.waw.pl> wrote:
W dniu 2010-07-05 12:26, in_...@vp.pl pisze:

> Nurkowie przecież nie palą, no tak?

Miałem Cię za bystrzejszego obserwatora tego, co się dzieje w Twojej bazie.

--
Alf/red/

Widzisz, jednemu przeszkadzają palacze, innym psy, innym dzieci, innym
przeklinanie, innym imprezy po nocy. Jacek nie może wszystkiego
zabronić, może natomiast prosić o zachowanie pewnej minimalnej
dyscypliny kulturalnej.
Niestety na pikniku byłem może 15 min, takiej ilości uczestników
jeszcze tam nie widziałem. Prawdopodobnie z komercyjnego punktu
widzenie impreza była sukcesem.
pnk

Zakaz przeklinania