Zakaz s艂uchania muzyki w s艂uchawkach na rowerze?

Data: 2014-05-01 08:38:34
Autor: fifak
Zakaz s艂uchania muzyki w s艂uchawkach na rowerze?

Jak dla mnie - kolejny ci臋偶ki idiota, kt贸ry nie wie jak si臋 je藕dzi na
rowerze. Wsiad艂 na 2 k贸艂ka, my艣li, 偶e ju偶 wszystko widzia艂 z samochodu i
umie je藕dzi膰, a tu guzik. Niech zgadn臋: jecha艂 po chodniku oczywi艣cie? ;)

Je偶d偶e rowerem praktycznie non stop od 8 lat. Zawsze po asfalcie, w
wi臋kszo艣ci czasu w s艂uchawkach dokana艂owych. Nie zdarzy艂o mi si臋 nie
us艂ysze膰 karetki. Cz臋sto s艂ysza艂em j膮 i wiedzia艂em sk膮d nadjedzie, zanim
us艂yszeli j膮 kierowcy samochod贸w obok.
A tu jaki艣 dure艅 i pacan, co to ma rower od kilku dni chce zakazywa膰 jazdy w
s艂uchawkach bo trafi艂a mu si臋 furiatka na rowerze og艂uszona muzyk膮?

To mo偶臋 w takim razie:
- zaka偶my stosowania nozy w domach, bo mo偶na si臋 nadzia膰 jak si臋 upadnie
- zaka偶my palenia tytponiu bo Waldek zmar艂 na raka p艂uc (a co!!!)
- zaka偶my alkoholu bo Jurek zmar艂 na marsko艣膰 w膮troby
- zaka偶my samochod贸w, bo tysi膮ce Polak贸w gin膮 rocznie na drogach

Starczy zakazywania, czy mam jeszcze przytoczy膰 co艣 ciekawego? ;)

heh przytoczy膰 to tu mo偶na setki filmik贸w pokazuj膮cych jak t臋pi ludzie z s艂uchawkami w uszach wchodz膮 na przej艣cie dla pieszych na zielonym nast臋pnie lec膮 w powietrzu, jak prze偶yj膮 to jeszcze zdziwieni:przecie偶 by艂o zielone

o kierowcach samochod贸w kt贸rzy przy w艂膮czonym radiu wpierdalaj膮 sie pod karetk臋 i s膮 zdziwieni bo przecie偶 wolno mu s艂ucha膰 radia

o rozmawiaj膮cych przez telefon kt贸rzy mimo zaostrzenia kary i zwi臋kszenia mandatu + punkt贸w karnych, dalej (szczeg贸lnie na skrzy偶owaniach) notorycznie gadaj膮 przez telefon, dla nich powinna by膰 kara w postaci natychmiastowego rozstrzelania i konfiskaty ca艂ego maj膮tku na rzecz poszkodowanych w wypadkach

a tak w sumie to nie trzeba si臋 niczym przejmowa膰, jest nas za du偶o, im wi臋cej zginie tym lepiej

Zakaz s艂uchania muzyki w s艂uchawkach na rowerze?